Mary Poppins schoenen aan met bloemen broches erop

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Aduh
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Mary Poppins schoenen aan met bloemen broches erop

Bericht door Aduh »

26 C werd aangegeven op de dashboard en ik blèrde mee op de hits parade van Skyradio. Het was een warme zonnige dag, heerlijk! Goed voor mijn bloedsomloop en de lente kriebels natuurlijk. Benno had mij uitgenodigd om een geile onderdanige meid een onvergetelijke middag te bezorgen. Maria heet zij. Eenmaal uit de auto gestapt, maalde het in mijn hoofd hoe Maria er uit zou zien. Nog nooit eerder gezien. Ik wist dat er een betaalde GB feest op deze dag is georganiseerd, maar dat is niet mijn ding.

Als ik de cinema binnenstapte, hoor ik al gerinkel vanuit de darkroom waar de sling hangt. Ik werd meteen door een bekende stem begroet. Het was Benno. Ik zag nog niets veel, ook Benno niet, maar kan net zijn gezicht in de donker herkennen. Vaag op de sling, lag een vrouw die hard door een man werd geneukt. Dat is Maria, dacht ik. Zij werd door haar meester vergezeld. Ik kleedde mij snel uit en ging weer naar de darkroom. Opeens tikte een man zachtjes op mijn arm en ik moest echt goed kijken wie het was omdat ik nog niet goed kon zien. Het was Blackco. Van zijn ademhaling te horen, had hij de eerste kilometers van de Maria marathon had afgelegd.

Zonder al te lange briefing werd ik aan het werk gezet. Ik schoof een condoom om mijn stijve pik en stond klaar om Benno af te lossen. Ik tikte en wreef mijn pik over Maria’s clitje en keek hoe zij reageerde. Instemmend en nu al gevoelig. Ik duwde langzaam mijn pik in haar kut. Heerlijk strak en zacht. Naarmate ik beter kon zien, bewonderde ik Maria. Mooie ferme borsten en prachtige fonkelende ogen. Mijn stoten werden steeds sneller en krachtiger. Zij keek mij diep in mijn ogen aan terwijl zij van genot kreunde. Ik, Benno en Blackco neukten haar afwisselend genadeloos hard. Met haar gespreide benen liet zij zich door ons neuken. Wat een heerlijke meid is zij!

Na een tijdje, stelde haar meester voor om naar de hetero cinema te verhuizen. Daar staat een bed waar wij Maria veelvuldig gebruik mochten maken. Maria stond nu onder een goede licht waardoor ik haar goed kon zien. WAUW! Wat een goddelijk lichaam heeft zij! Lang, slank, blonde krullen, heerlijke billen en had een paar zwarte Mary Poppins schoenen aan met bloemen broches erop. Heel schattig en mooi!

Zij werd snel opgedragen om op haar handen en knieën te gaan en stak haar billen uit. Haar kutje was zo mooi zichtbaar. Mooi zacht en rozig! Blackco neem haar als eerste te grazen. Met zijn grote pik, neukte hij Maria zachtjes. Binnen de kortste keren, verhoogde hij de tempo. Maria schreeuwde het van genot. Voorzichtig bewerkte Blacko haar kontje met zijn duim. Met enige hulp van een druppel glijmiddel, liet Blackco zijn pik in haar kontje glijden. Heel voorzichtig weer en daarna voerde hij de tempo op. Wij (ik, Benno en Blackco) wisselden weer elkaar af. Eerst haar kutje neuken daarna haar kontje. Ik kreeg zelf een compliment van haar meester dat het een mooi gezicht was om er naar te kijken. Dank je meester!

Nu lag Maria op haar rug. Ik legde haar benen over mijn schouder en neukte haar hard. Zij kreunde en keek weer diep in mijn ogen aan. Pfff! Ik kon zo in haar prachtige kijkers verdrinken! Ik duwde haar benen van mij af en vouwde haar zowat dubbel. Haar knieën lagen bijna op haar eigen schouder. Ik keek naar beneden hoe mijn pik in en uit haar kutje gleed. Heerlijk nat en warm gevoel. Mijn pik stuurde ik naar een verdieping lager. Voorzichtig duwde ik hem erin terwijl ik haar aan keek. Ik wou zien hoe zij er deze keer op reageerde. Zij stribbelde niet terug en ontving mijn harde pik met open kontje. Ik voerde weer de tempo op. Het gleed lekker en het zit strak om mijn pik. Ik fluisterde naar haar.

‘Lekker?’.

‘Ja’, zei ze.

‘Waar zit mijn pik?’

‘In mijn kontje!’

Ik neukte haar steeds harder en harder en voelde de tintelingen op mijn been steeds sterker. Mijn pik werd alsmaar harder en met een zachte kreun spoot ik mijn condoom vol in haar kontje. Maria’s benen begonnen te trillen. Haar lichaam begon te trillen. Ik had haar even vergezeld tijdens haar tocht naar de zevende hemel door erbij te staan en haar benen en lichaam zachtjes te strelen. Het duurde even voordat zij weer terug op aarde kwam. Voorzichtig trok ik mijn pik uit haar kontje en dat was al heel erg gevoelig voor haar. Blackco streelde zachtjes over haar clit en zij sprong zowat van het bed. Zo gevoelig was het. Maar daarna ging hij weer met haar aan de gang en met een harde kreet spoot hij haar liefelijk gezichtje met zijn zaad.

Meester, bedankt dat u Maria met ons heeft gedeeld. Maria, bedankt voor de hele geile middag. Je bent een prachtige verschijning en vooral een geile meid.
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Mary Poppins schoenen aan met bloemen broches erop

Bericht door Mr_Flames »

Geil verslag!!!
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten