Eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
BoogieKnight
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jul 2021 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door BoogieKnight »

Hee Chanel,

Hoewel altijd al van een lekkere kont heb gehouden dacht ook niet per-se op vollere vrouwen te vallen, tot ik hier op het forum June leerde kennen, magistrale kont inclusief!
Toen ze me uitnodigde om als Friend With Options samen naar een SexSauna te gaan voor een dagje relaxen met mogelijkheden (geen verslag hier, want geen EC natuurlijk, maar er is genoeg over te vinden in haar Pikken topic), heb ik mijn mening ernstig bij moeten bijstellen: Ik hou dus ook van Vollere Vrouwen!!!! Wat een heerlijke geile date was dat, wat een heerlijke ronde dame… lekker lijf!
Ik hou dus voortaan blijkbaar van alle geile vrouwen, het is vooral de persoonlijke klik die telt!

Daarnaast ben ik een keer bij een Betaalde Gangbang in EC geweest (Ruby’s feestje) hierbij waren 2 dames aanwezig: Ruby, een forse BBW en Ina, een slanke braziliaanse. Er waren daar verschillende mannen aanwezig die Ina amper een blik waardig gunden en gelijk op Ruby doken om daar niet meer weg te gaan… so don’t worry, je zult genoeg aandacht krijgen!

Veel plezier met je ontdekkingstocht, en wie weet tot in EC.
Niek1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2021 16:21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Niek1234 »

Hi
Ik heb je een privé berichtje gedaan ;)
geildit
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jan 2014 14:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door geildit »

Vollere vrouwen zijn over het algemeen veeeeel lekkerder en geiler in bed. Hoop dat jij je weg gaat vinden in de ec
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten