Hai hai
Vorige week maandag 21 juni wederom naar Amersfoort geweest .. wat was het weer geil . Eerst wat afgetast en beide een kant op gegaan. Mijn mannetje is de holes ingedoken waar hij wat mannen heeft afgezogen. En ik eerst even film gekeken. Ik werd toch wel geil en ben ook naar de holes gegaan. Eenmaal in een hokje kwamen de pikken in overvloed daar alle gaten mmmmm.. mijn mannetje zat het hokje ernaast en keek door het gat hoe ik ze allemaal pijpte. Ineens een hele mooi grote pik waar ook nog eens een mooie man aan zat. Mijn mannetje zei ooooh wat een mooie en grote. Maar ineens was hij weg.. er waren namelijk meer dames haha. Na 5 mannen te hebben klaar getrokken en gezogen zijn we samen naar de zaal gegaan. Mannetje ging drinken halen en plots kwam die knapperd met grote pik naast me zitten. Hij zei dat was lekker net in de holes… ik zei oh ja?? Ja maar ben nog niet klaar gekomen… oh dat moeten we dan nog maar even doen zei ik. Toen mijn mannetje met drinken aan kwam lopen zat ik al op mijn knieën aan die grote pik. Hij ging ernaast zitten en keek geil toe . Die man ging mij nog beffen in de stoel en daarna zei hij op die matras liggen slet . Oké kom maar op. Hij neukte me heerlijk en spoot mijn mondje vol met allemaal toeschouwers erom heen…. Graag wil ik contact met deze man.. ben je hier ?? Xxx Wendy
Maandag 21 juni
Gebruikers op dit forum: Dave25 en 17 gasten