LotteMooi Naaktdag 28-11

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Geilehalfbloed34
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 mei 2018 22:50
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: LotteMooi Naaktdag 28-11

Bericht door Geilehalfbloed34 »

Lotte vertrek je echt om 17.30 uit de EC ?
Ik kan pas om 16.45 vertrekken uit Almere dus zonder file ben ik er pas 17.30.

Zonde als ik je net mis en voor niks dat stuk ga rijden.

Kom tenslotte special voor jou.
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi Naaktdag 28-11

Bericht door LotteMooi »

Helaas kan ik niet iedereen plezieren...ik kan geen toezeggingen doen of ik langer blijf of eerder wegga! Dit hangt allemaal van de sfeer af en de mannen. Maar als de sfeer goed is ga ik helemaal los :D

xxxlottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Bottom28bi
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2019 09:38
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: LotteMooi Naaktdag 28-11

Bericht door Bottom28bi »

Heel veel plz mannen en geniet der van Lotte

Spanende slip ? ben benieuwd haha
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: LotteMooi Naaktdag 28-11

Bericht door Multibanaan »

Je kan niet iedereen plezieren Lotte, maar je komt elke keer wel heel dicht in de buurt! Wat een handjobskills heeft deze vrouw, de meeste pikken spuiten wel binnen 1-2 minuten in de handjes van deze heerlijke verschijning. Veel plezier Lotte en iedereen die er bij is
Stefan 18X6
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 dec 2018 19:11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: LotteMooi Naaktdag 28-11

Bericht door Stefan 18X6 »

Ik kwam rond half vier binnen, het was al een drukte van belang. Snel uitkleden terwijl er al een stel op het bed bezig was. Bekend gezicht maar wie ook weer? In de heterozaal was een vrouw haar partner aan het pijpen. In de ruimte waar de stoel staat was Lotte in een van de hokjes achter een gordijntje aan het pijpen. Haar vriend en ik begroetten elkaar en hij nodigde me gelijk uit om in het hokje te gaan. Lotte moest zich even omdraaien om haar nieuw slipje te laten zien. Cum Slut stond er op haar lekkere kontje. Aangezien ik net binnen was en nog wat koud aanvoelde begon Lotte mijn pik te masseren. Binnen de kortste keren was mijn 18 x 6 keihard. Omdat ik gewend ben om boven de 15 te finishen, wilde ik nog even wat rust. Binnen een half uur in de dark room was het zover. Een stuk of 15 mannen stonden daar in een cirkel. Lotte trok diverse mannen af tot te klaar kwamen op haar goddelijke lichaam. Ook haar vriend werd regelmatig even gepijpt. Toen was ik aan de beurt. De eerdere opwarmer had mij goed gedaan. Nu trok Lotte mij zalig af. De laatste strokes had ik mijn pik in eigen hand. Ik moest en zou over haar gezicht klaarkomen. Na 2 minuten hield ik het niet meer: ik spoot mijn geile pik leeg over Lotte’s gezicht. Mond, neus en wangen zaten onder. Wat een bukkake! Alleen voor Lotte laat ik al mijn werk direct uit mijn handen vallen, rijd ik naar Amersfoort en geniet met volle teugen van deze Cum Slut.
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi Naaktdag 28-11

Bericht door LotteMooi »

Mmmmm wat heb ik toch weer genoten! Ik vind het altijd weer spannend wie er komt ;) voor mij!
Dankje stefan voor jouw verslag. Wie van de mannen schrijft nog een leuk verslag...

Ik ben nu nog steeds bloedgeil

XxxLotteMooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten