Cumdump Sletje30jr in Lingerie - Vrijdag 13 dec

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sletje30jr
Berichten: 98
Lid geworden op: 03 jun 2019 16:03
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Contacteer:

Cumdump Sletje30jr in Lingerie - Vrijdag 13 dec

Bericht door Sletje30jr »

Hoi allemaal! ik ben een klein slank Mexicaans beginnend t-girl (TS) bottom sletje van 30jr 1,70m, 58kg. Na 2 maanden kom ik terug naar Erotic Cinema Amersfoort. Ik zal er a.s. vrijdag 13 dec vanaf 11 uur (en in principe tot 17 uur) te vinden zijn en te herkennen aan lingerie: zwarte body, bh (ik heb al wat tietjes), kousen, jarretel, hakken, en pruik. Deze keer gaat mijn nieuwe toffe vaste vriend mee. Hij wil mij er delen met mannelijke (bi) tops. Ik ben gek op zaad! Ik wil mij door veel mannen laten neuken. Anders deepthroat ik je leeg of voyeurt je ons gewoon. Zin?
Bijlagen
IMG_20191211_075401.jpg
Gebruikersavatar
Glorylove
Berichten: 64
Lid geworden op: 26 jun 2014 19:49
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Cumdump Sletje30jr in Lingerie - Vrijdag 13 dec

Bericht door Glorylove »

Hola mi amor,

Binnen 24 uur is het zover mijn lieve vriendin Zoals onze first time delen we passie en vuur met elkaar en natuurlijk is er ruimte voor andere potente frisse mannen. En ik zal ze maar nu eens vertellen, dat het morgenmiddag een bezoekje naar de ec amersfoort meer dan waard is. Er kunnen ook mv stellen komen. Zoals ik je inschat zal je, kan je het mannelijke deel heel goed bevredigen en de dame kan toekijken. Ze zien gegarandeerd een mooi sexspel van hun partner met een hele sexy Mexicaanse Amazone. Hoe geil is dat.

Want jij mijn lieve vriendin, kan me zo heerlijk berijden. Daar gaat iedere hengst gewillig op de bank zitten.

Te amo bebe Hasta mañana. muchos besos en tus 4 labios córneos
Bijlagen
WhatsApp Image 2017-02-07 at 21.46.37.jpeg
Man -vrouwelijk gericht-, bitop, bezoekt de ec af en toe voor spanning, gezelligheid en seksatie soms in gezelschap met een tgirl slet. Enkel in voor contact met echte open minded bezoekers.
The_Body
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2019 18:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Cumdump Sletje30jr in Lingerie - Vrijdag 13 dec

Bericht door The_Body »

Als 200% hetero man betrad ik de cinema waarvan ik wist dat in ieder geval actie was waar ik niet van ben. Toch intrigeerde me de uitnodiging op dit forum me. Als ik mijn vrouwtje uit mocht rusten met lingerie dan is de foto van het cum-dump sletje een goede advertentie.

Eenmaal binnen was het sletje al druk doende met het gereedschap van wat later haar vriend zou blijken. Ze verwende hem met haar mond en dusdanig dat er bij tijd en wijle oerkreten uit de mond van de vriend ontsnapten. On the edge ... maar (nog) niet erover.

Naast het stelletje lag een man te spelen met zijn lief en leed. Na enige tijd ging de man staan naast de vriend van het sletje, en kreeg zijn love-tool de aandacht van het sletje. Hup het mondje in en zuigen maar.

De man werd aangemoedigd door de vriend van het sletje. Het kon niet lang duren voordat hij zijn kruit zou verschieten was mijn oordeel zo van een afstandje. Het sletje maakte er "muchos trabachar" van en even later ging de liaan van de man over zijn nekje. Aanvankelijk pijpte het sletje hem in hetzelfde tempo door maar even later ging het tempo omlaag. De vriend van het sletje genoot hoorbaar van het tafereel. "Rien ne vas plus, dat sperma is niet meer van u."
Nu kreeg de vriend weer de nodige aandacht. Wat me opviel was de passionele manier zoals die twee met elkaar omgingen. Menig hetero stelletje kan daar nog een voorbeeld aan nemen.

Zeker toen het sletje ruggelings op het grote matras ging liggen. De benen gingen de lucht in het het vriendje scoorde een hole in one. Recht voor mijn ogen draaiden de oogjes van het sletje verleidelijk weg en haar knieen zaten achter haar oren om maximaal ontvankelijk te zijn. Ik denk dat het vriendje maanden lang een toeslag gemist heeft gezien de wijze waarop hij haar nam. Heel veel passie, (tong)zoenen en opwindende praat in haar oren. Niet verstaanbaar voor omstanders maar het ging zeker niet over de (toen) op handen zijn arrestatie van Ridouan T gok ik zo.

Ook het vriendje was niet bestand tegen de inzet van het sletje en zijn eigen inzet. Na een flink aantal minuten schoot hij door al remmen heen. Als er in hjet oerwoud zulke geluiden los komen, zoek je al gauw naar Tarzan. Maar recht voor mijn ogen was de actie van Jane, die boenga boenga deed met haar eigen Tarzan en hem hartstochtelijk klaar liet komen. Uitgeput viel hij op het sletje om bij te komen van zijn inspanningen.

Daarna nog actie in de gloryholes maar voor mij was het zien van al dit moois voldoende om huiswaarts te keren. Estar hecho un aji! En ondanks dat het niet my cup of tea is kan ik toch genieten van de passie die er vanaf spatte. Ik lees niet zoveel verslagen van deze bezoeken (maar dat ligt waarschijnlijk aan mij omdat ik in de "verkeerde" hoofdstukken van het forum kijk) maar vond het nodig om deze te doen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten