Verslag van het bezoek van maandag 30 december

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Tonyntje
Berichten: 165
Lid geworden op: 06 jan 2012 21:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Verslag van het bezoek van maandag 30 december

Bericht door Tonyntje »

Lieve mannen,
Bedankt voor jullie komst naar de cinema.
Ik heb in ieder geval het vuurwerk al gehad......

Rond 18.00 uur kwamen mijn partner en ik binnen. Het was behoorlijk druk. Ik zag veel mooie lijven, strakke mannen en veel jonge mannen. Dat zag er goed uit.
Wanneer je binnenkomt is er altijd even een moment van stilte, de mannen zitten te wachten, niemand zegt wat...... iedereen kijkt..... ik zag een paar bekende gezichten.
Na het omkleden liep ik op twee jonge mannen af. Even een praatje en ook heerlijk gezoend maar ik had weinig geduld, ik moest gewoon even voelen. Daar hadden ze geen bezwaar tegen. Al snel kwamen er meer mannen om ons heen staan.
Ik zakte door mijn knieën en begon te pijpen mmmm zo te horen beviel het hem ook wel. Na een aantal mannen gepijpt te hebben ben ik op het grote bed gekropen. Al snel werd ik heerlijk gevingerd, gebeft en gelukkig ook geneukt.
Mijn aandacht heb ik geprobeerd te verdelen want er waren zoveel lekkere mannen, het leek wel een snoepwinkel. Ik kroop regelmatig naar de andere kant van het bed om daar een ander mooi exemplaar in mijn hand en mond te nemen.
Ik weet niet hoeveel pikken ik heb gevoeld, gepijpt en door hoeveel ik ben geneukt. Maar meer nog dan de kwantiteit ging het mij om de kwaliteit. Wat een uithoudingsvermogen hadden sommige mannen. Heerlijk. Er waren maar twee korte pauzes verder was het eigenlijk was 18.00 tot 20.30 non stop actie. Ik ben vaak en lekker klaar gekomen.
Rond 19.30 kwam nog een late bezoeker en wat voor 1. Geweldig gereedschap en hij wist ook wat hij ermee moest doen. Ik werd steeds geiler van al die handen, vingers, pikken.... Genoeg was het nooit... ik was sprakeloos. De heren waren onder de indruk van mijn uitgebreide woordenschat. Vooral de aa's, oo's en oe's verder kwam ik niet.
Vaak is het leuk te weten wie er nu waren en wie wie is. Ik weet het niet maar Groentje leuk dat je erbij was. Ik hoop dat we je niet hebben afgeschrikt.....Ik vond het leuk om bij je premiere te zijn. Had je al eerder meegemaakt dat een vrouw 2 lullen tegelijk (waaronder die van jou) in haar mond nam? Venga ik heb je wel gemist maar de andere mannen hebben vreselijk hun best gedaan om je op een goede manier te vervangen. ;)
Boy 1993 het was weer erg lekker met je. Ik zal geen jaar meer wachten.
Geilneef je hield het op een keurig net feestje.. Gotchad, ik zal je nu nooit meer vergeten en we hebben een date staan over 20 jaar :roll:
Heren ik heb van en met jullie genoten
Het was vuurwerk, ik ga met een voldaan gevoel het nieuwe jaar in.
Voor nu iedereen de beste wensen en op een stout 2020.
XXX Tonyntje
Laatst gewijzigd door Tonyntje op 04 jan 2020 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Verslag van het bezoek van maandag 30 december

Bericht door venga »

MMMM, heerlijk om jou verslag te lezen Tonyntje! Je begrijpt dat ik tijdens mijn etentje eraan moest denken dat er in EC vuurwerk zou zijn. Ook ik had graag mijn vuurpijl bij je af willen laten gaan.

Het verslag maakt ietsje goed. Bij het lezen voel ik weer hoe jij mij kan pijpen. Hoe jouw tong speelt met mijn eikel. Mijn pik kent de temperatuur van jouw kutje. Ik weet hoe gemakkelijk mijn pik bij jou naar binnen glijd en niet kan wachten om te spuiten. Al met al, ik kan niet wachten op een stout 2020!! :P :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten