Er is er een jarig.. vrijdag 19 augustus

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Er is er een jarig.. vrijdag 19 augustus

Bericht door Marcelo »

Hallo lieve mensen! :D
Vrijdag ben ik jarig, dus aanleiding voor een geil feestje in de EC! Aangezien onze thuisbasis Hilversum een thema dag heeft gepland op die dag, wijken Sub en ik voor het eerst uit naar Amersfoort. :!: :arrow: Zoals altijd zijn we op zoek naar extra mannen die willen meedoen met ons vrouw gericht spel. Graag actieve heren! Doe je niet actief mee en vind je het fijn om aleen te kijken, geef ons dan wel de ruimte en hou een beetje afstand van de actie. :shock: Respectvol gedrag wordt op prijs gesteld en nee is uiteraard nee. Ik geef wel aan hoe of wat, dus go with the flow en genieten maar!
Ps na afloop een verslagje vinden we leuk ..
Tot vrijdag rond een uurtje of half twee!
Bijlagen
Screenshot_20220814-005733_Photos.jpg
20220417_224416~2.jpg
Screenshot_20220814-010016_Photos~2.jpg
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.. vrijdag 19 augustus

Bericht door Lumbi.71 »

Dan kom ik natuurlijk graag langs met mijn gladgeschoren blokfluit om een feestje mee te bouwen :P
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.. vrijdag 19 augustus

Bericht door Student »

Het was een heerlijke middag! Rond twee uur kwamen Marcelo en Sub binnen. De foto's hierboven geven een goed beeld van haar, maar in het echt is het natuurlijk altijd leuker en mooier! Haar mooie glimlach als ze weer eens goed hard was doorgeneukt hebben we die middag vaak mogen zien.

Er is de hele middag volop gespeeld en geneukt. Ik heb niet alles meegemaakt omdat er nog een erg leuk stel was (Happy). Maar de momenten dat ik er bij was waren heerlijk. Twee keer haar hard geneukt waarbij ik veel te snel naar mijn zin klaarkwam. Maar wanneer sub met haar kutje knijpt en je uitzicht hebt op haar heerlijke lichaam is het moeilijk het lang vol te houden! Naast het neuken was het ook gezellig. De middag was best druk, maar doordat er drie vrouwen aanwezig waren verdeelden de mannen zich ook wel over de zalen. Overigens was de tweede helft van de middag een stuk rustiger.

Op een incident na verliep de middag volgens mij goed. Deze middag toch weer twee keer gezien dat een man probeert en in één geval het zelfs lukte om een vrouw zonder condoom te neuken. Onbegrijpelijk... In het tweede geval gebeurde dit bij de derde vrouw, die alleen was en ik verder niet heb gesproken. Ze was (terecht) ontdaan en erg boos. De man in kwestie wist niet hoe snel hij de bios moest verlaten.

Marcelo en sub (en ook stel Happy natuurlijk als jullie dit lezen :-) )! Nogmaals dank voor de heerlijke middag. Dit zijn van die dagen dat je geen spijt hebt dat je naar de cinema bent gegaan!
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.. vrijdag 19 augustus

Bericht door Marcelo »

Dankjewel voor je positieve reactie kerel, en natuurlijk voor je fijne bijdrage.. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar 😊😊😊
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten