donderdag 20e juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Byzonderstel
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 sep 2016 13:30
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Utrecht
Contacteer:

donderdag 20e juni

Bericht door Byzonderstel »

Wij, Milou en Marc, komen donderdag weer gezellig naar Amersfoort. Milou is blond, slank, kort gekapt, geschoren en altijd heerlijk geil. Ze houd van heerlijke mannen en grote harde pikken. Wellicht krijgt ze leuke opdrachten en draagt ze ook een blinddoek. Tot donderdag. We zijn al paar keer eerder geweest en zijn bekend als Byzonderstel. Xxx
Gebruikersavatar
nylons lover
Berichten: 196
Lid geworden op: 23 sep 2014 18:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: donderdag 20e juni

Bericht door nylons lover »

Hoe laat....lijkt me geil.

Greetz...
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: donderdag 20e juni

Bericht door Benno »

Normaal kom ik vrijwel nooit 's avonds in EC, maar ik wilde toch even komen kennismaken met Byzonderstel.Dus ben ik gisteren iets na zevenen binnen. Marc en Milou zijn er al, evenals Venga en een handjevol andere mannen. Milou stopt net haar spullen in een locker en gaat gekleed in een luchtig niemendalletje richting darkroom. Ik kleed mij snel uit en voeg me bij het kleine gezelschap. Milou is al in de sling gaan liggen en Marc staat tussen haar benen. Ik adviseer haar om haar benen buiten de kettingen om te doen, omdat dat comfortabeler is. Marc neukt haar eerst en geeft haar dan een blinddoek, zodat ze niet zal zien wie er daarna komt. Toeval wil dat ik dat ben... ;)

Haar kutje ziet er zeer glad uit en ik moet het even likken, alvorens haar te penetreren. Als snel zit ik op tempo en neuk ik Milou lang en hard. Ze reageert er goed op en ligt lekker te genieten. Na een tijdje geef ik de beurt door aan Venga. Hij kent het stel al langer, zo blijkt later. Ook hij neukt Milou langdurig. Daarna is er een man die vrij snel klaar is en dan lassen ze een pauze in. "Als haar blinddoek af gaat, zegt Milou tegen mij: "Jij was de eerste die mij neukte zeker?"
"Ja, dat klopt", zeg ik.
"Dat dacht ik al", zegt ze.
In de pauze zitten we bij het grote matras en maken wat verder kennis (op verticale wijze).

Na de pauze gaat Milou achterover liggen. Ze pijpt Venga en ik lik haar nu wat uitgebreider. Dan ga ik verder met neuken. Ik gooi de rem eraf en ga lekker tekeer. Totdat ik heerlijk klaarkom. Normaal zou ik dat voor wat later bewaren, maar ik kan niet de hele avond blijven. Na mij gaat Venga minstens net zo tekeer en komt -zo te n- minstens even lekker klaar. Tegen die tijd ben ik al aangekleed en neem ik afscheid.
Milou is echt een heerlijke vrouw en Marc een aardige vent. Ik ben blij dat ik ze heb leren kennen en hoop ze vaker tegen te komen.
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: donderdag 20e juni

Bericht door venga »

Mooie weerslag van wat er is gebeurd Benno. Milou en Marc zijn idd een bijzonder stel. Bijzonder omdat het een super geil stel is dat er goed in shape uitziet. Belalve dat ik genoten heb van de seks met Milou genoot ik ook van het contact met Milou en Marc als stel. Dat laatste geeft toch altijd wel een extra plus aan een heerlijk avondje. Het was rustig deze avond, ik denk tot verrassing van iedereen. Als de mannen hadden geweten hoe laat Milou zou komen en wisten dat er een slanke dame zou komen met een heerlijk fris gezicht en een paar ogen om in te verdrinken, ..... dan had het EC stampvol gestaan.
Milou en ik hadden daardoor veel tijd. We hadden veel tijd voor het orale werk en na een eerste ronde stevig neuken was er ook tijd voor een echte vrijpartij. Onze tongen waren verstrengeld, mijn handen voelden de heerlijke heupen, de zachte billen en de harde tepels van Milou. Vol overgave liet ik mij gaan en kwam heerlijk in Milou haar strakke kutje klaar.
Marc vroeg mij aan het einde van de avond om Milou nog een derde ronde te neuken. Ik gaf aan dat ik waarschijnlijk niet meer voor een derde keer zou klaarkomen, ook ik ben inmiddels geen 18 meer :cry: Maar Milou zei: " We kunnen ook neuken zonder dat je hoeft klaar te komen!" De derde ronde was bijzonder. Milou zat op mij en langdurig zat mijn stijve pik in haar. Doordat het rustig ging ontdekte ik steeds beter wat bij Milou de lekkere plekjes waren. De volgende keer kun je mij ook een blinddoek geven en ik weet zeker dat ik Milou nu ga herkennen.
Om 9:00 zijn wij vertrokken. Het was gezellig. Ook met alle mannen die gelukkig communicatief aanwezig waren. Ook was ik onder de indruk van een man uit Sierra Leone. Een man met een bijzonder verhaal en genoot van het schouwspel deze avond. Een avond om niet snel te vergeten.
gay1982
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jan 2014 17:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

..........

Bericht door gay1982 »

..........
Laatst gewijzigd door gay1982 op 25 feb 2022 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: donderdag 20e juni

Bericht door venga »

Zeker weten. Alhoewel. Mysize xl voelt alsof ik niks om heb.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten