Een ROOSkleurige dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Aduh
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Een ROOSkleurige dag

Bericht door Aduh »

Op tijd de auto ingestapt en wat was het onwijs druk op de weg. Geen asfalt meer over waar de auto’s op konden rijden. Te laat! Veel te laat voor de afspraak met Mr. Flames waardoor een geheime plan voor het EC bezoek in de soep was gevallen. Whoa! Balen zeg!

Eenmaal in de EC aangekomen, zag ik een peloton aan mannen die stonden te trappelen om van Roos te kunnen genieten. Ik begroette Mr. Flames en bood mijn excuus aan omdat ik te laat kwam. Ik worp mijn blik richting Roos en WOW, wat een hele leuke en aantrekkelijke mooie jonge dame. Heerlijk vrouwelijk figuur dat voorzien is met een stel lekkere borsten en zachte ronde billen. Door de drukte keek ik het hele tafereel van een zekere afstand en probeerde de drukte te vermijden. Toen Mr. Flames en Roos de heterocinema verlieten, stond ik in de algemene ruimte waar het rustig was. Mr. Flames stuurde Roos gelijk naar mij toe en koos nog een jonge man om naast mij te staan. “Ga op je knieën en pijp ze goed!” zei Mr. Flames. “Ja, baas” antwoordde Roos. Om en om, nam zij onze stijve pikken gulzig en diep in haar zachte pijpmondje. Ik hield haar hoofd vast en neukte haar keel, steeds harder en dieper in haar keel. Onvermijdelijk snakte Roos naar adem, maar na een korte ademteug pijpte zij weer genadeloos onze pikken diep. Zij genoot van de dirty talks. Slet, pijpslet… zo wou zij het liefst worden genoemd. Haar tong streelde zachtjes op de gevoeligste plek van mijn pik. Ik moest mij inhouden en wou niet mijn kruit al verschieten. Met een volle overtuiging pakte zij mijn pik vast en likte zij mijn ballen. Ik was even in de hemel! Verdikkeme… wat kan jij lekker pijpen Roos!

Mr. Flames commandeerde Roos om naar de grote bed te gaan. Zij moest op haar rug liggen en de aanwezige mannen mochten haar neuken. Roos gehoorzaamde en lag op haar rug. Ze deed haar benen wijd en stelde haar kut beschikbaar aan de aanwezige heren. Afwisselend werd ze keihard geneukt. Een voor een verdween onze pikken in haar kut. Met steigerende pikken in haar beide handen en een in haar mond, kreunde zij van genot. Ik zag mijn kans schoon om Roos te neuken en schoof mijn harde pik in haar kutje. Diep stootte ik hem erin. Wat heeft Roos toch een lekkere slettenkut! Strak, warm en vooral gewillig. Gewillig om achter elkaar door vreemde mannen geneukt te worden. Zij was op dat moment simpelweg een pikverslaafde slet.

Ik gaf mijn plaats op en liet de andere heren ook van haar genieten. De ruimte was vrij vol, dus ik vluchtte naar de darkroom waar het koeler was. Nog geen 2 minuten later gingen Roos en Mr. Flames ook toevallig naar de darkroom. Roos moest in de sling liggen. Er werd een aantal mannen uitgekozen die deze ronde mee mochten doen, waaronder ik. Wat een gelukvogel was ik toch! Samen met deze heren neukten wij Roos weer afwisselend. Gezien van de hoeveelheid vocht onder de sling, genoot Roos weer van onze steigerende pikken. Elke man neukte haar hard en genadeloos. Ik genoot weer van haar strakke slettenkut. Man, man, man… (of beter gezegd: vrouw, vrouw, vrouw…) wat ben jij lekker. Ik kneedde haar tieten terwijl ik haar neukte. Ik stootte hard en genoot van haar mooi lichaam. WAUW! Deze beelden wil ik in een bestand van de harde schijf van mijn hersenen bewaren, dacht ik. Dit moment vergeet ik NOOIT meer!

Na een tijdje in de darkroom, gingen wij weer naar de algemene ruimte. Er waren inmiddels al een hoop mannen weggegaan, want de piepers stonden al te koken. Het scheelde zeker in temperatuur omdat het niet zo druk meer was. Deze keer gingen wij voor de grand finale. Roos moest ondergespoten worden. Mr. Flames ging de spits afbijten en daarna de rest nog aanwezige heren. Het duurde echt niet lang voordat ik mijn zaad over haar mooi gezicht spoot. “Dank je wel!” zei zij. Bij elke lading moest zij van haar meester iedere man voor zijn zaad bedanken en zij gehoorzaamde het bevel. Volgens mij waren er een stuk of 10 mannen die hun sperma over Roos heen hadden geloosd. Haar gezicht, borsten en lichaam glommen door de hoeveelheid sperma. Zij zag er gelukkig en voldaan uit.

Het werd tijd om alles af te ronden. Roos kreeg een luide applaus van ons en dat had zij zeker verdiend. Mr. Flames en Roos, bedankt voor de ge(il)zellige avond. Het was zeker een ROOSkleurige dag voor mij. Ik hoop dat ik jullie weer in de nabije toekomst zien en wij maken er weer een ruige heftige avond van.
Aduh
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een ROOSkleurige dag

Bericht door Aduh »

Er is wel een punt waar ik mij aan ergerde. Er zijn een aantal mannen die lak hadden aan enige fatsoen. Het was van het zotte dat er gebruikte condooms en de verpakkingen NAAST de prullenbak lagen. Echt waar! Ze lagen er echt NAAST en niet erin. Blijkbaar vinden deze mannen heel lastig om de gebruikte condooms IN de prullenbak te gooien. Na een tijdje wennen onze ogen wel aan het hoeveelheid licht en kan men het zeker zien waar de prullenbak stonden.

Mannen, ruim je eigen rotzooi op. Zo houd je de ruimtes (tot een zeker mate) netjes en laat de anderen jouw rotzooi niet opruimen.

ZO! Dat wil ik even kwijt.
Laatst gewijzigd door Aduh op 05 jul 2020 05:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een ROOSkleurige dag

Bericht door Mr_Flames »

Wauh!! Wat een geil verslag! Roos werd bij het lezen van deze review enorm geil! Ze kan niet wachten tot de volgende!
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten