Eva!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tim_NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2020 13:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Eva!

Bericht door Tim_NL »

Vandaag was een vreemde dag in de bios. Ik ben er op de bonnefooi heen gegaan, omdat ik geen aankondigingen vooraf gezien had. Bij aankomst waren er alleen een paar mannen, die vrij snel na mijn aankomst weer verdwenen leken te zijn. Ik zat mij een tijdje helemaal alleen in de cruiseruimte te vervelen toen opeens de buzzer van de deur meerdere keren achter elkaar de stilte verbrak. Eerst een vriendelijk stelletje, daarna een man, nog een man en dan opeens een heel mooie verschijning..... een dame die Eva bleek te heten. Ze kleedde zich rustig uit en werd door Benno (inmiddels ook gearriveerd, goede timing) op haar gemak gesteld en rondgeleid. Ik wilde er aanvankelijk niet meteen achteraan rennen, maar na een paar minuten wachten ben ik dan toch naar de hetero zaal gegaan. Daar was Benno nu zichzelf aan het rondleiden met zijn hoofd tussen de benen van Eva. Zij was inmiddels 'geland' en al zichtbaar aan het genieten van de tong tussen haar benen, waarna de scene zich verplaatste naar het bed voorin de hetero zaal. Terwijl ze in missionaris houding hard door Benno werd gestoten, klom ik na wat welwillend oogcontact met Eva op het bed naast haar hoofd zitten. Daar begon ik voorzichtig haar borsten te strelen om af te tasten wat haar bevalt. Ze had een heel mooi stukje lingerie aan: een soort catsuit van doorzichtig kant, maar dan in het midden helemaal open, zodat haar kutje en billen makkelijk bereikbaar waren. Alleen niet voor mij dus, want ik zat helemaal aan de andere kant. Inmiddels begon ze mij voorzichtig af te trekken, een beetje op het ritme van de stoten die ze zelf ontving. Tegelijkertijd was nog een andere man met haar borsten aan het spelen. Eva zag er zo mooi en opwindend uit, dat ik al snel klaar kwam. Een paar minuten later zijn we verhuisd naar het grote bed in de cruise ruimte. Daar bukte ze voorover, zodat Benno haar op zijn hondjes kon nemen (wat een conditie heeft die man :-)). Ik nam weer plaats bij haar hoofd en deed snel een condoom om en al snel begon ze mij heerlijk begon te pijpen. Ik pakte haar mooie lange haren samen in een staart en terwijl ze zelf in doggy stijl geneukt werd bleef ze mij pijpen totdat ik veel te snel een 2e keer klaar kwam. Ik ben nogal visueel ingesteld en als er zo'n mooi vrouw naakt voor mij aan het genieten is, dan hou ik ik het helaas niet lang vol. Ondanks dat mijn pik al volledig uitgeput was, kon ik haar niet loslaten. Ik kroop onder haar en begon haar te beffen, waarna ze vroeg of ze dan niet beter helemaal op mij kon gaan zitten. Na een enthousiast "ja!" ging ze op haar knieën met haar benen uit elkaar boven op mijn gezicht zitten. Haar heerlijke gladde kutje drukte ze hard op mijn mond, zodat ik nauwelijks meer adem kon halen. Hoe langer ik haar aan het likken was, hoe beter ze begon te smaken. Ondertussen had ik het beste uitzicht van de wereld: een heerlijk glad kutje met mooie bescheiden lipjes, twee fantastische billen, een strak sterretje ertussen en dat allemaal op minder dan 10 centimeter afstand van mijn neus. Helaas zat een derde keer klaarkomen er voor mij fysiek niet meer in, anders had ik Eva ook nog heel graag lekker lang geneukt. Nadat Eva weer van mijn gezicht af kwam, zag ik dat ik wel heel veel geluk had gehad al die tijd, want er stonden een hele boel mannen om ons heen. Gedurende het hele spel had ik dat helemaal niet doorgehad. Benno en de andere mannen namen het over en ik ben mij met een heel voldaan gevoel gaan aankleden. Eva: super bedankt en je bent verrukkelijk!
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Eva!

Bericht door Mike1966 »

Zo zie je maar weer dat spontane ontmoetingen ook tot een ontzettend goed geslaagd bezoek aan EC kan leiden.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Eva!

Bericht door Benno »

Leuk om het vanuit jouw beleving te lezen. We waren twee mazzelaar vanmiddag.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten