Nieuw stel op middag met Tiffany

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Nieuw stel op middag met Tiffany

Bericht door venga »

Vandaag ben ik in het EC geweest voor Tiffany. Terwijl ik genoot van haar heerlijke zachte borsten en haar pijpkunsten, kwam er een nieuw stel binnen. Ze kwamen binnen, precies op het moment, dat Tiffany op z’n hondjes werd geneukt en mijn sperma in haar mondje belandde.

Ik dacht te weten dat ‘Het Stel’ zou komen. Er stond immers een bericht van stel ‘LelySem’ die schreef: “Zo, vrij kunnen krijgen. Tot vanmiddag.” Niets was minder waar,….. het ging om een stel dat nog nooit eerder was geweest.

Terwijl ik klaar was gekomen door Tiffany, was mijn aandacht gericht op het nieuwe stel. Het viel mij op dat hij respectvol zat te genieten van Tiffany. De vrouw naast hem keek naar het schouwspel alsof het om een spannende tenniswedstrijd op Wimbledon ging. Pas later begreep ik dat hij ervaring had en zij voor de eerste keer in een cinema, parenclub of ‘What ever’ kwam.

Het schouwspel verplaatste zich van de hetero cinema naar de centrale ruimte. De ruimte was groter en daarmee ook warmer. Tiffany werd hier nog een paar keer lekker genomen en ik zag dat iedereen glom van het zweet door de hitte van vandaag. Het stel keek toe. Hij nog steeds met een big smile, zij toch nog enigszins op de drempel……. Wat zou ze doen?

De vrouw!, zelfbewust, blond, kort haar, slank, mooie priemende grijze ogen, kaal kutje, sprak haar gevoelens uit. Zij vertelde dat ze geen ervaring had en de ogen van alle mannen op zich gericht voelde. Ik reageerde meteen en vertelde haar, dat zij vooral moet doen waar zij zin in heeft. Mooi is dat alle mannen respectvol reageerde en haar totaal niet onder druk zette. De opties werden doorgenomen en Tiffany sloot het verhaal af met de woorden: “….en als je uiteindelijk niets wil, blijf je gewoon lekker kijken!!

Ergens gebeurde er iets met haar. Na overleg met haar ervaren man, trok zij haar kleren uit. De overgave waarmee dit gebeurde maakte mij geil. Ik zag langzaam maar zeker haar naakte lijf, haar gladde huid, haar kale kutje.

In razend tempo lag ze naakt op het matras, op haar rug, in afwachting van wat de mannen zouden gaan doen. (O ja, …… Tiffany was ondertussen pauze gaan houden en raakte in gesprek met Patricia die weer een top gastvrouw was met een laken op het bed en een fles koele sinas bij het koffieapparaat)

Ik was verrast. De zogenaamd onervaren vrouw, die volgens eigen zeggen nog maar 2x in haar leven had geneukt, pijpte in rap tempo diverse mannen. Ze werd door drie handen tegelijkertijd gevinderd en maakte met haar kutje het laken klets nat.

Ik heb haar gebeft en ik denk dat ze niet op het nippertje niet klaar is gekomen. Vooraf had ze nadrukkelijk verzocht, dat zij zelf wilde bepalen of ze uberhaubt intieman wilde gaan en zo ja, ……. MET condoom. Na het beffen knikte zij welwillend en nadat ik de kutsappen van mijn kin had afgeveegd, stak ik mijn pik als eerste bij haar naar binnen.

Wat was zij nat, wat genoot ik van haar overgave. Wat genoot ik ervan, dat zij haar hakken op mijn billen zette en mijn lijf hard tegen zich aan drukte. Mijn pik gleed hierdoor nog dieper bij haar naar binnen. Ik genoot en kwam super zacht nog een keer in haar klaar.

Ik gaf het stokje over aan mijn collega geile man en daarna was ze los. Ik heb niet geteld, maar zij heeft ontelbare pikken in haar mondje gehad en is door ongeveer 5 mannen lekker geneukt. Opvallend was hoe zij zich steeds vrijer voelde en bij de laatste ronde vroeg: “Wie wil er nog intiem met mij?”

Met respect en bewondering kreeg ze de complimenten. Ze had keurig haar grenzen aangegeven, bleef super goed met alle mannen in contact. Wat een natuur talent. Wat een heerlijke geile en spontante meid.

De meeste mannen hebben haar bedankt, voor haar lef, voor haar lekkere lijf, voor de geile seks die we met elkaar hebben gehad. Ook ik heb het stel bedankt. Daarna ook Tiffany omdat ze mij heerlijk heeft verwend, maar ook de nieuwe dame alle ruimte heeft gegeven. Hoe mooi is dat!!

Tot de volgende keer. Dikke kus: Venga
OnlyDP

Re: Nieuw stel op middag met Tiffany

Bericht door OnlyDP »

Woh het ging er heet aan toe
Bedankt voor het delen van je belevenis
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten