EC bezoek woensdag 22 maart

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

EC bezoek woensdag 22 maart

Bericht door Bikerscouple »

Spontaan EC bezoek 22 maart

Het is alweer even geleden dat we de EC hebben bezocht. De avond ervoor berichtje van mijn partner in crime om 14.30u in Amersfoort te zijn.
S morgens gelijk een mooi outfit uitgezocht wat makkelijk toegankelijk is. Lekkere zwarte body waar de boobies uitkomen, zwarte holdup kousen en keke korte zwarte laarsjes. Ik moest eerst nog werken maar liep uiteraard de hele morgen met een natte kut. Om 12u snel geluncht en onder de douche gesprongen want moet wel fris en fruitig zijn. Kreeg ondertussen een app bericht dat ik ondertussen mijn kut moest bewerken met mijn satisfyer. Als gehoorzame dame doe ik dat uiteraard. Mijn outfit aangetrokken zoals eerder beschreven en met alleen mijn jas erover en mijn tasje vertrokken richting Amersfoort. In de parkeergarage aangekomen rond 14 even in de auto gewacht en ….. even later buiten de auto gewacht en toen kwam hij er ook aan. Na een lekkere geile begroeting deed hij mijn jas open en controleerde hij de vochtigheid en dat zat wel goed zei hij. Wie heeft heeft de camerabewaking het ook opgemerkt want er hangen wel wat camera’s.
We liepen de straatjes door naar de Coninckstraat en gingen naar binnen. Kort praatje gemaakt met de dame en heer en spullen afgerekend en toen naar binnen.
Wij zijn gewend dat de bezoekers naakt zouden zijn maar dat was dus niet zo. Daarvoor zijn dus de themadagen voor. Ook weer wat geleerd. Ik deed mijn jas uit en hij zijn kleding en daar gingen we. We zijn een paar keer eerder geweest dus geen watervrees. Het was rustig en er de heren liep er allemaal gekleed bij. We gingen naar de ruimte van de Sling en ik ging lekker liggen. Werd er heerlijk geneukt door mijn Bull. Lag heerlijk in de Sling en heren stonden eromheen. Er werd niet veel gesproken maar had lekker de handen vol waar ik dol op ben.
Ik heb heerlijk genoten in de Sling want werd zo heerlijk geneukt hmmmmzzzzz.

Daarna zijn we naar de ruimte gegaan waar t grote bed stond. Daar werd ik ook in alle standen genomen en mijn benen werden ondersteund door een heer die vroeg of we er regelmatig kwamen. Mijn Bull brulde me vol met z’n mannenpap mmmmm. De tijd vloog om en snel mijn jas aangedaan en toen weer op huis gegaan. In de parkeergarage nam ik afscheid en zei dat ik zalig genoten heb.
In de garage nog een foto gemaakt en naar mijn hubby gestuurd die er niet bij kon zijn ivm andere verplichtingen.
Thuis heb ik op hem gewacht in mijn outfit. Bleek dat mijn kous kapot was gegaan in de Sling. Collateral damage zeg maar. Thuis werd mijn kutje nog bewerkt en nog even geneukt en kreeg zijn portie zaad over me heen.
Het was een zalige middag ondanks dat het rustig was.

Op naar de volgende sessie.
Wellicht dat de heren zich herkennen in het verhaal. Mannen bedankt

Geile groet van mijn partner in Cream en Monalady
Laatst gewijzigd door Bikerscouple op 25 mar 2023 06:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: EC bezoek woensdag 22 maart

Bericht door Gerrit Willem »

Collateral damage heb je van mij gejat 😁👍
Tot snel leukerds
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: EC bezoek woensdag 22 maart

Bericht door Bikerscouple »

Beter goed gejat dan slecht bedacht schat
Gebruikersavatar
MrBosnian
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 dec 2022 22:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: EC bezoek woensdag 22 maart

Bericht door MrBosnian »

Kijk dat klinkt heel gezellig!
Wie weet mag ik je wel een keertje tegen komen 🙊
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: EC bezoek woensdag 22 maart

Bericht door Bikerscouple »

Wie weet :) :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten