De titel geeft al een hoop weg. Ik ben voor het allereerst bij een jongerendag geweest! Een verhaaltje, terwijl ik op weg ben naar huis na een zalige dag
Stiekem wist ik al een week of 2 dat ik zou gaan, vandaag. Het is mijn allereerste keer. Niet alleen in een EC, maar uberhaupt met meer dan 2 extra mensen. Spannend, dus! Ik ben extra geil, want ik heb al een week niks met mezelf gedaan...
We hadden met een groepje afgesproken te gaan. Dat gaf me een veilig gevoel; als ik even niet meer wilde kon ik terugvallen op deze groep. Toch kreeg ik in de aanloop naar de dag zelf steeds meer kriebels... Hoe gaat dat? Is het wel leuk? Kan ik het aan? Wat gaan ze van me vinden?
En toen was DE dag ineens daar....
Om 13.30 liep ik (oververhit van de wandeling vanaf het station) samen met F het EC binnen. Op de banken bij de kleedruimte zaten al een aantal mannen. Ik begon me uit te kleden om eerst de douche in te vluchten. Ik had het super warm, en voelde de ogen direct branden, dus wilde even rustig acclimatiseren. Dat lukte goed: de wispelturige douche maakte ons aan het lachen en brak het ijs direct. Na die verfrissing trok ik een sexy zwarte body aan met kant en vertrokken F en ik naar de heterozaal, om op de eerste rij eerst eens rustig van elkaar te genieten. Of nouja, rustig...
Een heel aantal 'volgers' namen in de tussentijd plaats in de rest van de cinema. Ik vond het allemaal wel fijn, ik word erg graag bekeken als ik bezig ben
Goed, tijd voor eventjes pauze na al deze indrukken. We vonden D (ook van het groepje) op de bank en ploften erbij. Beetje kletsen, water, rustig aan. De groep van sessie 1 pakte in en haakte af, waardoor we met een klein groepje overbleven. Dat duurde echter niet heel lang....
SLING
M, ook van het groepje, arriveerde en kwam naast me op de bank zitten. Tijdens het kletsen belandden mijn benen na een tijdje op zijn schoot en kon hij het niet laten om heel casual, al pratend, met z'n duim met mijn clit te spelen. Meer dan een minuutje had hij niet nodig om me zo heerlijk kreunend (brullen kan ik niet

Ik ging op handen en knieen op het bed zitten, zodat ik ten alle tijden iemand kon pijpen (ik vind zuigen echt HEEL lekker
Na dit relaas was het echt wel weer tijd voor pauze. Ik keek eens op de klok: bijna 18:00?! Wauw. Blijkbaar waren de zaadsnacks genoeg om op door te stomen en had ik meer stamina dan ik dacht!
Na zoveel uur heftig en hard vond ik dat wel even mooi geweest. Was toe aan iets meer sensueels, rustigs, en dus nodigden D, C en M me uit om op het grote bed in de pauzeruimte te komen liggen voor een massage. Jeetje, ik viel er bijna van in slaap zo rustgevend was dat. Het was (hoe kan het ook anders) wel het begin van de laatste 'etappe' spelen! Masseren werd knijpen en extra voelen en extra voelen werd kussen en bijten... En mijn handen vonden als van nature weer piemels. Ik schoof verder naar de rand van het bed, waar ik ook weer mijn lippen over een pik liet glijden, terwijl er met me werd gespeeld. Zo lekker...
En toen kwam holly! Wat was ik blij. Ik wilde namelijk niet meer zo hardcore, en holly wilde dat zeker wel. Zo had ik een beetje rust! Maar... Holly vind vrouwen ook leuk. Dus in plaats van meer rust had ik een extra speler. De omstanders genoten er zichtbaar van, hoe zij mij likte, haar borsten over mijn huid liet glijden en me kuste. Kan ook niet anders dan dat dat een supergeil gezicht was! Na fijn door holly te zijn verwend ruilden we om. Ik ben iets minder ervaren maar het is wel zo eerlijk om terug te geven! Zo gezegd, zo gedaan.. Ik stond voorovergebogen naast het bed, en werd terwijl ik holly likte en vingerde weer superfijn geneukt. Moeilijk concentreren vond ik dat.
M had me nog niet geneukt en deed dat nu wel. Ik dacht dat ik klaar was met hard, maar dit bewees het tegendeel. Gemeen stopte hij steeds als ik héél bijna klaarkwam. Hij wisselde af met O2, onbekende2, die overduidelijk enorm genoot van mij en mijn lichaam en hoe ik speelde met iedereen. Stiekem vond ik het heel geil om te horen hoe hij over mij praatte...
Mijn kuiten begonnen het te begeven na zoveel uur, dus verlegden we holly wat verder naar bovenop het matras zodat ik er ook bij op paste. In deze positie ben ik lang geneukt nog, tot mijn polsen zeer deden van dit standje.
Laatste etappe...
M en ik besloten met zijn tweeen te verplaatsen naar de heterocinema, terwijl holly nog bezig was op het andere bed. We spraken af dat F haar goed in de gaten zou houden. Dat vond hij gelukkig goed!
In de cinema pakte M er nog maar eens wat speeltjes bij, terwijl hij me ook heel fijn neukte. Heerlijk om even niet in een menigte te zijn, maar in de rust van met 2-3 spelen. O2 kwam er ook bij en ik mocht hem gelukkig nog even pijpen terwijl M me helemaal gek maakte met zowel zijn stoten en de angles als de speeltjes.
Als afsluiter mocht ik M ook klaar laten komen. Yay!
En toen... Was het tijd om om te kleden en te gaan. 2045 was het. Douchen, babbelen, en tijd voor eten en een borrel. Wat een intense dag. Wat een HEERLIJKE dag. Dankjewel aan iedereen die er was, jullie zijn allemaal geweldig
Tl;dr: FUCK wat was dit goed!!! En fijn en leuk!