Bedankt, voor de gezellige sferen....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bedankt, voor de gezellige sferen....

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Lieve lieve cinema bezoekers van Amersfoort, Hilversum (en Arnhem),

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan :( , en die tijd is nu aangebroken voor mij.

Na bijna 4 jaar geleden ben ik in dienst getreden bij Erotica wat voor mij geen ‘’nieuwe’’ maar wel een leuke uitdaging was want ik was al bekend in deze branche, heb al 7 jaar lang in Den haag bijna hetzelfde gedaan maar helaas bestaat die niet meer.
Wat wel nieuw voor mij was dat er ook vrouwen aanwezig waren in de cinema maar dat veranderde snel 😊 door de openhartigheid van jullie als bezoekers.
Door Patricia ben ik opgeleid in Amersfoort, bedankt daarvoor lieverd, en ook in Hilversum heb gestaan, heb in deze afgelopen jaartjes heel mensen gezien en leren kennen, bij sommigen die vaker kwamen kreeg je een band mee, even gauw een praatje maken wat altijd leuk en gezellig was😊

Maar helaas ga ik stoppen bij Erotica en werken aan mijn toekomst, per 1 September al gaat mijn avontuur beginnen.

Wat ik ga doen ?
Weet ik nog niet, heb wel heel veel op mijn planning staan wat ik wil gaan doen en daar heb ik nu de tijd voor, dus met mij komt het wel goed hoor 😉

Dus bij deze wil ik IEDEREEN ook echt iedereen onwijs bedanken voor deze leuke tijd, de leuke praatjes en vooral de gezelligheid die men mee bracht,
dank je, dank je, DANK JE WEL -XXX-

Groetjes Barry
:cry:

Het gaat jullie goed en hou de sfeer spannend in de cinema's ;)

zwaai.jpg
zwaai.jpg (6 KiB) 3407 keer bekeken
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Bedankt, voor de gezellige sferen....

Bericht door Thekinkyguy »

Hey Barry,

Vorige week heb ik nog even met jou gekletst in Hilversum. Helaas kunnen Lottemooi en ik geen afscheid meer van je nemen dus vandaar even een berichtje hier op het forum. Ik wil jou bedanken voor de leuke tijd en leuke gesprekken. Als medewerker van erotica vonden wij jou een leuke gastheer , vriendelijk en professioneel! Ik wens je veel succes met jouw nieuwe uitdaging. Wie weet komen wij elkaar weer eens tegen. Het ga je goed…

Groetjes Thekinkyguy (vriend van Lottemooi)
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Bedankt, voor de gezellige sferen....

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Hoi Hoi Lieverds,

Agh wat lief :oops:
Jammer dat jullie niet kunnen komen maar alsnog heel erg bedankt,
was iedere keer weer een feestje als jullie kwamen vooral voor de bezoekers maar ook voor mij altijd weer een gezellige sfeer.

Een hele dikke knuffel voor jullie beiden en wie weet komen we elkaar ergens tegen ;)
Nogmaals dank jullie wel. xx

Groetjes Barry
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bedankt, voor de gezellige sferen....

Bericht door LotteMooi »

Jeetje Barry!

Erg jammer dat ik je niet meer gezien heb! Wat is het toch een bijzondere ervaring die EC… hahaha best bijzondere gekke en hilarische dingetjes meegemaakt. Voor mij een super fijne gedachte dat als ik weer eens alleen naar de EC werd gestuurd, er altijd een vrolijk vriendelijk en professionele Barry of Patricia mij opwachtte.
Natuurlijk lekker nieuwe stappen maken en uitdagingen aangaan! Groot gelijk en altijd goed om te doen. Maar natuurlijk wel super jammer dat je gaat.
Ik zou t echt te grappig vinden als ik je ergens in een totaal andere setting zou tegen komen. Alleen maar elkaar aankijken en elkaar een knipoog geven… wetende waar we elkaar voor het eerst gezien hebben en vooral in wat voor hoedanigheid.

Succes topper! Het gaat u goed!
Liefs Lotte
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
DennisMup
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2021 05:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pony play
Locatie: Eritrea
Contacteer:

pYn3SdnjNwoe4Y090mCt

Bericht door DennisMup »

pYn3SdnjNwoe4Y090mCt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten