Fantasie

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
xsjuicyxs
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Fantasie

Bericht door xsjuicyxs »

Fantasie

Nu is het toch wel een hele tijd geleden dat ik de EC heb bezocht. Vaak kwam ik met mijn lekkere schat in Amersfoort, zo nu en dan in Hilversum en de laatste keren toch ook wel wat vaker in Arnhem. Maar die laatste keren werden steeds minder en het is alweer een tijdje geleden. Mijn gedachten gaan steeds vaker naar de cinema en ik heb zin om weer eens te komen, letterlijk... in de cinema. Er was een tijd dat we bijna wekelijks kwamen en ik in ieder (donker)hoekje wel ben genomen. Maar weet ik ieder hoekje nog wel te vinden nu? Ik denk dat ik de cinema wel weer weer herontdekken en opnieuw wil beleven waarom ik elke keer weer smacht naar een bezoekje.

In mijn fantasie bezoek ik graag EC Amersfoort weer en zie ik een gezellig volle cinema met veel mannen en hier en daar een stel dat lekker geil klef met elkaar geilt voor me. Een beetje zoals de eerder georganiseerde feestjes die we hebben meegemaakt. Ik kijk graag rond en neem de sfeer eerst in mij op. Ik wil de geile beelden op de schermen rustig kunnen bekijken. Ik geil op het idee dat we met zijn allen in een cinema zitten en ik afwisselend naar een scherm kijk waar een geile slet lekker in haar kontje wordt geneukt en daarna de zaal rondkijk en geile mannen met hun stijve pik zie spelen. Zowel de geile beelden op het scherm als de spelende mannen in de cinema zorgen vast voor een nat kutje. Mijn vingers zullen al snel naar dat natje kutje gaan om te voelen hoe mijn klitje opzwelt wanneer ik met mijn juicy vocht zachtjes mijn klitje bevoel.

Op een bepaald moment zal ik in de rondte gaan lopen. Even al die hoekjes in alle zalen weer gaan verkennen. Uiteraard met mijn lekkere geile buurman naast me, die mij altijd en overal zal bijstaan. Soms op afstand, want dan mag hij kijken hoe ik beleef wat ik zou willen beleven, maar in gedachten altijd vooraan en dicht bij mij, want we geilen altijd samen.

De darkroom trekt mijn aandacht altijd. Ik zal mijn geile schat vragen mij vast te zetten aan het kruis. Ik hoop dat er een aantal mannen zo nu en dan komt kijken waar ik ben gebleven. Ze zullen mij zien staan aan het kruis, met mijn kontje naar achteren. Ik zou bewust geen string aan doen, dan kunnen jullie ook even voelen hoe mijn juicy kutje voelt. Ik houd ervan als er meerdere handen mijn lichaam aanraken, mijn gevoelige plekjes zacht en lieflijk betasten. Iedere aanraking zal zorgen voor een geile siddering door mijn hele lijf. Iedere aanraking bezorgt een klein schokje in mijn klit. Waardoor mijn klitje nog harder wordt en mijn kutsappen tussen mijn lippen langs mijn benen zullen sijpelen.

Na een tijdje mag ik wel losgemaakt worden. Ik ben benieuwd of er nog een leuk stel in de darkroom is komen kijken trouwens. Daar zoek ik altijd naar en maakt mijn ervaring wel compleet. Maar goed; de mannen die mij hebben betast wil ik ook graag voelen. Ik zou op mijn knieën gaan, nog steeds in diezelfde darkroom, en een cirkeltje van mannen om me heen willen zien staan. Dat als ik omhoog kijk overal stijve geile harde pikken voor het grijpen heb. Ik zou ze wel willen aanraken en sommige hele lekkere pikken lik ik graag af. Ik houd van teasen en geilen, maar ook van afwisseling.

Het grote matras bij de lockers is als een magneet.. ik moet daar op een gegeven moment gewoon naartoe. Daar is veel ruimte en daar heb ik voorheen zoveel geils meegemaakt, dat ik graag die geile dingen weer opnieuw wil beleven. Ik zou mijn lekkere geile buurman op zijn rug op het matras leggen en hem eerst eens heel uitgebreid gaan aflikken en pijpen. Ik zou hem even berijden en mijn kutje op zijn mond zetten. Ik wil zeker weten zijn geile tong lekker dicht op mijn klit voelen. Dan wisselen we vast van plek en ga ik graag op mijn rug liggen. Mijn hoofd mag best iets over de rand van het matras hangen, dan kan mijn geilerd zijn pik lekker diep in mijn keeltje laten glijden. Het lekkerst vind ik dan als ik ook nog twee pikken, in iedere hand één, vast kan houden en ja... eerlijk gezegd maakt het het wel af als ik ook nog lekker in mijn kutje geneukt wordt. Maar niet meer dan 4 totaal, want dan kan ik mij het beste laten gaan. Ik kijk graag tussendoor hoe anderen om ons heen staan en lekker geil van ons worden terwijl ze toekijken.

Na een tijdje wil ik wel graag op handen en knieën zitten zodat ik doggy genomen kan worden. Dat mag best stevig, heerlijk! En het liefst word ik echt als geile slet genomen. Steeds weer door een ander. Dat jullie mannen elkaar afwisselen. Daar waar je mij in de darkroom zachtjes kon betasten wil ik nu als geile slet doorgeneukt worden. Gebruik mij, maar wel omstebeurt. Dit maakt van mij echt een horny slut. Alle geile gedachten zullen door mijn hoofd gaan en eigenlijk hunker ik bij iedere neuker steeds meer naar zaad. Het zal dan ook echt een spetterend hoogtepunt voor mij zijn als ik naast het matras op de grond op mijn knieën ga zitten en jullie je rondom mij verzamelen en al jullie warme sperma over mijn hele lichaam spuiten. Dát lijkt me heerlijk als ik weer eens naar de EC kom binnenkort... Buurman, ga je mee?
Gebruikersavatar
Mamba95
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 aug 2021 11:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Fantasie

Bericht door Mamba95 »

Binnenkort snel maar weer eens gaan dus :p
Jezelf verneuken, is ook neuken ;)
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Fantasie

Bericht door Gerrit Willem »

Goed verhaal, lekker kort. Supergeil idee ook. Graag ontvang ik een tijdstip.😁
Gebruikersavatar
BoogieKnight
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jul 2021 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Fantasie

Bericht door BoogieKnight »

OK, waar moet ik naar toe verhuizen om jouw buurman te worden? 😂
Geil verhaal, als het al gebeurd was zou het zomaar eens een verslag van de maand kunnen zijn!
Hoor graag als je fantasie werkelijkheid wil laten worden ;)
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Fantasie

Bericht door EddieEagle »

Heerlijk inspirerend verhaal, Juicy. Nadat ik gisteren terugkwam van de naaktdag deluxe was het lezen van dit geils een heerlijke afsluiter van de dag. Ik denk dat je Buurman op deze manier wel overhaalt om je mee te nemen. Veel plezier alvast.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gebruikersavatar
kinkyRosa
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2021 13:40
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Fantasie

Bericht door kinkyRosa »

Leuk verhaal!
Zou zo je buurmeisje kunnen zijn.

XX Rosa
leukstebuurman
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 mar 2015 08:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Fantasie

Bericht door leukstebuurman »

Hey lieve lekkere Juicy,


Wat een heerlijk geil verhaal heb je geschreven, helaas zijn wij de komende weken overdag een beetje druk.
Maar ik denk dat ik je maar eens in een namiddag moet laten verwennen door een flink aantal mannen.


Dikke kus en geile lik

Je leukste Buurman
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Fantasie

Bericht door Benno »

Damn Juicy, ik zie het zo voor me. Vooral omdat ik alle onderdelen van het verhaal (niet noodzalelijk in deze combinatie of volgorde) al wel eens heb meegemaakt met jullie. Het is inderdaad al weer een tijd geleden. Althans in EC dan hè 😉
geildit
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jan 2014 14:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Fantasie

Bericht door geildit »

Pfff. Wat een heerlijk verslag en wat hoop ik dat je het snel samen kunt waarmaken. Ik hou mij aanbevolen. Ben een potente gezonde leuke jonge gozer :)
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Fantasie

Bericht door Pleasuretown »

Jeetje wat een heerlijk geile fantasie heb je daar krijg je menig man wel mee overgehaald. Kan mijn laatste ontmoeting met jullie in Arnhem goed herinneren je weet de mannen goed uit te dagen. H :) oop jullie snel te zien. Fijn weekend!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten