5 oktober GB Daphne GECANCELD

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
RedBull
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2021 21:40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 5 oktober GB Daphne GECANCELD

Bericht door RedBull »

Begrijpelijk, ik heb haar een keer mogen meemaken als jongeheer.
Ze was naar mijn idee niet te peilen, er zal wel meer aan de hand zijn.
Naar mijn idee beter zo.
Gebruikersavatar
Amber_sissypony
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2021 14:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pony play
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: 5 oktober GB Daphne GECANCELD

Bericht door Amber_sissypony »

In de mChat archief is nog het een en ander terug te lezen mochten mensen iets meer context hier over willen(Daphnes berichten zijn wel weg maar is nog in sommige quotes te vinden), en onder andere met deze informatie heb ik nog wat vragen.

Ik neem aan dat er in de Algemene Voorwaarden vast wel iets staat in de trend van 'de EC kan zonder enige reden te geven u toegang ontzeggen', dus om een specifieke reden te vragen heeft waarschijnlijk geen zin.

Er gaan wat speculaties nu natuurlijk in de rondte, onder andere dat de klachten van mannen kwamen die niet mee mochten doen en daar gefrustreerd over waren. Aan de ene hand is buitensluiting van overige bezoekers niet fijn, maar aan de hand staat het gevoel van veiligheid. In de chat werd ook aangegeven dat als je als koppel komt, je (mogelijk) eerst de rol van bodyguard moet vervullen voordat de andere bezoekers je een beetje met rust laten. Heeft dit te maken met de recente aankondiging om haantjes gedrag tegen te gaan? De EC is niet het zelfde als een parenclub(ben zelf pas 2x bij de EC geweest en nog nooit bij wat anders, dus heb weinig/geen vergelijking dat ik echt heb beleefd). Dus misschien is de verwachting van sommigen simpelweg verkeerd.

Mocht de ban, van in dit geval Daphne maar misschien in de toekomst dat er een zelfde situatie zich voordoet, iets te maken hebben met de toon en woordgebruik van de livechat van gister ochtend, dan ben ik benieuwd of andere een officiele waarschuwing hebben gehad over hun eigen taalgebruik. Voor wat ik heb gezien de laatste twee weken, is de livechat gewoon heel erg actief, dus kan ook begrijpen dat er niet iemand van de EC 24/7 mee leest. Maar er is(ik heb het in ieder geval niet gezien) nooit ingegrepen vanuit de EC om gesprekken die hoog de emoties inlopen een time-out te geven. Zelf hou ik trouwens van een stevige woordgrap of sarcastische opmerking, maar mijn inbox is nog leeg qua waarschuwingen vanuit de EC. Gaat het EC management nadenken om de chat mogelijk meer te reguleren of wordt het risico geaccepteerd dat het onverhoopt een keer mis kan gaan?

Er wordt ook wel eens gezegd "alles kan, maar niet alles mag bij de EC". Sommige mensen hebben wat onorthodoxere kinks dan andere(ikzelf een prima voorbeeld daarin). Wel heb ik wat rondgekeken in de winkel en webshop, waar een beetje PonyPlay gear en een toy genaamd 'the Donkey'(als ik het goed heb) te vinden zijn, voordat ik een account heb aangemaakt met daarop dingen gerelateerd aan PonyPlay. Het zelfde geld voor de fantasy toys, met nadruk op fantasy! (Nederlandse wettelijke) grens-overschrijdende activiteiten moeten absoluut niet gepromoot of in positieve zin besproken worden. Kan de EC een lijst opstellen van kinks die zij buiten de deur wilt houden(of mocht die er al zijn, weer een refresh geven)?

Zelf was ik gister dusdanig vroeg aanwezig dat dit topic nog niet online stond. Mocht het het EC filiaal/management dit echter van te voren al hebben besproken dan had het de communicatie goed gedaan om dit dan ook zo snel mogelijk op het forum te zetten. Al helemaal de gasten die na 19:00(de geplande tijd dat in de aankondiging stond) binnen kwamen, natuurlijk netjes na het betalen van de entre, eerder een praatsessie binnenliepen dan een GB. Een verschil met de door de EC georganiseerde GB is natuurlijk dat er nu minder organisatiekracht achter zit, en in die zin de EC het niet heeft gepromoot(in ieder geval naar mijn mening). Volgens mij heeft het EC hier al op gereflecteerd gezien de uitgebreidere uitleg dan het eerste, zeer korte, bericht.

Nou, gelukkig is mijn bericht nog best kort gebleven. Zelf heb ik nog een best leuke dag gehad in mijn opvallende kleding en door ook de gasten van Amersfoort een keer gezien te hebben. Het doel van dit bericht is dan ook om te vragen om duidelijkheid van bepaalde genoemde punten en hopelijk daarmee een toekomstige situatie beter op te kunnen lossen. Ik spreek niet vanuit deze hele community, dus als er nog op/aanmerkingen zijn naar mij dan hoor ik dat wel.
Unicorns might be just a myth but this pink latex sissypony will make your night mythical
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1957
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: 5 oktober GB Daphne GECANCELD

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste bezoekers,

Er is besloten dat er meer controle zal komen op de Chat. We begrijpen dat er in de Chat dingen worden besproken die de grens aantikken, echter moet het voor alle gebruikers een prettige ervaring blijven. Op het moment dat er meldingen komen of wij zelf constateren dat dit niet het geval is, wordt er actie ondernomen. Voordat een bezoeker daadwerkelijk de toegang wordt ontzegd, is er voorafgaand goed onderzoek gedaan.

Daar wij, zoals aangegeven, niet 24/7 de volledige controle kunnen houden, doen wij de oproep ons te contacteren wanneer er grensoverschrijdend gedrag wordt vertoont. Samen moeten we zorgen voor een geile, maar verantwoorde manier van communicatie.

Heb je vragen, twijfel je over een bepaalde situatie? Neem gerust contact met ons op via info@eroticcinema.nl

Met dit bericht willen we deze topic graag afsluiten en vrolijk verder gaan op het forum en in de cinema.

Het EroticCinema Team.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 41 gasten