Een avondje jongerendag.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
asdf
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jan 2019 19:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Een avondje jongerendag.

Bericht door asdf »

Normaal gesproken schrijf ik nooit iets na een EC bezoekje maar bij deze even wel omdat het anders liep dan een normaal bezoekje.

Ik kwam iets na vijfen aan in de EC, later hoor ik dat er net wat stellen zijn geweest die inmiddels alweer weg zijn. Gelukkig is er een groepje mannen aan het kletsen en is het niet volledig muisstil, dus ik sluit me erbij aan om even te kijken wat er nog gaat gebeuren. Er komen vanavond nog wat waarschijnlijk, inclusief een stel dat opnieuw terugkomt misschien. We wachten het af en kletsen lekker door. Ik moet bekennen dat de gesprekken beter waren dan een gemiddelde avond in de kroeg. Het was aangenaam kennis te maken met jullie.

Op een gegeven moment horen we de deur open zoemen, en de tijd voordat hij weer dichtvalt is veel langer dan normaal. Dit kan maar een ding betekenen. De volkslegendes dat er op vrijdagavond nog stellen lanks komen blijkt waar te zijn, iets na half 8 komt nog mooi jong stel binnen. Ze waren voor het eerst in een EC en dus best zenuwachtig, ze zijn in de heterocinema gaan zitten, waar een menigte zwijgende mannen direct heen vertrekt om erbij te zitten. We blijven even doorkletsen en speculeren over wat er gaat gebeuren, uiteindelijk gaat Rick heel droog popcorn aanbieden aan het stel om het ijs te breken. (Popcorn? Dat is een ander verhaal.)

Uiteindelijk komen ze toch nog gezellig bij ons wat kletsen bij de loungebanken. Ze hebben even gerookt en daarna ook samen gedouched, waarna ze toch iets wilden doen en even in de darkroom gespeeld met de deur dicht gespeeld. Rick heeft ze volgens mij hierbij wat aangemoedigd en daarmee geholpen want het leek op een gegeven moment of ze weer weg zouden gaan omdat ze de enige vrouw was en er daardoor constant mannen achteraan liepen. Het zou fijn zijn als de zwijgende mannen gewoon even een vrouw/stel met rust laten als die nieuw zijn, gewoon even rondkijken en aangeven liever niet door een dozijn mannen worden aangestaard. Ik heb mijn broek niet uitgehad, maar ik heb toch een goede avond in de EC gehad, hopelijk komt het stel nog een keer terug, want het was echt een mooie dame, hopelijk komen ze met hun verkenningsreis van verlangen nog een tweede keer langs de EC.

Volgende keer is het hopelijk net zo gezellig, hopelijk kunnen we dan samen een mooie vrouw een lekkere avond bezorgen.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Een avondje jongerendag.

Bericht door Rickjsw »

Hi ASDF,

Het was jou gezellig met jou en de andere Guys. Jammer genoeg had je mijn afspraak met leukerds A en F net gemist. Ik ben blij dat we met ons clubje kinkycouple hebben kunnen helpen om er wel een leuke avond van te maken!
Zoete popcorn en een heerlijke douche doen soms wonderen! Zie je volgende keer met de groep jonge hengsten voor een echt bal!
Boertje
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 mei 2021 13:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Contacteer:

Re: Een avondje jongerendag.

Bericht door Boertje »

Dit is dus de reden dat ik vind dat er bij een jongerendag een leeftijdslimiet moet zijn Is iedereen dan veel meer op z'n gemak
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], BobdeWit en 17 gasten