Zaadslet

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
blacklatino
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 sep 2015 15:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Zaadslet

Bericht door blacklatino »

Zo nu weer thuis!

Even een reviewtje schrijven voor degenen die het leuk vinden om te lezen.

Spannend! 2e keer ooit voor mij maar gewoon gaan was de gedachte.

Zag de aankondiging en het was altijd een fantasie van mij om een lekkere slet geneukt te zien worden en mogelijk mee te doen.

Omgekleed en opgefrist daar naartoe gegaan.

Eenmaal in de cinema zag ik al een paar heren door de gordijnen naar de heterocinema lopen. Ik was nog een beetje gespannen, moest even wennen aan de setting. Heb mij half uitgekleed en toegekeken hoe die heerlijke blondine kreunde en verschillende pikken afwerkte.

Gezien het zo druk was en mijn tweede keer pas, besloot ik even af te wachten. Hoorde toen dat zij een pauze nodig had. Zag toen dat de meeste mannen wegliepen. Ik bleef nog zitten in een stoel terwijl ik haar goed bekeek en hard werd van haar.

Uiteindelijk zei de chef: "Wij gaan zo weg dus ik wil voor haar een bukkake regelen."

Feest! Dacht ik... na ongeveer vijf minuten was ik er klaar voor.

Liep naar de grote zaal en zag al een stuk of tien mannen om haar heen staan. Zag hoe zij hard geneukt werd door iemand terwijl zij pik na pik leeg zoog.. wat geil was dit. Laatste spullen in de kluisje gestopt en toen aangesloten bij de groep.

Was zo verschrikkelijk geil om haar gezicht te zien glimmen van al het sperma wat zij over haar heen gespoten kreeg.

Uiteindelijk ging ik voor haar staan en zoog zij mij heerlijk tot het hoogtepunt waarna ik haar in haar mond en over haar gezicht spoot. Daarna zoog die lekkere slet netjes de laatste restjes zaad uit mijn harde pik.

Toen even bijgekomen door een sigaretje te doen, aangekleed en nog even staan genieten van het uitzicht!. Vervolgens de chef bedankt en een hand gegeven (is wel zo netjes toch 😉)

Heb mezelf voorgenomen om de volgende keer op tijd te zijn en even wat assertiever te zijn, dit nu ik een beetje de setting leer kennen en zie dat het een relaxte omgeving was. Volgende keer wil ik haar hard doggy pakken!.

Bedankt voor de geile dag W & A!
william69
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 sep 2020 18:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Zaadslet

Bericht door william69 »

Graag gedaan , leuk verslag
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten