vanalles

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
doener
Contacteer:

vanalles

Bericht door doener »

Hallo allemaal,

Ik ben Ron, 49 1.80 75 kg slank, geen baard/snor en onder geschoren, en ga binnenkort naar zutphen voor lekkere sex, mag vrouw zijn of man of stel. Wie wil iets afspreken kan mij mailen...a-ston@hotmail.com
doener
Contacteer:

Re: vanalles

Bericht door doener »

Hoi, ik ben Karin en wil iets met je, misschien komen er meer mannen hier op af, geen kosten hoor.
jack1

Bericht door jack1 »

Eh, wat is dit voor onzin?
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

En by the way, In Zutphen zit wel een Erotica, maar geen mogelijkheid tot geiligheid hahaha.

Is slechts een winkel voor zover ik weet, met wat videocabines. Maar geen speelruimte erachter zoals in het fantastische A'foort. Was dat wel het geval zou mij dat toch een hoop reistijd schelen. Maar ook een hoop meer beurten opleveren, een kaakverkramping en een rauwe.....nou ja hier zal ik jullie dan maar de details besparen. Laat ik het er maar op houden dat ik dan maar een kwartietje hoefde te reizen ipv bijna een uur en er mijn gaatjes een stuk vaker zou kunnen laten vullen dan nu het geval is helaas :lol:

Maar wat een oen zeg die doener, een beetje voorwerk is wel zo slim als je wil faken :lol: :lol: :lol: Denkt hij echt dat we allemaal blond zijn hier of door onze geiligheid onze hersens niet meer kunnen gebruiken? Tuurlijk ik heb het al vaker gezegt, denken of lezen met een stijve is lastig. Maar zelfs met slechts nog maar 1 werkende hersencel hebben we dit door.

Dus pleur lekker op doener of ga echt wat doen met je leven :evil: :evil:

En ondertussen gaan wij lekker met z'n allen gewoon lekker door met genieten in het mooie A'foort.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
knuffelstel2820
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door knuffelstel2820 »

Nou met het bovenstaande sluiten wij ons volledig aan. Ook wij zijn niet in Amersfoort maar hebben al wel een paar keer gekeken. We hebben toen zekers genoten van alles wat er daar te zien/doen was. Het was voor ons toen orienteren maar we gaan zekers nog een keer. Zekers mijn sletje is daar vast wel in voor wat dingen die kunnen worden omschreven als "praatjes vullen geen gaatjes".

Gr. Knuffelstel

PS. Sir Humpalot, beterschap toegewenst.
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten