vrijdag 27 september
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
vrijdag 27 september
Iedere keer als ik in Amersfoort of omgeving moet zijn, wip ik even bij EC binnen, zo ook afgelopen vrijdag. De planning is 15.00 uur maar dat wordt uiteindelijk net voor half vijf. Ik ben een echte bi maar de dames waren al weg hoor ik van een zich aankledende man. Uiteindelijk zijn er nog zo'n vijf heren over gebleven. Het is dus erg rustig maar ach ... voor een leuk feestje heb je geen massa mensen nodig. Met alleen een zwart t-shirt aan heb ik een beetje op en neer gelopen tussen het bed en de beide zalen en af en toe wat gegluurd bij de glory-holes. Het moment dat in de film het sperma vrolijk rond spuit is voor mij een reden van ruimte te wisselen. Zo kom ik in de gay-zaal terecht. Naast me een man die zich voorzichtig wat aftrekt en regelmatig mijn kant op kijkt. Uiteindelijk komt hij naast me zitten. De zaal is verder leeg en we beginnen een leuk gesprek. Dat helpt bij mij altijd om een stijve te krijgen. Hij besluit mij wat mee te helpen en ik kom snel al bijna klaar. Dat is nu nog niet de bedoeling. Even later begint hij zijn pik stijf te maken en zich af te trekken en de beleefdheid schrijft dan voor dat ik een handje meehelp. Als ik zijn pik vastpak voel ik hoe deze snel steeds stijver wordt. Ik geniet van zijn stijve en het idee een andere man genot te bezorgen. Hij vertelt dat hij niet zoveel meer spuit omdat hij gesteriliseerd is, maar als ik zijn pik in mijn handen voel opstijven en hij klaarkomt, zie ik nog steeds een flinke straal de lucht in schieten. Heerlijk en het liefst zou ik hem schoonlikken, maar uit safe-sex oogpunt doe ik dat niet. Ik zorg wel dat zijn pik en buik worden schoongemaakt. Ik geniet trouwens van de geur van zijn sperma op mijn handen. Als hij weg is, ga ik in de bank bij het bed zitten. Na een paar minuten komt er een man bij me zitten. Hij kleedt zich uit en gaat op de andere bank liggen. Zijn pik heeft een beetje hetzelfde formaat als de mijne. Ook hier zorgt de aanblik van zijn mooie lul en een leuk gesprek dat mijn pik ook weer keihard wordt. Dan doet hij een condoom om en gaat op het bed liggen met zijn stijve, gerubberde pik recht omhoog. Ik twijfel. Ik ben geen doorgewinterde neuker, maar ik zou deze pik graag eens in me willen voelen. Ik besluit eerst de man eerst maar eens wat af te trekken en te pijpen. Dat schijnt effectief te zijn want na een minuut of vijf kondigt de man aan klaar te komen. Ik bekijk met enige voldoening het volgespoten tuitje van het condoom. We kletsen nog wat na en dan trek ik mezelf klaar terwijl de andere man toekijkt. Het is allemaal niet spectaculair wat er is gebeurd, maar ik verlaat zeer tevreden de bioscoop. Oja, ik heb wel twee hartjes van het schoteltje gepakt. Wel natuurlijk eerst goed mijn handen gewassen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten