Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
dick
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2009 16:48
Geaardheid: bi
Locatie: tussen Amersfoort en Zwolle
Contacteer:

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door dick »

mmm..... dat lijkt niet alleen een geil idee, dat is het ook!!! ;)
flipsofie
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 mar 2009 16:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door flipsofie »

spannend.
Wanneer is dat te doen, komen wij ook kijken
liefhebber
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jan 2009 19:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door liefhebber »

En wanneer zal dit feest plaats hebben?
bert_jr
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jan 2009 14:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door bert_jr »

als het aan mij ligt ben ik van de partij :)
Dino85
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2008 19:22
Geaardheid: hetero
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door Dino85 »

whahahah
dit meen je niet.
too much sex will messupp your brains :lol:
jullie zijn zoooooooo grappig
Lady Humpalot
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:56
Contacteer:

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door Lady Humpalot »

En zo loopt de demonstratie die slechts als opwarmertje bedoeld was, uit op een regelrechte orgie daar tussen de schappen. Terwijl jij me voortrekkend aan de ketting die aan mijn tepelklemmen vastzit langs de rij mannen richting cinema voert, geeft de uitbater een seintje.. Hij vraagt ons de sessie binnen voort te willen zetten. Daar is de ruimte immers ingericht op dat de zaken stevig uit de hand lopen.

Je overlegt even en laat de mannen opgesteld staan.. als een soort van rij bomen langs een oprijlaan.. Ze moeten hun lul te voorschijn halen en het is de bedoeling dat ik me richting de ingang van de cinema begeef maar ik moet elke lul pijpen, vijf halen per pik..

Ik doe netjes wat van me gevraagd is en werk zo zigzaggend van de ene naar de andere kant braaf de rij mannen met hun lul in de aanslag af.. Ik kijk ze daarbij genietend aan.. Sommigen laten hun hand over mijn borsten glijden en trekken een beetje aan de ketting waar mijn tepelklemmen aan vast zitten, een geil gevoel en gezicht is dat... Andere mannen proberen tussen mijn benen te voelen hoe nat het is.. en daar is het kletsnat.

Ik beland op een zeker moment bij de deur en ga de cinema binnen. De groep van Gerry komt vlot achter me aan, zij hadden al entree betaald. De rest gaat gauw een kaartje kopen.

Je trekt me voort aan de tepelklemketting naar het kussen.
Wat ik nog aan kleding aan heb, gaat uit, op mijn kousen na..
Je laat me plaatsnemen midden op het kussen, op mijn knieën. Je wenkt de eerste man dichterbij.. Mijn hoofd komt net over de rand zodat ik mooi op pijphoogte ben. Je wijst me aan wie ik als eerste moet pijpen.. Ik krijg een heerlijke harde lul te verwerken die ik zo diep mogelijk in mijn mond laat glijden.. Je ziet dat het goed gaat en dan ga je zelf tot actie over.

De tweede neem jij voor je rekening terwijl je me achterlangs begint te neuken. Als je even stopt, weet ik precies wat je aan het doen bent.. je bent bezig de man die jij ondertussen aan het pijpen bent met je mond van een condoom te voorzien zodat hij mij in mijn drijfnatte kut kan neuken.

De man die ik aan het pijpen ben vindt het allemaal verschrikkelijk opwindend en hij begint te kreunen. Ik voel aan het pulseren van zijn lul in mijn mond dat hij op spuiten staat.. Ik kreun van genot en kijk hem smachtend naar zijn zaad aan.. dat doet het hem.. hij begint te spuiten.. Sir Humpalot kijkt van nabij toe en ziet hoe de lul schokt in mijn mond terwijl de man mijn pijpkut afvult met zijn zaad.. “Zo dat was de eerste lading, slet.. en niet doorslikken! Vervolgens duwt de Sir zijn verrukkelijke lange en harde paal in mijn van zaad druipende mond.. een paar halen en dan stopt hij weer.. “Zo, nu mag je doorslikken, “zegt hij. Dat doe ik ook braaf.
Ondertussen is de man die mij in straf tempo neukt, zo geil van het tafereel geworden dat hij ook begint te kreunen dat hij gaat spuiten. Mijn Sir weet hoe heerlijk ik dat vindt en stimuleert mijn klit om me nog meer genot te bezorgen. Ik kom luid kreunend klaar terwijl die man zijn zak leegt..
Ik moet heel even bijkomen.

Ik ga op mijn rug liggen en moedig de Sir aan om aan het werk te gaan. Hij weet precies wat ik van hem verwacht en gaat echt pal voor mijn neus een heerlijke grote lul vreselijk sensueel zitten zuigen. Hij laat hem helemaal in zijn keel glijden. Sir Humpalot is met behoorlijk wat meer diepgang gezegend als het daar om gaat en ik zie dus iedere keer een geweldige paal die mond helemaal in glijden.

Ik vinger mezelf een beetje terwijl ik zo toekijk. Een andere heer neemt de gelegenheid te baat en knielt tussen mijn benen om me eens heerlijk te beffen.. Dit is voor dit moment helemaal het einde.. ik kan genieten van een ongelooflijke geile liveshow terwijl ik zelf ook verwend wordt..mmmmm heerlijk.

Inmiddels zijn de tepelklemmen verwijderd.. die zijn nu niet handig/prettig meer.

Ik besluit tot wat meer actie over te gaan en een van onze laatste ontdekkingen ten uitvoer te brengen.

Ik laat Sir Humpalot op zijn rug liggen, hoofd over de rand zodat hij met zijn hoofd achterover de aangeboden lullen kan pijpen terwijl ik bovenop hem zit en hem neuk terwijl ik ook mijn pijpaandeel lever.

Er staat nog steeds een flinke rij mannen om ons heen. Sommigen spelen met elkaar. Het stel zit op de bank toe te kijken terwijl zij ook bovenop de schoot van hem op en neer gaat en geniet van zijn zichtbaar van haar sap doordrenkte harde lul, geniet.

Dan begint de man die mijn Sir over de hele lengte in en uit zijn mond laat glijden te kreunen… de Sir draait zijn hoofd weg en zorgt dat de bijna spuitende paal pal voor mijn mond terecht komt.. Ik begrijp dat ik de tweede lading zaad in mijn mond ga ontvangen.. Voor de ogen van iedereen die toekijkt wordt mijn mond voor de tweede keer volgespoten. Deze keer tong ik de inhoud over met de Sir, per slot van rekening heeft hij het leeuwendeel aan pijpwerk verricht.

Zien spuiten doet spuiten en de man die ik even in de steek heb gelaten is inmiddels ook zover.. ik draai snel mijn mond weer terug naar hem.. weet nog net twee halen te pijpen en dan spuit ook hij mijn mond vol…
Ik laat het aan de Sir zien.. mijn mond vol zaad, zo vol dat het er uit stroomt en over mijn kin en hals naar mijn borsten stroomt.. Dat vind hij heerlijk om te zien, mij als ggg-slet in actie en ik doe dat graag voor hem.
Dan is de volgende alweer aan de beurt.

Ik wordt weer op mijn knieën gezet en er gaat weer een heerlijke harde lul mijn kut in terwijl ik een andere gigapaal voor mijn neus krijg.. mmmm ik neem hem met even veel enthousiasme in mijn mond en ga gewoon verder.

En tot zover, mijn lieve Sir had ik gedacht dat het verder zou gaan, maar klaar zijn we hier nog lang niet, denk ik.. ik ben benieuwd, het is weer aan u
Lady Humpalot
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:56
Contacteer:

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door Lady Humpalot »

Mmmmm Beer, wat een allerstoutst voorstel.. in de parkeergarage van de Flint te beginnen.. Wauw!
Ohh my dearest Sir.. jij weet wat deze dame van formaat nodig heeft.. Als ik dat nog eens mag meemaken..
Ik denk nog even over een passend vervolg na..
U hoort van mij!

Lady Humpalot
m.blaster
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2009 20:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door m.blaster »

Lady & Sir,
hele knappe proza en een bijna 100% beschrijving van mijn geilste droom!

Mijn absolute complimenten en heel graag zou ik 1 van de laatste "3 musketiers" zijn.



Nogmaals, chapeau (oftewel petje af)
Peter
Lady Humpalot
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:56
Contacteer:

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door Lady Humpalot »

U denkt wellicht, beste forumleden, de lady is met stomheid geslagen en entre nous, waarde geilaards, dat is ook zo.
Het vervolg door mijn geliefde Sir Humpalot beschreven is dermate spectaculair dat het van hoogmoed zou getuigen als ik zou proberen dit te overtreffen. Een mooier en passender einde kan ik mij nauwelijks denken. Behalve dan misschien dat er voor de variatie ook een vrouw mee komt spelen en wij elkaar voor het oog van heel de Erotic Cinema wederzijds ongelooflijk gaan verwennen midden op dat kussen, op het pleintje. Met verwennen bedoel ik Verwennen hè: The works!
Geil tongen met elkaar, elkaars borsten masseren en kussen, elkaar heerlijk tot diverse orgasmen brengen door te vingeren en te beffen. Enfin de mogelijkheden zijn ook hier weer onbeperkt.
Maar dit terzijde.
Waar misschien nog wel enige inspiratie uit te halen valt is de start. Zoals Beer 426 suggereerde om te beginnen in de parkeergarage bij de Flint.
Ik stel me zo voor dat als wij arriveren er reeds enkele heren op ons staan te wachten. Van te voren hebben we aangekondigd in welke auto we rijden .Zodra we de parkeergarage inrijden komt er een sliert wachtende auto's achter ons aan.
Ik parkeer mijn auto, doe mijn gordel af en draai het raam open. Naast het portier staat de eerste man me al op te wachten.. Sir Humpalot draagt me op hem te pijpen. De man maakt zijn gulp open en biedt me zijn pik aan.. Ik begin ijverig te likken en te zuigen en al snel groeit de pik uit tot een formidabele paal. Er staan meer mannen te wachten. Ik stop even om te zeggen dat Sir Humpalot ook zijn diensten aanbiedt waarop een van de heren zich naar de andere kant spoedt. Zo zitten wij dus ieder een man door het autoraampje tussen de geparkeerde auto's te pijpen terwijl er een man of drie/vier meekijkt.
Om hen ook de gelegenheid te geven mee te delen in de feestvreugde, stappen we uit. Meteen voel ik handen over mijn lichaam gaan. Al gauw wordt duidelijk dat ik keurig een bh aan heb onder mijn blouse, maar verder ben ik sliploos. Mijn rok wordt opgetild en ik wordt heerlijk gevingerd. Ik ga op mijn hurken, met benen gespreid, om verder te kunnen pijpen. Naast me knielt een man om me te vingeren terwijl hij voor zijn ogen ziet hoe een enorme paal mijn pijpmond in en uit glijdt. Dan wissel ik even om de volgende te pijpen.. en daarna de volgende. Ondertussen bekommert Sir Humpalot zich om de pikken die net door mijn mond verwend werden. Een zodanige positie innemend dat het directe zicht op wat er zich daar tussen die auto’s afspeelt wordt ontnomen. Mijn blouse wordt open geknoopt. mijn enorme borsten uit hun cups getild en zo zit ik daar als pijpslet in de parkeergarage van het keurige Amersfoort.
Het kan natuurlijk niet eindeloos zo doorgaan.. er rijden auto's langs, mensen die willen parkeren of hun auto net opgehaald hebben. Voordat we echt in de problemen komen begeven we ons richting de Erotic cinema om daar het feest voort te zetten..
OnlyDP

Re: Speciaal verzoek aan Sir Humpalot

Bericht door OnlyDP »

ouwe koeien dit, deze mensen zijn allang met pensioen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 12 gasten