profieltjes aanmaken?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
leukevent
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: profieltjes aanmaken?

Bericht door leukevent »

Ik heb mijn profiel aangevuld....
Kijken of dat reacties opleverd
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
rich
Contacteer:

Bericht door rich »

heb de mijne ook bij gewerkt.

Zou het een idee zijn om een nieuwe sectie aan te laten maken op het forum zodat mensen zich kunnen voorstellen?

Grtz richard.
ilsehenry
Contacteer:

Bericht door ilsehenry »

geregeld,goed idee trouwens
P.S
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door P.S »

*check*
gerbruin2002
Contacteer:

Bericht door gerbruin2002 »

*check*
FemSubSletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Hey Gerry,

Je bent me net voor :)

Ik zat er ook al aan te denken om daar een topic aan te weiden. Zeker na een aantal negatieve berichten van mensen die geen aktie of reactie hadden ontvangen tijdens een bezoekje of een berichtje.

Dat is ook lastig natuurlijk als ze niet weten wie of wat je bent en wie of wat je zoekt. Bijv; Pantylover of spermaslet als nickname, kan je alle kanten mee op qua geslacht. Al die algemene metrosexuele namen maken het er niet makelijker op.

En niet alle mannen ( en ook vrouwen natuurlijk ) houden van alles waar maar een gat in zit :lol: We hebben nog steeds te maken met he's, ho's en bi's en ieder zijn of haar eigen voorkeur qua sexe en smaak. Dat is niet iets wat je iemand kwalijk kan nemen of hem of haar op aan kan spreken.

Dus is het nvullen van je profiel het makkelijkst en handigst om aan te geven wie je bent en wat je zoekt. en in een apart berichtje kan je daar natuurlijk nog verder op ingaan om specifieke voorkeuren aan te geven.En een tipje misschien voor de CD/TV/TS leden onder ons; geef even aan wat dat inhoud. Niet iedereen snapt al die begrippen en begrijpt welke onderdelen jullie wel of niet hebben ( sorry voor de plastische uitdrukking van me, bedoel het absoluut niet verkeerd of negatief ) Maar als je zelf niet duidelijk bent, kan je ook niet verwachten van anderen dat zij gaan reageren zoals jij wilt of handelen zoals jij wilt. En mag je er al zeker geen commentaar op hebben.

DUS IEDEREEN: Vul in dat profiel en wees zo uitgebreid mogelijk. Dat gaat echt niet ten koste van je anoniemiteit. Maar verheugt wel je vreugde qua sex.

Gr. Joan

Ps; waar ik wel een hekel aan heb is de uitdrukking mannenkut(je). Nee het is gewoon een kontje of reet. Ik heb ook een kut-gat en kont-gat die gebruikt mogen worden. En niet een vrouwenkut en een mannenkut :roll: Sorry hoor, maar irriteerd me mateloos en is een belachelijke term voor een niet bestaand iets. En niet bedoeld als negatief tegen welke sexuele voorkeur dan ook, maar puur tegen de term mannenkut :evil: :evil: :evil:
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Mike66
Contacteer:

Bericht door Mike66 »

Goedendag allemaal,

Inderdaad is dit wel ahndig. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat alle betrouwbare en serieuze mensen die deze site bezoeken en lid zijn datwel zouden doen. Maar inderdaad is er maar verdomt weinig ingevuld door de leden alhier.
Dus komop mensen als je serieus bent en opzoek bent naar iets kun je dat het beste alvast in je profiel aangeven. Dan weet iedereen waar naar gezocht word en met wie of wast we te maken hebben.

Nog veel plezier met vullen lezen en zoeken

Mike
Leuke spontane 47 jarige man met een druk en afwisselend leven. Ervaring voldoende en laat graag anderen genieten!!
knuffelstel2820
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door knuffelstel2820 »

Nou wij hebben wat meer info gegeven.....
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
MrsKatinka
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door MrsKatinka »

Hmmmm, de term mannenkut, ik vind hem heerlijk....ik neuk graag een mannenkutje met mijn voorbind....nee hoor helemaal niks mis met een lekker mannenkutje...

:twisted: Mrs Katinka :twisted:
MrsKatinka
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door MrsKatinka »

Wil trouwens mijn eigen avatar gebruiekn maar hoe ?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten