Jongerendag 11-02 Double Trouble

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Succubus
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Jongerendag 11-02 Double Trouble

Bericht door Succubus »

Vrijdag 11 Februari was er weer een jongerendag in de EC in Amersfoort.

Een groepje jongeren had met elkaar afgesproken om de EC maar eens een bezoekje te brengen. De twee bodyguards waren er als eerste en niet lang daarna volgde het eerste stelletje, de twee pizzalovers. Een roodharige sub met haar energieke Dom. Met zijn 4en verkenden zij de ruimte en begon de middag langzaam zijn vorm te nemen. Rond 16:00 sloten Lucifer en ik aan bij de groep. Het was redelijk rustig in de EC met hier en daar een paar jonge heren die langskwamen.

Na een gezellig kletspraatje te hebben gemaakt en samen met pizzalover op het bed te hebben geploft (want oh wat is het leuk om op dat bed te springen) begon het avontuur. Ik werd door de twee bodyguards en mijn dom bij mijn polsen gepakt en aan de spreader boven het bed vastgebonden. Ze hadden wel een paar minuten nodig want dit ging uiteraard niet zonder enige strijd. Nadat ik eindelijk vast zat en ze mijn enkels vast wilden binden aan de volgende spreader kwam een van hen met het briljante idee om mijn enkels en polsen aan dezelfde spreader vast te binden. En zo hing ik binnen een paar minuten boven het bed waarna ik geen kant op kon. Met mijn enkels tussen mijn handen in hing mijn kontje open en bloot in de lucht. Multibanaan en Lucifer begonnen mijn kont op te warmen door er steeds hardere tikken tegen aan te geven met verschillende voorwerpen.

Dit duurde niet lang, want een brat blijft natuurlijk niet netjes hangen. Na een paar keer met mijn benen proberen de staaf tegen hun hoofd te trappen (wat helaas niet lukte want ze hielden allemaal de spreader goed in de gaten) schoot mijn polsboei opeens los. Overwinning nummer 1. Pizzalover werd gecommandeerd om mijn handen boven mijn hoofd vast te houden. Na een paar harde klappen met ‘de punisher’ waarvan de pizzalover er ook een op haar kont kreeg van haar dom zette ik een harde verweer in door alle kanten op te trappen. De spreader schoot ineens los waardoor ik nog met een hand en voet vast op het bed kwam te liggen. Ik werd losgemaakt en de schade werd geïnspecteerd.

Dit gaf mij voldoende ruimte om zo hard mogelijk weg te rennen. Op naar de wc. Na een tijdje daar ondergedoken te hebben om op adem te kunnen komen zette ik het op een rennen. Dit was een minder geslaagd idee, Multibanaan vond mij al snel, tilde mij op en zette mij tegen het kruis aan. Terwijl hij en Lucifer zaten te hannesen met de boeien werd pizzalover in de swing achter mij gelegd.

De boeien waren te groot dus hop aan de buttplug staaf (waarvan de buttplug even aan de kant werd geschoven). Twee handen in een boei want ook deze waren te groot, maar het werkte. Een ballgag werd hardhandig in mijn mond geduwd, het kwijl liep langs mijn lichaam naar beneden. Het geluid van de twee pizzalovers galmde door de ruimte heen, tussen de klappen door wierp ik een blik opzij om te kijken naar het mooie schouwspel dat zich afspeelde. Haar handen waren vastgezet in de kettingen van de swing. Er verzamelde zich een klein groepje heren in de ruimte om ons heen. Terwijl zij hard door haar dom genomen werd en haar kreuntjes de ruimte vulde telde ze met mij mee voor de slagen op mijn kont. De heren hadden namelijk nogal de neiging om de teller elke keer weer iets naar beneden te zetten en zelf had ik moeite om de klappen bij te houden.

46, 47, 48, de teller bleef toenemen en met elke uithaal werden de klappen ook harder. Het wisselde tussen flogger, riem, paddel en nog meer moois. De kreuntjes van pizzalover werden overstemd door het gevloek en gekreun dat uit mijn mond kwam. We kregen later zelfs te horen dat er in de winkel werd gevraagd of die film nou zo hard stond. Sorry onschuldige winkelbezoekers voor ons lawaai.

Om ons heen stonden de jonge heren te kijken naar het spel wat zich afspeelde, ze wisten niet goed waar ze naar moesten kijken. De lust van de twee pizzalovers voor elkaar of het slagspel van Multibanaan en Lucifer op mijn kont wat mooie klanken opleverde.

74, 75, 76, mijn handen schieten uit de boeien en ik geef Lucifer een klap recht in zijn maag. Ik vloek erop los en krijg de keuze om mijn handen vrij te houden of weer vast te laten binden. Als ik niet terug in de boeien wil moeten ze op hun plek blijven, ik ga er uiteindelijk mee akkoord en houd ze boven me. Ondertussen gaan de pizzalovers rustig voor ronde 2. Iedereen om mij heen maakt een leuk praatje maar ik kan mij alleen maar focussen op de doffe klappen die op mijn kont landen. De slagen stapelen zich op en ik word licht in mijn hoofd, ik begin subspace in te glijden en de klappen zijn nauwelijks van elkaar te onderscheiden. Multibanaan en Lucifer hebben een goed systeem door elk een bil te nemen en achter elkaar door te slaan. Ik merk dat ik het niet meer goed gewend ben doordat ik sinds november niet veel met impact play heb gedaan. Dat wordt weer opnieuw beginnen met trainen. Bij 100 krijg ik even pauze en mag ik op het bed gaan liggen waar pizzalover al op zat. Zij wordt ook gedwongen door haar dom om te gaan liggen en wij moeten elkaars handjes vasthouden.

De klappen beginnen weer en omdat het de laatste 20 zijn, zijn ze extra hard. Intussen gaan de pizzalovers voor ronde 3. Onze kreunen versterken elkaar en de heren vonden de kreunen nauwelijks te onderscheiden. De dom van pizzalover ramde zijn sub tegen het bed aan en elke stoot voelde je doortrillen. Haar volle melkwitte borsten bewogen met de stoten mee. Terwijl zij bezig waren, haalde ik de 120. Ik dacht nu wel even rust te hebben verdiend maar werd naar de swing verplaatst. Met mijn hoofd van de swing af bungelend kreeg ik de lul van Lucifer in mijn mond gestopt. Hij pakte de swing vast en neukte mijn keeltje. Waarbij ik tussen de stoten door naar adem moest happen. Ik zoog gretig terwijl hij bleef stoten en genoot van het gevoel dat ik kreeg elke keer dat hij mijn keel in schoot.

De geluiden van de andere kamer bereikten onze oren en het gekreun versterkte elkaar. Pizzalover werd onderhanden genomen door haar dom en een van de bodyguards gaf haar petsen op haar kont. Mijn dom vond dat mijn geluid wel harder kon. Hij liep naar de andere kant van de swing en stopte zijn harde lul in mijn druipende kutje. De geluiden klonken als muziek in de oren, de nattigheid en de kracht waarmee de swing heen en weer zwaaide was magisch. Het was mijn eerste keer in de swing maar dit is zeker voor herhaling vatbaar.
We werden uiteindelijk vergezeld door de pizzalovers waar we elkaars handje weer netjes vast moesten houden volgens een van de bodyguards. Zij werd voorovergebogen, haar hoofd dicht bij de mijne terwijl ze van achter werd genomen door haar dom. Toen hadden wij pas beiden door hoe erg wij hetzelfde klonken. De doms stootten tegelijk en onze kreunen overlapten elkaar. Waardoor het geluid nauwelijks te onderscheiden was.

Pizzalover schreef een klein stukje over wat er gebeurde:

Het bed vonden wij gingers toch een beter idee en we verplaatsten ons er weer terug naartoe. Het idee werd geopperd om allebei tegelijk op het bed door onze doms genomen te worden. Hierbij werd ik op het bed gelegd en werden we beide van achteren hard genomen. Wij waren tegenover elkaar geplaatst waardoor we in elkaars ogen keken en elkaar konden zoenen, nou leek dat laatste ons met de harde stoten waarvan het bed zelfs bewoog niet zo handig. Dit was een nieuwe ervaring voor mij en ik zou het zeker weer opnieuw doen. Onze kreuntjes voegden zich samen en we leken net een geheel.

Later kreeg ik de vraag van Succubus of ik snel klaarkwam. Ik was nieuwsgierig waar ze met deze vraag naartoe ging en dat werd al snel duidelijk. Lucifer kreeg de taak om een aantal toys uit het kluisje te halen en later zelfs iets uit de auto. Hierbij werd een magic wand massager eerst gebruikt op mijn clitoris, aangezien ik dit gevoel niet gewend ben was het nogal intens. Echter bleef het niet alleen daarbij en haalde ze er ook nog allerlei andere dingen bij. Er gebeurde zoveel dat ik niet meer weet wat er wanneer werd gebruikt maar ze wist in ieder geval zeker wat ze deed en hoe ze het zo intens mogelijk kon maken. Later kwam er na toestemming ook vingerwerk bij te kijken. Toen ik dacht dat het niet erger kon, gebruikte ze een tandenborstel vibrator op mij. Deze was nog veel intenser en wat was ik blij dat hij leeg ging. Achteraf vraag ik me af hoe lang ik het had volgehouden.

Mijn dom probeerde zich er op dat moment ook bij te voegen. Maar mijn aandacht was volledig gericht op de mooie roodharige dame die mij aan het plezieren was. Het lukte hem later toch even om zich wat meer in het spel te betrekken. In plaats van vingers werd er nu een kinetische toy gebruikt samen met de wand waardoor mijn natte kutje en mijn clitoris overdonderd werden met sensaties. Deze dubbele combinatie was zo intens dat ik er binnen korte tijd meerdere keren door klaarkwam. Dat beviel mijn dom wel maar hij wilde nog wat leuks laten zien. Hij pakte mij bij mijn haren en forceerde mij hem in de ogen te kijken waarna hij zei dat ik nu moest klaarkomen. Op commando kwam ik klaar, Succubus vond dit wel heel leuk om te zien en probeerde het vervolgens ook uit. Door de klik en het spel tussen ons lukte het haar ook. Na nog een keertje klaarkomen kreeg ik een korte pauze en wilden we overgaan op wat rustigs. Voordat ik dat kon doen wilde mijn dom nog een keer laten zien dat hij mij ook klaar kon laten komen als hij mij van achter nam, terwijl Succubus naast ons haarzelf zat te bevredigen. Mijn dom eindigde het spel van die avond door zelf klaar te komen in mijn al zeer natte en rauwe kutje.

Succubus schreef weer verder:

De doms wisten goed hoe ze ons tegelijk onder handen moesten nemen. De intensiteit waarmee pizzalover en ik elkaar in de ogen keken voegde alleen maar toe aan het gevoel dat onze doms ons gaven. De interesse voor elkaar nam toe en ook al was het de eerste keer dat we elkaar ontmoette er was een zeer aanwezige klik. De stoten van mijn dom voelde ik tegen mijn baarmoeder aan en ik greep het bed vast met beide handen. F*ck wat was dat toch lekker en wat wist hij toch goed hoe hij mij onder handen moest nemen. Ik vroeg hem om alsjeblieft te komen omdat elke stoot ook meer pijn met zich meebracht. De combinatie van pijn en genot was overweldigend en ik genoot er volop van. Gelukkig gaf hij er wel gehoor aan en vulde hij mijn kutje, net als de dom van pizzalover die haar kutje vol spoot. Na een paar minuutjes bijgekomen te zijn en met pizzalover op het bed te hebben gekletst wilde ik wel met haar spelen.

Terwijl pizzalover op bed lag en ik met mijn handen tussen haar benen, was ons oogcontact zeer intens. Haar rooie haren pasten mooi bij haar gezicht wat steeds roder kleurden. De kleine kreuntjes en piepjes die uit haar keeltje kwamen wonden mij alleen maar meer op en zorgden ervoor dat ik maar niet kon stoppen. Haar dom probeerde ondertussen een gesprek met mij aan te gaan, ik luisterde en zei soms iets terug maar wilde het oogcontact met het mooie verschijnsel voor mij niet verbreken. Ondertussen voegden zich nog een stel bij onze groep en maakten zij een kletspretje maar de overige heren op de bank waarna Lucifer ze even de spanking toys liet uitproberen.

Ik ging rustig verder waar ik op het bed mee bezig was. Na 4 verschillende toys te hebben geprobeerd en haar 7 keer laten komen zag ik dat ze moe werd en spoorde ik haar aan, zoals haar dom dat ook deed, om nog een keertje te komen want ze wilde toch wel laten zien wat voor een goed subje ze was. En ja hoor, binnen een paar seconde kwam ze klaar, ze sputterde dat als ik de wand erop hield ze meteen weer opgewonden raakte. Ik beloofde haar dat als ze nog een keer voor mij kwam ze rust van mij zou krijgen. Wat een einde maakte aan ons leuke spel op het bed bij de kluisjes.

Terwijl zij en haar dom nog voor een laatste ronde gingen wilde ik zelf ook wel proberen te komen en ging ik naast ze op het bed liggen met mijn womanizer tussen mijn benen. Pizzalover zweefde met haar gezicht boven die van mij. Haar lippen en gezicht waren verleidelijk zoals ze boven mij hing. Ik kon alleen maar denken aan wat ik de volgende keer met haar zou doen. Zodra haar dom klaar kwam hield ze keurig haar handje onder haar kut om alles op te vangen. Ik hielp haar met een knot in doen en de twee pizzalovers gingen even douchen waarbij ze ons een grappige show gaven om naar te kijken.

Het was weer een geslaagde avond in de EC waarbij we nog even afsloten met een drankje in Amersfoort. Ik kan niet wachten op ons volgende bezoek.
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Jongerendag 11-02 Double Trouble

Bericht door Benno »

Wat een topverslag!
Pizzalover69
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Pizzalover69 »

Het was fantastisch om jullie te ontmoeten!
Het was erg gezellig en we hebben allemaal echt een goede ervaring gehad. Ik heb nu alweer zin in de volgende keer.
Oh ja en fantastisch geschreven :D :D :D :D
we didn't realize we were making memories we just knew we were having fun!
kinkyRosa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door kinkyRosa »

Klinkt als een gemist feestje...
Wie weet ben ik er volgende keer bij kom maar op met die klapjes..

Xx Rosa
butterfly
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door butterfly »

Wij zouden ook wel eens willen komen naar die jongerendag. Hebben geen problemen met leeftijden...maar iets jonger zaad op mijn lichaam en in mijn mondje vind ik toch ook wel eens lekker. En mijn partner vind het geil om dat te bekijken. Dus we horen graag van jullie.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten