Op 23 juli ondeugend bezoek van LotteMooi.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Beertje033
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 feb 2017 21:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Op 23 juli ondeugend bezoek van LotteMooi.

Bericht door Beertje033 »

Nadat ik, van de week, LotteMooi had aangekondigd, kon ik het dus niet maken om zelf niet op te komen dagen op haar/hun feestje.

Nu ff uit mijn geheugen putten, want er is in die paar uur zoveel gebeurd dat ik niet alles heb bij kunnen houden, mijn excuses aan aanwezigen die ik vergeet, of waarvan ik de naam niet weet.

Ik ben, met kunst en vliegwerk, eerder van mijn werk weggegaan en had mij op tijd in de EC gemeld. Ik wilde niet het risico lopen om er niet in te kunnen wanneer Lotte en vriend binnen bezig waren. Ik kreeg van Patricia toegang tot de cinema en heb mij meteen uitgekleed (naaktdag vandaag) en ben op een bank gaan zitten wachten. Er waren al een behoorlijk aantal mannen meer binnen.

Op een gegeven moment werd het daar erg rustig, en hoorde ik wat opgewonden geluiden uit de heterocinema. Daar even gaan kijken, en daar was een ander stelletje bezig, waarvan zij, op dat ogenblik, onder het beeldscherm, onder de mannen bedolven lag, grondig geneukt werd en aan het pijpen was. Dat zag er goed uit, maar aangezien ik voor Lotte kwam, ben ik terug de algemene ruimte in gelopen.

Daar zag ik op een bepaald moment ook Materazzi rondlopen en Blackco binnenlopen en zich uitkleden. Geregeld hoorden we de deur geopend worden, maar wie er ook binnenkwam, niet Lotte en vriend.
Na nogmaals een blik in de heterozaal geworpen te hebben in de gang met een aantal mannen een gesprek gevoerd. Tijdens dat gesprek ging ook de deur weer open en kwam LotteMooi met vriend binnenvallen, waarna we meeliepen naar de algemene ruimte toe.
Lotte had haar schoolmeisjespakje al aan. Terwijl vriendlief zich aan het uitkleden was, nam ik de vrijheid om te checken of ze inderdaad gekleed was zoals beloofd, en nee, ze had inderdaad geen slipje aan. Waarbij Lotte, semiverontwaardigd, vroeg of ik daar wel toestemming voor had. Ik moest toegeven dat dat eigen initiatief was haha.

Vervolgens werden we allemaal richting de heterozaal gedirigeerd. Daar ging ik links op de voorste rij zitten, met Materazzi naast mij en Blacko kwam tegen het bed aan staan. Lotte nam het eerste slachtoffer naast bed/beeldscherm onder handen, wat niet al te lang duurde voordat hij zijn zaad doneerde over haar borsten in het openstaande bloesje.

Daarna ging het rap en kwam de ene na de andere in haar vaardige handen en onder haar gekmakende blik tot ontlading.
Wanneer ze bij mij onder handbereik kwam kon ik het ook niet laten om onder dat korte rokje lekker met haar schaamlippen en clit te spelen, wat ook meerdere mannen deden.
Op een gegeven moment kwam ik zelf aan de beurt, en ging ze voor mij op haar knieen zitten, waarna een zalige trek/pijpsessie volgde. Waarbij ze op een bepaald moment vroeg of ik het lekker vond. Mijn antwoord: ik vind er niks aan. Maar mijn ogen, en pik, spraken boekdelen, want ik zat gewoon te genieten.
Daarna waren Materazzi en Blackco aan de beurt en kreeg ik (mijn pik) ook weer enige aandacht.
Vervolgens werden er weer andere mannen tot ontlading gebracht. Waarop Lotte aangaf: ik moet ff mijn handen wassen.
Een behoorlijk aantal bleef zitten, totdat haar vriend kwam aankondigen: de actie is naar hiernaast (algemene ruimte) verplaatst.
Daar lag Lotte op bed, met een redelijke kluwe mannen er omheen die of klaargetrokken werden, of zichzelf klaartrokken over Lotte heen.
Vervolgens riep vriendlief op om nog meer mannen rondom Lotte heen. Waaraan braaf gehoor werd gegeven.
Op een gegeven moment trok hij Lotte naar de rand toe, waarop een flinke befbeurt van hem volgde, met hoor- en zichtbaar gevolg.
Daarna vond hij het tijd geworden om haar eens flink te neuken, wat ook weer het nodige gekreun van Lotte opleverde.
Ondertussen werd er ook nog steeds links en rechts getrokken.
Vervolgens was Blackco aan de beurt om zijn kunsten tussen Lotte haar benen te vertonen. Waarop haar vriend vroeg of hij haar wel heel wilde laten.
Aan haar gekreun en lichaamstaal te merken werden die kunsten uitermate gewaardeerd. Ondertussen werd er ook nog een vibrator aangereikt, waarmee ze zelf haar clit mocht bewerken, wat nog meer gezucht en gesteun opleverde.
Op een gegeven moment haakte Blackco af en gaf aan: de volgende. Die gelukkige was ik. Hierna heb ik haar een poosje lekker in haar natte kutje mogen verwennen, zo nat dat ik er nog een paar keer uit schoot, maar er vlot weer in terecht kwam. Na nog ff doorstoten was ik bijna zover om mijn zaad te verschieten, terwijl Lotte zelf ook klaar lag te komen, maar ik werd precies er voor verzocht het "pand" te verlaten.
Hierna mocht Blackco nog weer aan het werk, die haar, tot haar eigen genoegen, nog een poosje uitwoonde.
Ondertussen ging het doneerwerk over haar borsten gewoon door, maar daarvoor had ik iets minder oog gehad.
Na Blackco zijn kunsten werd haar kutje toch best wel gevoelig, dus moest iedereen er even uit- en af blijven.
Na deze sessie gaf ze de mededeling dat "al" die kleding toch wel heet zat, waarna alles werd verwijderd.
Vriendlief gebood toen dat ze op de grond moest gaan zitten om van alle aanwezigen het zaad te kunnen ontvangen.
vervolgens kwam de één na de ander over haar fraaie lichaam tot ontlading. Blackco stond achter haar en trok zichzelf naar een hoogtepunt, toen dat zich aandiende draaide Lotte zich om en nam dit dankbaar in ontvangst.
Na nog een aantal donaties was ik zelf aan de beurt, waarop een pijp- en treksessie volgde, afgewisseld met mijn buurman. Na een poosje, ook door Lotte weer op haar eigen zaadvragende manier te zijn aangekeken, kwam het, voor mijn gevoel van uit mijn tenen, omhoog en over haar wang, hals en borsten naar buiten gespoten.
Hierna ben ik even op het bed gaan zitten en heb nog een aantal donaties aanschouwd.
Vervolgens kwam de mededeling van vriendlief dat een ieder werd bedankt voor de deelname, en dat ze zich nog ff terugtrokken. Hierna liepen ze de darkroom in om nog even samen te genieten.

Hierna heb ik me nog ff afgespoeld en mijn kleding aangetrokken en ben, langs Patricia, die ik ook gedag heb gezegd, naar buiten gelopen.

Ik vond dit een paar genoegelijke uurtjes, aan de reacties van Lotte en haar vriend, hebben zij er ook van genoten.

Hier nogmaals bedankt, en ik hoop tot een volgende keer.

Groetjes, B.
wijsletje
Berichten: 440
Lid geworden op: 15 mei 2017 13:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Op 23 juli ondeugend bezoek van LotteMooi.

Bericht door wijsletje »

Hallo team van het EC.
Maak er een speciale aankondiging van over het testen en hoeveel
mensen jullie toelaten dan weten de mensen die willen komen
ook meer, verders is het natuurlijk ook de mensen hun eigen
verantwoording hoe ze zich gedragen, dat daar gelaten.
Voor een ieder die nog op vakantie gaan een fijne vakantie.
Groetjes van wijsletje
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Op 23 juli ondeugend bezoek van LotteMooi.

Bericht door venga »

Helaas kon ik niet meedoen om Lotte wit te sausen aangezien ik mijn huis ging schilderen. Helaas omdat de aankondiging super aantrekkelijk was gedaan. :) Natuurlijk heb ik aan Lotte gedacht. Zo veel dat ik tijdens het repareren van het houtwerk mijn stijf wordende pik opnieuw moest rangschikken in mijn broek. :roll: Achteraf een SM actie aangezien het nog spannend was of ik de 2 componenten houtvul nog van mijn dichtgeplakte voorhuid af kon krijgen. :twisted: :evil: Gelukkig is dit zonder schade gelukt en hoop er de volgende keer weer bij te zijn. :P :!:

PS: Beertje, mooi verhaal, ik weet wat ik heb gemist
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Op 23 juli ondeugend bezoek van LotteMooi.

Bericht door LotteMooi »

Hey Beertje en Venga,

Leuk dat jullie een reactie schrijven onder de aankondiging van Beertje himself ;)
Venga, je schrijft zelfs een reactie terwijl je er niet bent geweest. Heel erg lief!
Wel jammer dat er niet meer reacties komen....natuurlijk ben je het niet verplicht.....maar het is wel leuk natuurlijk. Bijna net zo leuk dan mijn bezoekjes :roll:
Ik heb het weer reuze naar mijn zin gehad. Voor het eerst in ‘mijn’ schooluniform deed mij echt voelen dat ik weer een klein meisje was. Ik heb weer heel veel pikken(maximale bezoekers waren 25 maar werd gelukkig steeds op peil gehouden) mogen aftrekken en heel veel zaad over mijn kleine tietjes gehad. Sommige mannen konden niet heel goed mikken met als gevolg dat mijn gezicht er ook onder zat! Heerlijk...ik hou ervan :o

Dus mannen...schrijf je ervaring op en dan kom ik misschien nog weer eens als klein schoolmeisje langs. Ik heb toevallig die avond nog een ander schooluniform gekocht :P

Ik zou graag de ervaring van de jongeman willen lezen. Ik hoorde van Patricia dat je mij nog wilde bedanken. Nou dat mag...schrijf je bedankje maar hier op ;)

Mannen, nogmaals bedankt!
En Blackco, jij hebt mij heerlijk geneukt! Ik kon, en durfde, geen kant op te gaan toen je mij onder handen nam! Dankjewel!!!

Xxx Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Hedonisme
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 dec 2017 21:57
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Op 23 juli ondeugend bezoek van LotteMooi.

Bericht door Hedonisme »

Lotte en vriend,

Wat een supergeil onschuldig pakje had je aan.
Ik was deze keer wat later en het pakje plakte al helemaal aan je vast.

Echt supergeil om te zien hoe je echt stevig doorgeneukt werd, jij wilde die pik diep en hard in je hebben, stotend tegen jou G-spot aan was jij nu de hardste spuiter.
Terwijl jij geneukt werd ging jij mij pijpen, jij wilde je meer concentreren op het neuken, ja als onschuldig schoolmeisje moet je nog veel leren.

Nu wilde je even staand geneukt worden. Zo zien wij jou heerlijke lijf nog beter.
Jij was zo heet geworden in je kleren dat die maar uit moesten. Mijn pik stond op springen maar eerst nog even kijken hoe jij flink onder gespoten werd.
Je lijf zat weer helemaal vol. Het werd tijd voor mijn lading, deze keer gelijk met beertje. Heerlijk hoe jij pijpt, trekt en kijkt. Bijna tegelijk met beertje kwam ik vol op je lijf. Heerlijk hoe mijn kwak, tussen alle het andere sperma naar beneden liep op je lijf.

Jammer dat ijdele keer zo laat was. Jou een keer onder gespoten, en nu daarna nog naar een club gegaan, wat een geluk nog een schoolmeisje, dwz een studente die voor het eerst met haar vriend eencilinder bezocht... ik denk dat ze nog veel vaker gaat komen nu zij ook weet dat ze een g-spot heeft.

Super jullie weer gezien te hebben.
En weer wat lekkers beleefd te hebben.
Gebruikersavatar
Hetedonder21
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 sep 2016 18:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Op 23 juli ondeugend bezoek van LotteMooi.

Bericht door Hetedonder21 »

Lief klein (ondeugend ) meisje ......denk dat je dr heerlijk uitziet in zo’n schooluniform ....kan niet wachten tot dit weer kan in de cinema
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Lvgaal en 17 gasten