Over kappers, corona en kontharen…

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Joost04
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2020 23:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Amersfoort/ Hilversum
Contacteer:

Over kappers, corona en kontharen…

Bericht door Joost04 »

Deze week mogen de kappers weer open. Ik ga zeker naar mn kapper binnenkort, maar ik zal daar mijn vraag niet durven stellen. Ik denk dat ik daarvoor toch maar hier op t forum even mn licht op doe.
Ik heb ontdekt dat ik t heerlijk vind om te rimmen, en om gerimd te worden. Manmanman…. wat is dat lekker…. En je warmt er ook zo heerlijk van op, komt er helemaal in de stemming voor t nog leukere 'werk’. Er is alleen één dingetje dat me niet zo zint daarbij, en dat zijn die kontharen. Ik bedoel: nergens niet om, maar thuis heb ik beter spul op de wastafel staan om mee te flossen… En kaal lijkt t me ook gewoon hygiënischer om te doen. En mooier om te zien ook.

Wetende dat ik t zelf minder prettig vind om door zo’n kontkapsel heen te ploeteren, neem ik aan dat een ander dat bij mij wellicht ook wel zal hebben. Maar ja, om me zelf met hulp van een spiegel daar te scheren, ik weet niet, ik denk dat dat een bloedbad wordt. Heb onlangs ontharings-crème geprobeerd, speciaal voor de intieme zone, maar dat gaf niet het gewenste resultaat. En harsen lijkt me ook geen optie, op zo’n gevoelig plekje.
Mijn vraag hier: zijn er mannen - of vrouwen wellicht ook - hier die zich anaal ontharen? En ja, hoe doe je dat dan?
Of is er wellicht iemand die het leuk vindt om mij daar te scheren, en er gewoon een leuk spel van te maken?
Rainbow
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2021 16:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Over kappers, corona en kontharen…

Bericht door Rainbow »

Beste Joost,
Misschien is een bezoek aan een wax salon een oplossing. Bij een boyzilian ontharen ze de voor- en achterkant als je dat tenminste wilt. De pijn valt erg mee en alles is weer mooi glad.
Veel succes.
Liefs xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten