OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door Benno »

Venga, je hebt het voor elkaar gekregen. Ik heb jouw verhaal met groeiende pik zitten lezen. Het scheelt natuurlijk dat ik Fer en sletje Mila goed ken en me daarom precies kan voorstellen hoe ze er tijdens de door jou beschreven gebeurtenissen uit moet hebben gezien, maar daar komt bij dat jouw verhaal erg goed geschreven is. Beeldend, geil en met mooie details.

Zelf kon ik er vorige week woensdag niet bij zijn, vanwege werkverplichtingen, dus ik ben je dankbaar voor dit verslag. Het voelt daardoor of ik er toch een beetje bij was.
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door venga »

Bedankt voor je compliment Benno. Mila en Fer vertelde inderdaad over de goede oude tijd waar jij ook bij hoort. Fer vertelde ook, dat er vroeger meer schrijvers waren dan tegenwoordig. Daarom heb ik deze maand geschreven voor twee :D :D
Jammer maar begrijpelijk dat je er niet was. Zonder jou is het een stuk minder gezellig. ;) Gelukkig heb je meer te doen dan alleen maar naar het EC gaan. Maar goed, volgende x gaan we elkaar wel weer zien.
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door venga »

Bedankt voor je compliment Benno. Mila en Fer vertelde inderdaad over de goede oude tijd waar jij ook bij hoort. Fer vertelde ook, dat er vroeger meer schrijvers waren dan tegenwoordig. Daarom heb ik deze maand geschreven voor twee :D :D
Jammer maar begrijpelijk dat je er niet was. Zonder jou is het een stuk minder gezellig. ;) Gelukkig heb je meer te doen dan alleen maar naar het EC gaan. Maar goed, volgende x gaan we elkaar wel weer zien.
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door venga »

Bedankt voor je compliment Benno. Mila en Fer vertelde inderdaad over de goede oude tijd waar jij ook bij hoort. Fer vertelde ook, dat er vroeger meer schrijvers waren dan tegenwoordig. Daarom heb ik deze maand geschreven voor twee :D :D
Jammer maar begrijpelijk dat je er niet was. Zonder jou is het een stuk minder gezellig. ;) Gelukkig heb je meer te doen dan alleen maar naar het EC gaan. Maar goed, volgende x gaan we elkaar wel weer zien.
fret
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2015 20:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door fret »

Een beetje late reactie, maar toch. Smiddags in de bios aangekomen, staat er een lange slanke mooie vrouw bij de kassa, waarvan je denkt :het zal toch niet. Maar jawel, het was Mila alias sletje. Ik heb me uitgekleed in de bios en sletje had zich omgekleed in mooie zwarte lingerie. Haar vriend was een vrolijke vent die ons aanmoedigde niet te voorzichtig te zijn. Ondanks dat ik wat ouder ben, was mijn pik al snel groot en stijf en wed toegelaten om te spelen met Sletje. Het was natuurlijk het eerste kwartier druk met neukende mannen en sletje pijpte dat het een lust was om te zien. Ik wachtte even af en liet me door haar pijpen. Ze lag op haar rug en ik kon zodoende ook haar fraaie zachte borsten betasten. Al met al zo geil dat ik al snel klaarkwam in haar mondje. Dat was lekker en ze slikte alles door. Ik was van plan weg te gaan, meestal na een keer vind ik het wel genoeg, maar door het zeer fraaie aanzicht van sletje die lekker doorging, groeide er weer iets. Ik ben toch maar gebleven en zag dat ze na de pauze werd geneukt door een onverzadigbare vent. Ze maakten er een mooie show van, die zo geil was dat mijn pik alweer stijf was. Ik liet mij nog een keer pijpen, wat erg lekker was, maar spoot nu de hele lading over haar borsten, die daarna glommen van mijn zaad. Ik heb het schouwspel nog even gadegeslagen, maar helaas kon ik geen stijve meer krijgen en heb me aangekleed en ben vertrokken. Ik moet zeggen dat ik al wat heb meegemaakt op sexgebied, maar dit was toch wel een heel goede en gedenkwaardige middag, ook gezien de goede sfeer onderling, maar ook door de ontzettend aardige en mooie Mila en de relaxte Fer.

Groet en hopelijk tot ziens

Fret
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], vvincee en 7 gasten