Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
BoogieKnight
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jul 2021 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door BoogieKnight »

Hoi, kan er iemand een kort verslagje schrijven over zijn of haar ervaringen op de Naaktdag Deluxe?
In de aankondiging van de volgende naaktdag deluxe in Arnhem staat dat deze in Amersfoort een succes was, gaat het dan alleen om de lekkere broodjes kroket of was er ook nog iets sexys te snacken?
Vind het super dat er allerlei nieuwe frisse concepten uitgeprobeerd worden, maar ik heb er hier op het forum of op de chat verder niks over deze gehoord!
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door Gerrit Willem »

De combi van een geile cinema en voedsel begrijp ik überhaupt niet. Of het moet een banaan zijn. Ik heb nooit dat als iemand me pijpt dat ik aan een broodje denk. En we moeten ook reeel zijn, €25 is niet passend bij de EC. Tenzij je de hele dag blijft. Maar hey, ik heb werk.
giedward72
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 okt 2021 21:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door giedward72 »

Voor mij was het in veel opzichten de eerste keer. De eerste keer in Amersfoort, de eerste keer dat ik stelletjes ontmoette in een sexcinema en nog wat andere eerste keren, maar daarover later meer. Het begon met een prettige en vriendelijke ontvangst. De meneer achter de balie (sorry, ik heb je naam niet gevraagd!) legde uit wat er te doen was achter de gesloten zwarte deur en met een soort ondeugende glimlach om zijn mond zei hij dat er ook twee stelletjes waren en dat een derde onderweg was... Ik kreeg een glas bubbels aangeboden en wat om te snoepen en ging naar binnen. Nou, als hij niet had gezegd dat er twee stelletjes waren, had ik zelf wel kunnen concluderen. Zodra de deur open ging, hoorde ik een luid gehijg en gekreun en het kwam niet uit de bioscoop... Wel uit de ruimte achter het rode gordijn! Toen ik binnenkwam in die ruimte zag ik een groot bed met daarop twee dames die intens genoten van wat de heren om hen heen met ze deden. Wat me opviel was de gemoedelijkheid waarmee alles gebeurde: respect voor de dames en voor elkaar, echt mooi om te zien. Na me snel ongekleed te hebben, ging ik op verkenning uit en kwa m in de cinema uit. Het was niet overdreven druk, maar er liepen regelmatig heren naar binnen en naar buiten, soms gingen ze alleen zitten en soms naast een andere heer en dan veranderde het spelen met zichzelf al gauw in spelen met elkaar, wat dan weer snel resulteerde in de noodzaak tot veel tissues en tevreden gezichten. Terwijl ik, alleen, zat te kijken, werd het gegil achter het gordijn steeds sterker en ik besloot te kijken of de dames misschien hulp nodig hadden. Op een heel natuurlijke manier schoof ik aan bij het bed en voor dat ik het wist, vond ik mezelf geklemd tussen twee zachte benen en met mijn tong tussen tussen natte, warme lippen. Beffen is echt mijn specialiteit en ik heb me dan ook heerlijk uitgeleefd. Zo pendelde ik een tijdje tussen cinema en bed-met-kreunende dames, totdat ik werd gegrepen en bovenop een van de twee dames vond (sorry, ik heb je naam niet gevraagd). Ik ben niet vaak zo intens klaargekomen, het was de sfeer, zo natuurlijk, vanzelfsprekend en geil om door anderen bekeken te worden als je klaarkomt,. Gruwelijk geil. Wat minstens even geil was, was wat er daarna gebeurde.. Ik liep terug naar de cinema en zag dat iemand zijn pik uit zo'n gloryhole had gestoken en ja, het was een mooie, harde, dikke pik met een grote glimmende top en ik kon en wilde me niet beheersen. Ik zakte op mijn knieen en nam hem in mijn mond. Kennelijk deed ik het goed, want hij trok zich terug. Jammer! Toen ik opkeek, zag ik dat een aantal heren aan het kijken was wat ik deed en toen had ik opeens de keus tussen een aantal mooie, harde, dikke pikken. Een van de heren stapte op mij af en drukte zijn pik tegen mijn lippen. Ik begon te likken en zuigen en voelde hoe hij steeds wilder werd en dieper in mijn mond ging. Toen zag ik dat de gloryhole meneer er ook stond en in een relfex was ik opeens twee pikken aan het pijpen. Het duurde niet lang of de eerste meneer trok zijn lul terug en spoot alles - en het was veel, heel veel - over mijn gezicht. We moesten er beide om lachen en met het zaad van de eerste meneer nog op mijn gezicht pijpte ik de tweede meneer, totdat ook hij mijn gezicht helemaal volspoot. Gru-we-lijk geil. Het is lang geleden dat ik me zo vermaakt heb! Het was echt een topmiddag. Het enige jammere is dat de volgende pas over een maand is en dan ook nog in Arnhem... Ik ga nu onrustig wachten, want dit is geen eenmalige belevenis, het smaakt naar meer!!

P.S. Ik realiseer me dat dit mijn eerste post op dit forum is en dat sommigen van jullie misschien denken "oh, zoooo positief, moet een fake bericht zijn!" Ik wil benadrukken dat het geen fake bericht is en dat ik open en eerlijk heb proberen te omschrijven wat ik heb meegemaakt!
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door Gerrit Willem »

Goed verslag! Leuk dat het geslaagd was👌
Gebruikersavatar
BoogieKnight
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jul 2021 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door BoogieKnight »

Super verslag, lag wel echt in een deuk bij de zin:
“ werd het gegil achter het gordijn steeds sterker en ik besloot te kijken of de dames misschien hulp nodig hadden “
😂 Galant hoor 😜

Fijn ook om te horen dat de Naaktdag deluxe zijn naam waar maakt en dat er inderdaad actie van stellen was.
Wie weet ben ik er een volgende keer bij, ik hou in ieder geval van een goed broodje kroket 😛
Gebruikersavatar
LaceyF
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2021 11:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door LaceyF »

Mooi verhaal hoor! Klinkt alsof het een droom was zo perfect dat de situatie zich ontvouwde. Als het elke Deluxe naaktdag zo gaat is dat het geld zeker wel waard!

Of je bent echt een super lekker ding met een flinke dosis geluk en elke keer als je een EC binnenkomt wordt je zo makkelijk uitgenodigd bij een stel. :shock: :lol:
Ik vind geile SM gewoon leuk. Social Media, niet dat andere. Viespeuk! ;)
giedward72
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 okt 2021 21:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door giedward72 »

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties!

Ik ben dus helemaal geen lekker ding (wel galant (smile!) en respectvol). Over dat uitnodigen om mee te doen met de stellen, dat is precies wat ik bedoel met de ontspannen en respectvolle sfeer. Het ging op een heel natuurlijke manier, spontaan. Heel bijzonder. Ik weet niet of ik geluk heb gehad... Ik hoop dat het niet eenmalig was, en dat het er altijd zo aan toe gaat!

Ik realiseer me dat ik niets heb verteld over het derde stelletje en over de broodjes. Dat komt eigenlijk omdat ik het derde stelletje niet zo intensief heb meegemaakt. Dat lag niet aan hen of mij (de dame is was zeer charmant en smaakte zoooooo lekker!!), maar ik was nog steed bezig het zaad uit mijn haar te krijgen... Het was gewoon zoveel, volgens mij had de betreffende meneer minstens een maand gespaard.

De broodjes waren heerlijk en goed verzorgd. Toen ik wegging waren er nog veel over en mocht ik er een paar meenemen voor onderweg. Toen ik naar buiten stapte, stond de-vriendelijke-meneer-achter-de-balie met een charmante dame (ik ga de volgende keer jullie namen vragen!) te praten. Nog even met ze nageklets en na beloofd te hebben dat ik ook naar Arnhem zou komen op 4-11, tevreden naar huis gereden...

Heel bijzondere ervaring!
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door Benno »

Geen tijd voor een echt verslag, maar ik ben er ook bij geweest. GeileDame23 had me gevraagd. Toen ik binnenkwam waren zij en Rick er al, alsmede een ander stel. Later kwamen er nog twee stellen binnen, waarvan ik niet veel heb meegekregen. Ik heb me geconcentreerd op het uitgebreid neuken van GeileDame en heb haar ook nog een paar keer laten spuiten. Ze had voor de gelegenheid een mooi zacht driehoekje lichtgekleurd haar op haar kutje, waar ik helemaal wild van werd.
Dani deelde glazen prosecco of fris uit en kwam met heerlijke broodjes kroket van Van Gogh (de beste kroket van Nederland). De sfeer was echt uitstekend en gezellig. Ik heb twee jongens gesproken die er voor het eerst waren. Ze waren aangenaam verrast. Er werd veel geneukt, gebeft, gepijpt en gespoten. Rick was in de weer met een vibrator en een satisfyer en de dame van het andere stel riep regelmatig om genade als hij haar voor de zoveelste keer liet komen. Ik zelf kwam brullend klaar terwijl ik GeileDame op z'n hondjes nam. Volgende keer weer een uitgebreider verslag.
Gebruikersavatar
LaceyF
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2021 11:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door LaceyF »

giedward72 schreef: 09 okt 2021 10:26 (de dame is was zeer charmant en smaakte zoooooo lekker!!), maar ik was nog steed bezig het zaad uit mijn haar te krijgen...
Beste quote ooit! :lol: :lol: :lol:

En respectvol en galant werkt het beste bij de juiste mensen. :D
Ik vind geile SM gewoon leuk. Social Media, niet dat andere. Viespeuk! ;)
Gebruikersavatar
BoogieKnight
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jul 2021 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Verslag Naaktdag Deluxe iemand?

Bericht door BoogieKnight »

Dank voor de aanvulling @Benno en @giedward72
Klinkt heel interessant, inclusief de broodjes ;)

Oh, en @giedward72 je hebt het over de namen, NOOOIT namen op het forum zetten, behalve misschien de profielnaam hier.
Maar ook dat is beter om even te overleggen. What happens in EC stays in EC (tot bepaalde hoogte dan)…. ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten