Bi-GAY dag, 8 dec, A'foort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Knor030
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 nov 2021 01:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bi-GAY dag, 8 dec, A'foort

Bericht door Knor030 »

Dag allemaal, ben nieuw hier. Hoop woe 8 dec naar de bios te kunnen komen. :)
Vraag me wel af, wat verschil is met 'gewone' dagen, omdat ik in forum zag, dat er ook op andere dagen man-man contacten mogelijk zijn.
Verder ben ik benieuwd of er jongens/mannen zijn die al weten, dat ze dan gaan...?
En... beetje lastig.... ik vind contact met 50plussers prima. Maar zijn er misschien, misschien, ook nog wat jongere mannen op dit forum, die geen probleem hebben met een keer lekker, lief, erotisch contact met een nog niet heel ervaren chubby 'ouwetje' ?.... :P
(Ben een niet-roker, en zoek ook een niet-roker)
Gebruikersavatar
LaceyF
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2021 11:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bi-GAY dag, 8 dec, A'foort

Bericht door LaceyF »

Hoi Knor,
Als er geen themadag is, is zo’n beetje alles mogelijk (binnen de discretie en respect regels van de cinema).
Op een bi- gaydag is hetero contact ook nog steeds toegestaan. Er zijn wel themadagen waar restricties aan zitten zoals de naaktdagen waar je naakt moet zijn en de jongerendagen (1 keer per maand) waar een maximum leeftijd van 40 jaar is.

Met de rest kan ik helaas niet helpen, ik ben geen man 😅
Veel plezier!
Ik vind geile SM gewoon leuk. Social Media, niet dat andere. Viespeuk! ;)
Knor030
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 nov 2021 01:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Bi-GAY dag, 8 dec, A'foort

Bericht door Knor030 »

Dag Lacey,

Hartelijk dank voor je reactie en toelichting op het cinema-gebeuren! :)
Ik snap nu dat ik niet persé op die ene dag in de maand 'mag' komen.
Voor de rest maar es zien wat er ginds misschien beetje mogelijk is, t.a.v. mijn interesse.
Eerst maar es rustig gaan rondkijken.
Overigens ben ik bi (maar single); dus misschien-misschien maak ik ook nog eens M-V contact mee, maar daar ben ik niet op uit.
Hoop echt ginds erotisch contact met mannen te krijgen...

Groet, Knor
Gebruikersavatar
June
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 sep 2021 21:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bi-GAY dag, 8 dec, A'foort

Bericht door June »

De EC heeft sowieso een zaal met gay films en eentje met hetero films. En volgens mij zitten er vrij regelmatig wel mannen in de gay zaal ;)

Genoeg verhalen hier te lezen waarbij mannen spontaan seks hadden, in de vorm alvan aftrekken/pijpen, en soms ook meer. Maar die eerste twee lijken een beetje het meeste voor te komen.

Volgens mij, is het voor een bi/gay man makkelijker seks hebben in de EC op een willekeurige dag, dan mannen met vrouwen ;)
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Gebruikersavatar
oldpig
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 dec 2019 14:29
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Amersfoort; Hilversum
Contacteer:

Re: Bi-GAY dag, 8 dec, A'foort

Bericht door oldpig »

June schreef: 17 nov 2021 19:03 De EC heeft sowieso een zaal met gay films en eentje met hetero films. En volgens mij zitten er vrij regelmatig wel mannen in de gay zaal ;)

Genoeg verhalen hier te lezen waarbij mannen spontaan seks hadden, in de vorm alvan aftrekken/pijpen, en soms ook meer. Maar die eerste twee lijken een beetje het meeste voor te komen.

Volgens mij, is het voor een bi/gay man makkelijker seks hebben in de EC op een willekeurige dag, dan mannen met vrouwen ;)
👍😇
Laatst gewijzigd door oldpig op 18 nov 2021 04:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Beschikbaar voor gebruik door mannen, vrouwen, TS,TG,TV,etc. Om af te spreken in de cinema A’foort of H’sum, PB me. En ja, dit ben ik op de foto.
Knor030
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 nov 2021 01:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Bi-GAY dag, 8 dec, A'foort

Bericht door Knor030 »

June schreef: 17 nov 2021 19:03 De EC heeft sowieso een zaal met gay films en eentje met hetero films. En volgens mij zitten er vrij regelmatig wel mannen in de gay zaal ;)

Genoeg verhalen hier te lezen waarbij mannen spontaan seks hadden, in de vorm alvan aftrekken/pijpen, en soms ook meer. Maar die eerste twee lijken een beetje het meeste voor te komen.

Volgens mij, is het voor een bi/gay man makkelijker seks hebben in de EC op een willekeurige dag, dan mannen met vrouwen ;)
Bedankt June voor deze extra info ! Veelbelovend. :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten