STOUT SEXVERHAAL VAN EEN JONGEDAME/ DEEL 2

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
geilmetstijl
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 aug 2020 20:55
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

STOUT SEXVERHAAL VAN EEN JONGEDAME/ DEEL 2

Bericht door geilmetstijl »

Hoi allemaal,

Zoals jullie weten schrijf ik in deze saaie corona tijden de stoute verhalen op die ik meemaak. Ik vind het geil om dit met jullie te delen.

Veel geil en lees plezier! ;)

x-je Geilmetstijl



Vandaag, vrijdag 27 november 2020:

De voordeur gaat open en ik hoor stappen op de trap naar boven. Ik heb hem een tijd geleden mijn huissleutel gegeven om een keer langs te komen als hij zin had om zijn pik in mijn kutje te stoppen.

De tussendeur gaat rustig open en hij loopt direct op mij af zonder ‘hoi’ te zeggen.
Ik kijk hem aan en voel hoe hij direct mijn keel beetpakt en mij een stevige zoen geeft. Zijn andere hand grijpt stevig naar mijn kutje.

Ik heb een legging aan en een topje, zoals ik dit meestal in huis draag.

Hij pakt mijn tepel beet en knijpt er stevig in. Gevoelig. Zijn andere hand gaat naar mijn kutje die nat is geworden van het idee dat hij er is en mij zo stevig beetpakt. Aan de buitenkant van mijn legging kan je voelen hoe nat mijn kutje is. Instant doorweekt. Hij voelt het en krijgt er een harde pik van.

Hij trekt mij mee de trap op, naar boven. In mijn slaapkamer trekt hij mijn legging kapot bij mijn kutje. Ik ga op mijn buik op het bed liggen, hij staat naast mijn bed. Terwijl hij naast het bed staat pak ik zijn pik tussen mijn 2 voetjes. Ik begin hem af te trekken met mijn voetjes en voel dat zijn pik mega hard is. Ik wist niet dat ik dit zo kon maar het voelt heel fijn. Zo’n warme pik tussen mijn mijn teentjes die zijn pik aftrekken. Hij geniet, dat merk ik aan alles en komt daarna over mijn billen en rug klaar. Super lekker!

Ik draai mij direct om en zuig zijn pik schoon. Ik wil al het laatste beetje zaad proeven en zijn pik past nauwelijks in mijn mond. Ondanks dat hij net is klaargekomen voel ik zijn pik weer harder worden…oh my…

Hij pakt mij bij mijn keel, drukt mij op mijn rug op het bed en stopt met 1 beweging zijn pik helemaal in mijn kutje. AU, wat een grote! maar ook zo geil tegelijkertijd. Ik word echt stevig geneukt door het gat in mijn kapotte legging. Hij ligt op mij en ik kan geen kant op. Mijn benen ver uit elkaar getrokken en zijn pik ertussen. Hij heeft een veel te grote pik voor mijn kutje maar hij gaat gewoon verder. Het maakt hem niet uit als ik aan het jammeren ben. Sterker nog, hij wordt er alleen maar geiler van.

Hij wil zijn pik zo ver in mij stoppen dat het niet verder kan en neukt stevig door. Mijn strakke kutje loop leeg op zijn pik en ik voel hoe nat ik ben doordat hij precies met zijn pik langs mijn gspot gaat. Ik voel zijn pik nog wat harder worden en hij spuit hem vervolgens leeg in mij. Het voelt heerlijk. Warm, geil en vol. Mijn kutje is gevoelig van die grote pik.

Hij staat op. Ik lig volgespoten op mijn rug op bed en geniet nog even na. Hij kleedt zich aan en loopt weg zonder iets te zeggen. Loopt naar beneden en ik hoor de voordeur achter hem dichtgaan.

Wat een geil begin van mijn vrijdag ochtend.
geildit
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jan 2014 14:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: STOUT SEXVERHAAL VAN EEN JONGEDAME/ DEEL 2

Bericht door geildit »

Wat een geweldig verhaal! Wat herken ik mijzelf hier ook goed in.

Ik heb dit soort relaties ook met meerdere vrouwen ( gehad (
). Soms kort en heel krachtig. Maar soms ook met een hele lange opbouw waarin de vrouw geblinddoekt is. Ook ik heb het geluk dat ik erg potent ben en soms wel door kan blijven gaan. Fantastisch als een vrouw je de volgende dag appt dat ondanks dat ze super nat was,ze alsnog de day after een rauw kutje heeft.

Fijn weekend met hopelijk een hoop plezierige seks!!
geilmetstijl
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 aug 2020 20:55
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: STOUT SEXVERHAAL VAN EEN JONGEDAME/ DEEL 2

Bericht door geilmetstijl »

Geildit, wat lekker om te lezen dat je vrouwen zo lekker hebt verwend.

Er is niks lekkerder dan genieten van het leven. Fijn dat je hebt genoten van mijn verhaal.

x-je voor jou!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Brandweerpik en 16 gasten