vrijdag 20 november

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miss W
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2020 09:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

vrijdag 20 november

Bericht door Miss W »

he lieve allemaal,

voordat ik zal beginnen met vertellen eerst wel zo netjes om mezelf voor te stellen. Ik ben Miss W, getrouwd met een heel lieve man en we hebben nu ongeveer een jaar een open relatie. Al veel leuke dingen mogen doen en wat ik het belangrijkste vind is dat we ook heel veel leuke mensen ontmoeten.

Eigenlijk zouden mijn man en ik een sdc date hebben op 20 november, maar wij hoorden niks meer van het andere stel. We hadden nog wel meerdere berichtjes gestuurd en ze verzekerden ons dat ze een kamer zouden regelen. Echter hadden mijn man en ik al besloten dat wij een ander feestje zouden gaan maken voor onszelf. Via kik liet ik een heel lief vriendje weten wat ons plan was. Toevallig had hij ook afgesproken met iemand in Amersfoort. Op zich vond ik dat zelf wel een heel prettig idee, want dan had ik in ieder geval 2 heerlijke mannen tot mijn beschikking.

Thuis begon het feestje uiteraard al, heerlijk in de douche, mooie makeup, mijn haar als trademark. Want ja, ik ben super trots op mijn blonde krullen.

Auto in de parkeergarage gezet, nog even een stukje lopen. Een aantal meter voor ons liep een man. Ik zei tegen mijn man: let op hoor, hij heeft dezelfde plannen als ons. Inderdaad, deze ging ook de shop binnen. Eerst even om ons heen kijken waar ik terecht ben gekomen. Leuke shop, oogt heel verzorgd. Achter de balie stond een heel leuke meid. Ze keek mij aan en ze vroeg aan mij of ik degene was die voor de eerste keer kwam. Mijn lieve kikvriend had dus al gezegd dat het voor ons de eerste keer zou zijn en ik was te herkennen aan mijn blonde krullen. Ja, voor ons inderdaad de eerste keer.

Daarom werden wij meegenomen voor een rondleiding. Zo dat is even spannend, die eerste stappen in het donker. Aangekomen in de grote ruimte zag ik mijn bekende. Hij lag daar heerlijk met de vrouw waar hij mee had afgesproken. Nadat we alles hadden gezien kon het feest beginnen. Eerst maar even omkleden. Beetje wiebelig stond ik de klooien om in het toch wel aardig donker mij om te kleden. Winterjassen zijn niet praktisch. Nadat ik omgekleed was, werd ik voorgesteld aan een aantal die er waren. Maar ik ben echt zo slecht in namen. Ik merkte aan mezelf dat ik echt toch wel spannend vond. Er werd aan mij gevraagd wat ik wilde. Met z'n drieeen spelen of wat vrijer? Het voelde wel even heel fijn dat ik in een vertrouwde trio in een nieuwe setting kon spelen. Uiteraard mag iedereen lekker meekijken en op zijn of haar manier meegenieten. Maar ik had besloten om te gaan spelen met mijn 2 mannen. Dit uitgesproken en werd gelijk op mijn knieen gezet. Eerst maar mijn mannen opwarmen. Ik had mijn super mooie body aan, kousen aan, hakken had ik maar achterwege gelaten. Toen ik bezig was met pijpen hoorde ik al om mij heen dat er meer mannen zich hadden verzameld. Ik voelde me heel beschermd en kon lekker mijn gang gaan. Nadat ik ze heerlijk had opgewarmd werd ik naar de sling begeleid. Geen idee hoeveel mannen er meegekomen waren. Ik had eigenlijk nog steeds alleen maar oog voor de 2 mannen waar ik mij gelukkig mee mocht prijzen. Had nog wel even gevraagd of mijn date zijn dame nu niet achterstelde, maar zij vermaakte zich prima. In de sling lag ik heerlijk. Geneukt worden door man 1, man 2 pijpen en af en toe voelde ik toch een handje van een ander. Er was nog wel een man die dacht dat ik hem ook wel wilde trekken, want mijn hand werd gepakt en er werd een pik in gelegd. Maar lieve mannen, dat werkt toch bij een vrouw averrechts. Des te meer er gepushed wordt, des te minder ik ga pleasen. Dus de kans dat ik er nog een man bij zou uitnodigen was op dat moment verkeken. Mijn 2 mannen die gingen wisselen. Mijn eigen man ging mij op een heerlijk tempo neuken en ik ging mijn vriendje pijpen. wauw, wat voelde dat fantastisch. Ik moet er even bij vermelden dat klaarkomen voor mij best een dingetje is, maar ik voelde dat ik tegen dat randje tikte. Ik voelde me fantastisch, dat ik dat daar zo kon voelen. Maar goed, ik zal Miss W niet zijn als ze daar tijdens de seks over nadenkt. Dus mijn bubbel was weg. Ik klom van de sling af, pakte mijn satisfyer mee en we liepen naar de hetero zaal. Daar zaten al een aantal mannen.
Mijn man en ik gingen zitten maar al snel verplaatsten we ons naar voren, naar het matras. Daar heb ik afwisselend de een gepijpt en werd geneukt door de ander.
Ik hoorde weer dat er een aantal mannen teleurgesteld waren in het feit dat ze niet mee mochten doen, maar helaas. Dat hadden ze zelf al wel om zeep geholpen door te grijpen en niet eerst gewoon te wachten of ze vragen. Het is en blijft een vrouw waar je mee wil spelen en daar horen gewoon omgangsregels bij. Tenzij je diegene kent.
Gelukkig was dit ook weer snel opgelost en om ons heen kwamen nog 2 dames zitten, liggen, staan, spelen.
En toen, ja toen was ik mijn man aan het pijpen, vriendje zat in mijn kont en ik voelde weer het magische gevoel van op het randje van klaarkomen. Zou ik het durven, zou ik het kunnen, zou ik mij ook in deze setting durven over te geven aan genot. Ik pakte de satisfyer erbij. Mijn droom, mijn uitkomst, mijn redding. Eventjes moest ik me weer overgeven aan het genot. Maar niet veel later: vuurwerk. Wat een genot, wat een heerlijk gevoel. Ik, Miss W, die klaargekomen was terwijl anderen meekeken. Even heerlijk nagenieten op de pik van mijn vriendje en de pik van mijn man in mijn mond. Ik klom ook op het matras en ging op de pik van mijn man zitten. Dat was het moment dat ik even echt om me heen kon kijken en kon genieten van het moment dat anderen ook van mij genoten. Mijn 2 speelkamaraadjes zaten naast elkaar, ik reed op de ene en pijpte de ander. Er kwam ook een vrouw die vroeg wat ik voor speelgoed mee had. Ik heb haar uitgelegd hoe de satisfyer werkt en zelf gingen wij weer naar de grote ruimte.
Het was namelijk ook al bijna tijd om afscheid te nemen.

Maar hoe kan ik nu weggaan zonder een bek vol zaad. Dus ik moest nou aan de bak, dat is tussen mijn speelvriendje en mij standaard. Heerlijk om dat als afscheid nog te doen.
Hij en ik zijn nog gaan douchen voordat we weg gingen. Daar konden we nog even met elkaar reflecteren op mijn nieuwe ervaring.
Mijn man was al aangekleed, wij waren daarna ook snel aangekleed. Nog even doeg gezegd tegen iedereen en de bios uit. Was nog even een dingetje met mijn bril, maar dat was ook snel opgelost. Door de zenuwen wist ik niet meer waar ik die had weggelegd.
Nog even een rondje door de shop, kijkend naar wat leuke pakjes.
Helaas was het echt tijd om afscheid te nemen.

Terug in de auto heb ik nog heerlijk genoten van de ervaring van die middag.

Iedereen die er was en het respect heeft gehad voor mijn keus, dank jullie wel.
Ik beloof jullie dat ik samen met mijn lekkere speelvriendje, die toch al wel vaker in de ec komt terug te komen.
wat gij niet wilt dat u gescheidt doe dat ook een ander niet
Blackmix
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2018 12:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: vrijdag 20 november

Bericht door Blackmix »

Nice to read your adventure. This is what the EC is about enjoying in a good way.

Hope to meet sometimes.
In search of a cure for my horniness.

20long 5thick
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: vrijdag 20 november

Bericht door Benno »

Hallo Miss W,
Ik heb er van genoten om jou te zien genieten.
Zie ook mijn verslag viewtopic.php?f=22&t=64766
Hoop jou nog eens terug te zien.
Benno
Gebruikersavatar
Miss W
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2020 09:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: vrijdag 20 november

Bericht door Miss W »

He Benno,
Ik had jou verslag van de week inderdaad al gelezen. Moet toen had ik me nog niet aangemeld.
Ik vond het erg leuk om mijn middag vanuit iemand anders zijn ogen te lezen.
Wie weet zien we elkaar nog wel eens
wat gij niet wilt dat u gescheidt doe dat ook een ander niet
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten