Naaktdag donderdag 17-6

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob-86
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 jun 2021 20:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Naaktdag donderdag 17-6

Bericht door Rob-86 »

Hey goedenavond, ik ben nieuw op dit forum, en ben van plan a.s. donderdag 17-6 voor het eerst naar ec in amersfoort te gaan.
Zo rond half 1 a 1 uur denk ik.

Ik ben vooral op zoek naar een hele toffe geile middag,
ben een versa bi man van 34, stats:180/83/17, en ben benieuwd of ik in een goede vrijpartij terecht kan komen waar ik helemaal aan mijn trekken kan komen.

Komen er meer a.s. donderdag?
Love2suck
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jun 2018 21:19
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Naaktdag donderdag 17-6

Bericht door Love2suck »

Hey Rob, Ik ben er rond half 1. Waar ben je naar op zoek? Ik ben dol op pijpen in de gloryholes, maar zou wel eens geneukt willen worden in m'n kontje. Uiteraard alles safe!
Gebruikersavatar
Rob-86
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 jun 2021 20:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Naaktdag donderdag 17-6

Bericht door Rob-86 »

Love2suck schreef: 14 jun 2021 22:59 Hey Rob, Ik ben er rond half 1. Waar ben je naar op zoek? Ik ben dol op pijpen in de gloryholes, maar zou wel eens geneukt willen worden in m'n kontje. Uiteraard alles safe!
Hé, zoek niks specifieks, laat me leiden door het moment, net wat goed voelt. En safe gaan we zeker doen. Maar Ben er wel voor in om je goed te nemen! Tot donderdag!

Ik heb wat meer speling sochtends, denk er al om 12 uur te zijn, maar heb alle tijd, en ben niet van plan snel weer weg te gaan. Zo voor de eerste keer rustig even alles ontdekken.
Gebruikersavatar
Rob-86
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 jun 2021 20:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Naaktdag donderdag 17-6

Bericht door Rob-86 »

Leonidas schreef: 15 jun 2021 16:46 Leuk! We zijn dezelfde leeftijd en ik zit er ook aan te denken om vrijdagmiddag langs te gaan. Waar ben je specifiek naar op zoek en welke ervaring heb je al?
Wij gaan donderdag zoals het onderwerp van dit bericht aangeeft.

Ik ben op zoek naar een geile vrijpartij, als bi man hoop ik een keer met een stel mee te mogen doen, maar met mannen aleen lijkt me ook geil. elkaar opgeilen, pijpen misschien meer als het op dat moment goed voelt.

Heb wel al enig ervaring met mannen alleen , maar heb nooit met meerdere tegelijk sex gehad, of een trio met een stel.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: willemb en 33 gasten