Korte werkonderbreking in Amersfoort...wat een mooi stel!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
wild romance
Berichten: 76
Lid geworden op: 30 mei 2011 23:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Korte werkonderbreking in Amersfoort...wat een mooi stel!

Bericht door wild romance »

Gisteren was ik in de buurt aan het werk en had door een verkeerde afspraak nog een uurtje tijd over, dus natuurlijk, natuurlijk.....even een kijkje in de cinema! Het was nog vroeg, half 12. Aan de balie waren twee leuke en knappe dames die mij hartelijk welkom heetten en mijn temperatuur scanden. Binnen was het nog redelijk rustig, een stuk of 10 mannen misschien, en oh ja het was naaktdag. Na mij ontkleed te hebben nam ik een bekertje koffie en genoot even van de mooie beelden in de filmzaal. Plotseling kwam een stelletje binnen en zij kregen een korte rondleiding en tips van de baliemedewerkster. Na een minuut of vijf, het was helemaal stil geworden, ging ik een kijkje nemen in de centrale ruimte. Daar zat een prachtige blonde slanke vrouw in mooie lingerie en pumps op de rand van het grote bed, nog even te wachten op haar partner die wat rommelde in zijn kastje. Het viel mij op dat er veel nieuwsgierigen waren, maar niemand iets zei. Dus ik maakte een opmerking, dat ik verheugd was dat zo een mooie vrouw ons een bezoekje kwam brengen op de vroege ochtend. Ik stelde mij voor aan haar. Ik noem haar even P. ( Even een tip: Heren, breek het ijs en praat!! Alleen kijken en aan je pik trekken zal de meeste vrouwen niet op hun gemak stellen! )
Even later was haar partner klaar met zijn kastje en stelde voor naar de filmzaal te gaan. Het was duidelijk geen onervaren stelletje, al snel begon zij haar mannetje een beetje te strelen en likte aan zijn tepels. Daarop stelde hij voor maar eens in de darkroom te gaan kijken, een minuut later, en met wat hulp van gewillige omstanders lag P in de sling, voetjes vast gebonden en verwende haar partner haar met een mooie grote vibrator. (Hoe heet zo'n ding ook weer?) Iemand vroeg aan P of ze het niet erg vond dat alle mannen kwamen kijken. Welnee hoor, zei P. Daar hou ik wel van! Wat een prachtvrouw zoals zij in de sling lag te genieten en ik streelde bewonderend haar mooie lichaam. Haar mooie slanke benen, haar strakke buikje, haar stevige borsten met harde tepels. Al snel greep ze mijn pik, trok en streelde er wat aan en begon er al snel met verve aan te sabbelen. Ik ben lang, 1.88, maar moest uiterst op mijn tenen staan om binnen haar bereik te komen. Jeetje wat heerlijk was dit, en wat een mooi gezicht hoe zij genietend en uitdagend aan mijn pik zoog en likte. Een andere man begon haar te beffen. Wat genoot zij zichtbaar van al die aandacht! En herhaaldelijk kermde ze, oh wat lekker geil is dit! Ik liet mijn hand naar haar inmiddels vrijgelaten kutje glijden. Wat was ze lekker nat en glad. Haar kittelaar stond groot en recht overeind. Geil! Even later besloot haar partner om samen te verhuizen naar het grote bed. Meteen en als geroepen stond een kring van mannen met harde pikken rond het bed. Iedereen werd hier super geil van. P greep een paar van die mooie exemplaren en sabbelde er op. Ondertussen dook een man tussen haar benen en befte haar mooie gladgeschoren kutje. Toen hij het beffen moe was, nam ik het volgende initiatief. Snel deed ik een condoom om en klom op het bed. Nu heb ik nog een andere verassing voor je, P. Zei ik. En drong bij haar binnen. Oeioei wat een nat maar vooral strak kutje had zij. Zoooo lekker, en zo geil om haar ondertussen bezig te zien met al die pikken om haar heen! Ik neukte haar lekker en genoot er enorm van. Ik trok haar naar me toe aan haar armen en neukte haar lekker. Ik voelde haar kutje regelmatig om mijn pik heen knijpen. Even later moest ze gewoon naar lucht happen en had even een beetje ruimte nodig. De mannen reageerden daar meteen op en namen wat afstand. Maar al snel had ze weer een nieuwe kandidaat gevonden die haar stevig neukte en na een minuutje grommend klaar kwam. Zo, wie is de volgende, vroeg P glimmend van plezier.. Nee, nee, opperde nu haar man, we gaan lunchen. En eens.... je moet altijd stoppen als het nog leuk is! Dus even wat opgefrist en weer aangekleed babbelden we nog even wat na, en na afscheid allen ons weegs. Ik in iedere geval naar een volgende afspraak vor mijn werk. Dit was even een leuke werkonderbreking, zeg.
En..., dit was een enorm leuk en spontaan stel, dat gewoon tijdens hun dagje Amersfoort even langs wipten. Lief stel, lieve mooie P, ik hoop dat jullie dit lezen, we hebben allemaal enorm van jullie genoten en hopen jullie nog eens vaker in Amersfoort te zien!!! Ik geniet er nog van na!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Mr.joey en 55 gasten