Bezoekje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
madult70
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jul 2018 07:26
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bezoekje

Bericht door madult70 »

Ik had maar even tijd vanmiddag. Was wel geil in de EC. Dame bij de lockers heeft mij heerlijk gepijpt. Was zij met haar man of was dat de dame in de filmzaal? Groetjes
Gebruikersavatar
Dutchpisslover
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 nov 2020 09:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Bezoekje

Bericht door Dutchpisslover »

Het was een super geile middag! Tussen afspraken door 1,5 uur door gebracht in de Cinema. Het was gezellig druk met z'n 20 aanwezige personen.
Bij binnenkomst lag er een mooie dame heerlijk te genieten van enkele mannen op de tafel bij de lockers.
Om even op te warmen besloot ik eerst even in de cinema te gaan zitten.. wow.. een heerlijk live show van dame en haar 'meester' was in volle gang.
Zij besloten later naar de grote tafel nabij de lockers te gaan, waar ze gehoorzaam de instructies van haar meester op volgde.

Inmiddels had de andere dame met twee heren zich in de douche teruggetrokken en genoten zij van een heerlijk spel. Helaas was het rolluik dicht, maar dat is natuurlijk geheel aan hun.
Even terug naar de cinema waar ook heerlijk genoten werd door gebruik te maken van de glory holes. Met een snelle sneak-peek in de gay-cinema, werd ook daar volop genoten.
Terug naar de grote tafel, daar werd de dame heerlijk klaar gevingerd en het 'kraantje' lekker liep van genot. Na de nodige inspanning kreeg de dame nog een heerlijk massage en was het voor mij helaas tijd om te gaan.

Al met al een super leuke en erg drukke middag. Niet gek voor mijn 4e bezoek aan de cinema.
Darr
Berichten: 137
Lid geworden op: 10 apr 2014 21:16
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Bezoekje

Bericht door Darr »

Ik was er ook bij, na een hele tijd niet meer in de EC te zijn geweest. Er waren twee dames aanwezig die dag. Volgens mij Geile dame 23 en Fetisjgirl. Geile dame 23 hoorde ik binnen komen en was met haar meester op het bed in het midden In een spel met een hoop speeltjes en een hoop mannen bezig. Ik heb er niet veel van meegekregen omdat ik in de hetero cinema was, maar het was goed te horen :mrgreen:

In hetero cinema was Fetisjgirl met een man bezig waarvan ik eerst dacht dat dit haar vriend was maar dat inmiddels niet meer zeker weet haha. Leuk om ook eens meiden van mijn leeftijd in de EC te zien. Nadat ze een andere man begon te pijpen werd ik toch wel nieuwsgierig en ben ik erbij gestaan en heb ik kennis gemaakt. Het duurde toen niet lang voordat haar hand om m'n lul zat en ik mijn pik in haar mondje kon stoppen. Ze heeft mij toen heerlijk gepijpt terwijl ze door een andere man geneukt werd. Ik vond het daar een beetje te warm voor maar heb daar achteraf een beetje spijt van. Toen ze even later geneukt werd door iemand anders hoorde ik haar erg geile dingen fluisteren, en dat is iets waar ik wild van word ;)

Dus hopelijk de volgende keer, al heb ik ook een erg geile middag gehad.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten