Nieuwe bezoekers!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
MS030
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2021 14:50
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Nieuwe bezoekers!

Bericht door MS030 »

Hi,

Wij zijn een stel die binnenkort voor het eerst langs willen komen in Amersfoort. Erg nieuwsgierig en spannend natuurlijk. We zijn benieuwd wat we een beetje kunnen verwachten. Hoe is bijvoorbeeld de man-vrouw verhouding doorgaans? Ons plan was om in eerste instantie met z’n tweeën een geile tijd te hebben om te kijken of het ons bevalt. Niet dat ze bij binnenkomst gelijk door een horde geile mannen onder handen wordt genomen ;) En hoe zouden jullie de sfeer omschrijven? Nog tips?! Voor een dag/tijdstip bijvoorbeeld.

Alvast bedankt!
X
Gilio
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2021 16:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Nieuwe bezoekers!

Bericht door Gilio »

ha nieuw stel, de sfeer is altijd prima en relax. Leuk dat jullie willen komen. Voor een eerste kennismaking zou ik het bezoek niet aankondigen, dat voorkomt een horde opgewonden mannen. Overdag of 's avond op doordeweekse dag is meestal wel goed te doen (tenzij iemand anders een feestje heeft aangekondigd). Over het algemeen zijn er meer mannen dan vrouwen. As je duidelijk aangeeft wat je wel/niet prettig vindt, gaat het zo-wie-zo goed. Laat je het op z'n beloop kan ook heel geil zijn, maar dat is aan jullie zelf. Ik zou zeggen, kom snel een keer langs om de sfeer te proeven!
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Nieuwe bezoekers!

Bericht door Rickjsw »

Hallo stel,

De drukte varieert en hangt af van het thema.
Het drukst is het rijdens de naaktdagen. Dan zijn er veel mannen en paren.
Op andere dagen kan het heel rustig zijn.misschien wel te rustig! Je kunt het beste met een paar mensen afspreken op een rustige dag.
Dan heb je toch wat spanning en niet de drukte.
Veel plezier alvast🥳!

Rick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Alex1980, Mano1977 en 21 gasten