Ik had een paar leuke mannen getipt dat ik er vanmiddag zou zijn en Benno had ook nog voor een fijne verrassing gezorgd.
On 12.15 begroette ik Benno in de winkel, snelle zoen en naar binnen. Zin! Ik moest me deze keer nog even omkleden maar gelukkig was er nog niemand in de darkroom, dus die heb ik even gebruikt als kleedhokje

Outfit was goedgekeurd gelukkig... Deze keer begonnen we in de heterozaal. Uiteraard heb ik Benno eerst keurig en uitgebreid oraal begroet. Heerlijk! Hij controleerde ook uitgebreid of ik al nat was en de eerste orgasmes dienden zich alweer aan.
Verplaatst naar 't bed in het zaaltje en daar heerlijk geneukt. Op een gegeven moment hoorde ik Benno praten met iemand, en dat bleek Arnhemse Teaser te zijn. Surprise! Nou zeg dat... Wát een heerlijke fijne man! Hij ging zich even uitkleden en daarna had ik 2 heerlijke pikken tot mijn beschikking. Lucky me
Kort daarna zag ik een bekend gezicht. Boogschutter was inmiddels aangesloten, fijn om hem ook in 't echt te zien! Ook van en met hem ontzettend genoten.
Het is nog maar even geleden maar ik weet de volgorde niet eens meer haha. Volgens mij hebben we met z'n 4en eerst uitgebreid gespeeld op het grote bed, bij de kluisjes. Daarna was het eindelijk tijd voor de sling... Wát een waanzinnig lekker ding is dat toch! De 3 mannen neuken me om en om, ontelbare orgasmes weer, m'n borsten werden heerlijk verwend, hij hing alleen net te hoog om lekker te pijpen. Gelukkig heb ik 2 handen, haha.
Daarna even rust. Tegen de muur aan gezet, m'n handen werden vastgehouden en Benno liet me klaarkomen door alleen met tepels te spelen... Jammie!
Weer terug naar 't grote bed. Benno neukte me weer heerlijk hard en diep om tot een grommend orgasme te komen... Fijne afsluiting zo, hij moest weer verder. Terwijl hij met Arnhemse Teaser nog even nakletste (het was de A27 mannen! Ik heb opgelet!) had ik even alle aandacht voor Boogschutter. Toen Benno weg was kwam AT er weer bij. Terwijl hij me heerlijk neukte spoot Boogschutter zijn zaad over m'n tieten heen
Wat een heerlijke middag was dit weer... Voldaan en sufgeneukt de file ingereden. M'n kutje tintelt nóg na! Dank allen