Jokes sexfeestje met een bijzondere ervaring

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roelandt
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 mar 2017 18:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Jokes sexfeestje met een bijzondere ervaring

Bericht door Roelandt »

Vandaag naar Amersfoort geweest. Het feestje met Joke en Isaura. Ik kom er graag. De sfeer is gemoedelijk en het is er erg vertrouwd. Ik voel me er veilig.
Gedoucht, uiteraard. Het was al erg druk.
Ik vind het heerlijk om iedereen zo vrij bezig te zien en meng me tussen de andere heren. Ik zie hoe iedereen aan zijn trekken komt en merk dat de twee dames zich ook niet vervelen. Ik kan erg opgewonden raken als ik andere mannen zie genieten. Mijn bi-seksualiteit kan ik hier voorzichtig de ruimte geven.
Ik laat me pijpen door Joke terwijl er een andere man naast me staat. Ik vraag of hij het lekker vindt als Joke twee pikken tegelijk pijpt. Hij beaamd het en Joke pakt ze beiden vast en pijpt eerst om de beurt en dan beide tegelijk. Zo lekker. Dan vraag ik de man of ik hem mag aanraken. "Natuurlijk" antwoordt hij.
Ik neem zijn pik in mijn hand en breng deze naar de mond van Joke. Ze pijpt hem fanatiek. Dan durf ik te vragen of ook ik mag mee pijpen. En dat mag. Mijn mond zoekt zijn pik die door Joke gepijpt wordt en ik lik zijn staaf en eikel. Als Joke zijn paal overneemt, zuig ik zijn ballen. Hij geniet er van.
Het is zo lekker om zo bezig te zijn.
Dan vraag ik Joke of ze twee pikken tegelijk wil neuken. Dit keer niet, zegt ze, volgende keer weer. Maar misschien wil Isaura? Gelukkig bevestigt deze. De man wil ook. Hij gaat op zijn rug liggen en Isaura gaat boven op hem liggen. Zijn half stijve pik verdwijnt in haar kutje.
Als ik probeer om ook te penetreren, schiet zijn pik eruit. Hij moet eerste weer op kracht komen, zegt hij. Isaura pijpt hem tot hij weer op volle sterkte is en ik help ern mondje. Dan herhaalt het zich. De man neukt Isaura en ik kom er vanachter bij. Nu schuift ook mijn pik diep naar binnen en begin ik ze beiden te neuken.
Het is mijn eerste keer, deze DP maar wat is het lekker. Het duurt helaas niet lang of ik spuit mijn condoom vol. Wat een geiligheid.
Het is een bijzondere ervaring. Zelfs een lang gekoesterde wens. Dat kan alleen in de veiligheid bij Erotica en bij die van Joke en Isaura. Bedankt dames, en vooral ook dank aan deze stoere man.
Gebruikersavatar
Joke-Prive
Berichten: 248
Lid geworden op: 19 jan 2016 15:56
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Beverwijk, maar daar date ik niet
Contacteer:

Re: Jokes sexfeestje met een bijzondere ervaring

Bericht door Joke-Prive »

Bedankt voor dit bijzonder leuke verhaal. Het was allemaal erg spannend en tof om te doen.

Volgende maand ben ik weer up to date...dat is op 10 februari!

Hopelijk kunnen we dan wel all the way gaan

X Joke
fret
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2015 20:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Jokes sexfeestje met een bijzondere ervaring

Bericht door fret »

De volgende keer wil ik ook wel meedoen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten