déjà vu op travodag in hilversum

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Lover4you
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jun 2021 19:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

déjà vu op travodag in hilversum

Bericht door Lover4you »

Best forum lezers
Even weer een verslag van mijn bezoek aan erotica in Hilversum.
Ik dacht kom laat ik eens vroeg gaan. Bij ec aangekomen bleek ik met een lange man de eerste te zijn. En langzaam druppelden mannen binnen, maar geen travo het leek Amersfoort wel waar ik dinsdag was. Nou toch maar wachten of er iets gebeurd. Voor de Corona tijd kwam ik regelmatig op travodagen. En het was er altijd gezellig druk en het waren bijna altijd de zelfde mensen. Er waren dan Travis, koppels en natuurlijk mannen. WAAR ZIJN JULLIE GEBLEVEN . Net zo als in Amersfoort laat in de middag dacht ik wordt weer tijd dat ik vetrerk, en op dat moment kwam er een mooi jong koppel voor bij en verdwenen naar achter ik bleef nog even zitten. En later werd ik nieuwschierig en gin op zoek naar dat koppel. Ik loop ook naar achter en ik zag mannen door Glory hol aan het kijken en begreep gelijk waar ze gebleven zijn. Na een poosje durfde eerste man zijn piemel in het Glory hol te douwen en na een poosje haalde jij piemel eruit met een voldaan blik op zijn gezicht, en ik dacht dat wil ik ook en ik duwde mijn piemel als 2e naar binnen en wachte wat er gebeuren gaat. Heel voorzichtig voel ik een zacht handje die op verkenning uitging en voorzichtig begon ze mij af te trekken, het voelde goed. Later voelde ik zachte vochtige lippen om mijn eikel die mij lekker begon te pijpen en mij tot een hoogte punt liet komen mmmmmmm lekker hoor. En toen ben ik weer met de eerst man op de bank gaan zitten en hij zei was het die jongen of het meisje en ik zei dat ik het niet zou weten en het mij ook niet uitmakte het was gewoon heerlijk en zei dat het wel hele zachte handen en lippen waren voor een jongen. Terwijl we zaten te praten liep het koppel snel weer weg zo als ze waren gekomen. Ik wil dat Glory hol koppel hartelijk bedanken in hoop op een volgende keer kus 💋.

Ik dacht word een klein stukje maar is weer heel verhaal geworden
Laatst gewijzigd door Lover4you op 21 jun 2021 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Glorycouple
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2021 03:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Kousen - panty’s - voeten
Locatie: Nederland 🇳🇱
Contacteer:

Re: déjà vu op travodag in hilversum

Bericht door Glorycouple »

Leuk om te lezen dat je genoten hebt van ons! Ik heb erg genoten van al die piemels in mijn mondje :oops:
Lover4you
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jun 2021 19:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: déjà vu op travodag in hilversum

Bericht door Lover4you »

Ik hoop jullie nog een keer tegen te komen was echt heerlijk schat
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten