Lottemooi 18-06 alleen!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Stiekem1988
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 okt 2017 13:34
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door Stiekem1988 »

Hier heb ik al lang op zitten wachten lotte. Heerlijke oproep weer. Ik ga er bij zijn zometeen. Mijn pik is helemaal kaal en schoon voor je.
Misschien ook geil om je weer lekker in de stoel te neuken terwijl je de rest van de pikken om je heen met je mondje verwend :roll:
Laatst gewijzigd door Stiekem1988 op 18 jun 2021 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Squirtking
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2020 08:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door Squirtking »

Hey Lotte,

Rond 12 uur zal ik er ook zij
Theo55
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jun 2021 15:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door Theo55 »

Lotte is mooi en lief. En terwijl iedereen netjes op de beurt wachtte was er toch weer een lomperik die voordrong en vervolgens veel praatjes had en maar niet presteerde en de brutaliteit had om te beweren dat hij "waar voor z'n geld" wilde. Vervolgens nam Lotte even pauze en dat terwijl ik net aan de beurt was. Heel jammer en heel teleurstellend.
Dit valt Lotte echter niet te verwijten. Integendeel zij bleef vriendelijk en haar best doen.
Ik hoop een volgende beter Lotte.
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door Multibanaan »

Wat een dwaas, voor waar voor z'n geld gaat ie maar naar het bordeel. Is ie inmiddels al uit de EC geband? Hopelijk hebben Lotte en de andere mannen nog genoten!
Vince1977
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 feb 2010 09:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door Vince1977 »

Hey Lotte, geil om je zo bezig te zien en lekker om na 1,5 jaar (al leek het vorige week de laatste keer in Hilversum) weer door klaargetrokken te worden! Ik hoop dat je aan mijn hardheid wel voelde dat het superlekker was…geile reünie 😋

Groet Vincent (groen/grijs petje)
1.82, 79 kg, sportief lijf, forse pik
Sexreiziger
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 okt 2020 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door Sexreiziger »

Ik hoop dat de "waar voor mijn geld"-man zonder kleren buiten gezet is met een bordje om zijn nek "ik moet naar een opvoedkamp" ?? Wat een hork zeg.
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1559
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Wat fijn Lotte dat je zo'n leuke en lekkere dag had, leuk om te lezen ;)
Maar het zinnetje, ik weet niet wie dit was... "waar voor mijn geld" is absoluut een hele foute zin in onze EC.
Iedereen moet het leuk hebben..respect voor elkaar op 1... en nee = nee. Lotte is geen object waar betaald voor moet worden in die zin en verdient alle respect in haar rol en spel.
Heel jammer dit "Meneer waar voor zijn geld" !

Iedereen een heel fijn weekend en hopelijk tot snel weer bij de leukste Cinema van Nederland!

Erotica Amersfoort,
DB
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door geertje69 »

Het juiste goede antwoord!
Tsssst waar voor je geld…..
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door LotteMooi »

Afgelopen vrijdag ben ik na een lange tijd weer eens in de EC in Amersfoort geweest.
De gehele corona tijd is niet heel erg libido verhogend geweest voor mij, dus om de stap te zetten richting EC en dan ook nog eens alleen, was wel een dingetje…..

Maar ja met een nogal volhoudende vriend naast mij, ging het er toch echt van komen… hahaha dus daar ging ik.
Wat doe ik aan, hoe laat ga ik, komen er überhaupt nog wel mannen na zo’n tijd, hoe lang ga ik het volhouden, hoe zal de sfeer zijn bla bla bla…..

Nou geen slipje en geen bh is altijd opdracht 1, dus die was duidelijk. Jurkje aan wat het liefst weinig verhullend is, nou dacht het niet! Hahaha dus een jurkje wat er tussenin zit… zo gezegd zo gedaan.

Binnenkomen bij voor mij een nieuwe medewerker, was zeer prettig. Leuke vent en je voelt je direct welkom. Al was ik erg benieuwd hoe het met Patricia ging, maar die zal ik daar niet meer treffen helaas.

Bij de receptie kwam ik een oude bekende tegen. Direct werd er na een welkoms knuffel onder mijn jurkje gevoeld of een slipje aanwezig was. Nope niet dus! Er zijn niet veel mannen die zomaar ongevraagd onder mn jurkje mogen voelen, maar deze mag dat wel. Al dacht ik wel… okay rustig aan binnenkomen zal wel niet binnen de mogelijkheden horen vandaag… kan maar gelijk weer ingewijd zijn hè.

Bij het kluisje aangekomen lijkt het een stuk donkerder te zijn binnen dan ik mij kan herinneren, want ik moet echt even goed kijken wat het kluisnummertje is.
Dit kan natuurlijk ook met andere zaken te maken hebben, leeftijd enzo.. maar daar lullen we niet over.

Op het bed zit een vriendelijk stelletje. Ik ken ze niet volgens mij, maar mijn vriend volgens mij wel. Het is stil in de EC alsof net de dominee voorbij is gekomen. Het grappige is dat ik dit dan wel weer herinner. De afwachtende en observerende mannen in afwachting op de actie. Een klein gesprekje met de aanwezigen en volgens mij is het ijs wel een beetje gebroken.

In de hetero zaal neem ik plaats op een stoel. Direct zit er iemand naast mij en word ik omringd door stijve pikken.
De man naast mij is als eerste aan de beurt welke een behoorlijke goede grote stijve pik heeft. Nou een goed begin is het halve werk. Vakkundig probeer ik er een meesterwerk van te maken en binnen korte tijd mag ik een grote golf sperma op mijn borsten ontvangen. Ik neem mij altijd voor om de mannen te tellen, maar bij pik 4 ben ik alweer de tel kwijt. Als er dan thuis gevraagd wordt hoeveel mannen verwend zijn door mij, doe ik vaak een wilde gok.

Meerdere mannen herken ik. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vaker de pik herken dan het gezicht, maar na zo’n lange tijd waren de namen en pikken toch een beetje vervaagd geraakt. Dus goed dat het weer een beetje opgefrist wordt.
De ene na de andere pik diende zich aan en ik vond t heerlijk om zo bezig te zijn. A omdat mijn vriend dit erg geil en spannend vind B ik hiermee veel mannen tot een hoogtepunt mag brengen en dat is erg leuk en C ik hier zelf ook veel plezier aan beleef. Geil om zoveel harde pikken te zien, te voelen en daarna al het warme zaad over mn lichaam te voelen kriebelen.

Ondertussen ben ik een keer goed klaar gevingerd…. Weinig mannen kunnen dit heel goed en een man die heel rustig liefdevol en zacht mijn kutje heeft verwend. Soms wordt er een grabbelton van gemaakt… en de tijd van grabbelen in de grabbelton heb ik wel gehad. Hahaha dus dank mannen die mij met gevoel hebben verwend.

Na een hoop aftrek werk… waarbij ik her en der werd ondersteund door gemasseerd en gekriebeld te worden, werd het tijd om te pijpen. Van 2 mannen heb ik heerlijk de pik in mijn mond gehad om vervolgens mij door hen te laten neuken. Waarschijnlijk omdat het al zo’n tijd geleden was, kwamen beide mannen relatief snel klaar en hebben mijn kutje goed volgespoten. Het zaad liep eruit toen ik rechtop stond. Er was iets opgespaard gok ik….

Via het forum begreep ik dat er een man was die zich niet prettig had opgesteld. Ik heb zeker meegekregen dat er iemand was die nogal een grote mond had maar het allemaal niet geheel waar kon maken. Maar dat iemand had gezegd waar voor zijn geld te willen, heb ik gelukkig niet meegekregen. Hahaha t is bijna zielig hoe dit soort mensen in het leven staan. Als ik het had meegekregen dan had het iets anders met hem afgelopen. Ik kan nogal pittig zijn wat dit betreft. Echter het gros was fantastisch lief geil en gezellig… en dat voert de boventoon.
Laat duidelijk zijn dat mijn bezoekjes aan de EC vooral voor mijzelf en mijn vriend zijn… en ik zeer graag dienstverlenend ben in deze setting maar het toch echt voor mezelf doe. Wanneer je dit waardeert ben je van harte welkom.. hahaha

Lieve mannen! Bedankt voor de leuke middag! Ik hoop dat de meeste enorm hebben genoten en graag tot een volgende keer!

Liefs Lotte
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Lottemooi 18-06 alleen!

Bericht door geertje69 »

Heerlijk hoe je je belevenis verwoordt. Dankje Lotte
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Erikversa, Gerard &Julia, Getrouwde50er en 4 gasten