Feestje op de naaktdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Feestje op de naaktdag

Bericht door Benno »

Gisteren een tweede date met AnneK. Vorige week was erg geslaagd, dus dat zouden we nog eens over doen.
Ik ben er om 12 uur en niet veel later komt Anne binnenlopen. Als we de cinema ingaan is het nog vrijwel uitgestorven. Er komen ook niet heel veel mensen bij. Zelf vind ik dat wel prettig: met een klein clubje intense seks hebben, zonder stoorzenders. Arnhemse Teaser en Boogschutter en ik verwennen Anne op verschillende plekken, waarbij Anne vanaf het eerste ogenblik begint klaar te komen en de uren daarna zo goed als niet meer ophoudt. Het is echt verbazend hoe goed zij kan genieten. Dat is een gave. Aangezien ik er op kick om een vrouw te laten genieten levert dat een hele hoop geile, spetterende, kreunende seks op. Na een uur of 2 verlaat ik op en leeg het strijdtoneel. Op dat moment ben ik moe en voldaan, maar nu ik het opschrijf heb ik al weer zin!
Gebruikersavatar
lientje
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jan 2023 07:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Feestje op de naaktdag

Bericht door lientje »

🤣😂licht verslavingsgevoelig is Ec hè Benno🤪en dit heerlijke forum houd het actief
Mooi verslag Annek👌🏻
Gebruikersavatar
AnneK
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 mar 2023 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Feestje op de naaktdag

Bericht door AnneK »

Benno schreef: 02 jun 2023 12:09 Gisteren een tweede date met AnneK. Vorige week was erg geslaagd, dus dat zouden we nog eens over doen.
Ik ben er om 12 uur en niet veel later komt Anne binnenlopen. Als we de cinema ingaan is het nog vrijwel uitgestorven. Er komen ook niet heel veel mensen bij. Zelf vind ik dat wel prettig: met een klein clubje intense seks hebben, zonder stoorzenders. Arnhemse Teaser en Boogschutter en ik verwennen Anne op verschillende plekken, waarbij Anne vanaf het eerste ogenblik begint klaar te komen en de uren daarna zo goed als niet meer ophoudt. Het is echt verbazend hoe goed zij kan genieten. Dat is een gave. Aangezien ik er op kick om een vrouw te laten genieten levert dat een hele hoop geile, spetterende, kreunende seks op. Na een uur of 2 verlaat ik op en leeg het strijdtoneel. Op dat moment ben ik moe en voldaan, maar nu ik het opschrijf heb ik al weer zin!
Het was opnieuw heerlijk! Dank voor de fijne verrassing, ik heb zo enorm genoten... Nu ik het teruglees heb ik ook weer zin, haha!
Klein vol geil meisje. Ik houd van zaad over m'n tieten 😏
Oja, PB's lees ik braaf maar beantwoord ik zelden.
Gebruikersavatar
AnneK
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 mar 2023 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Feestje op de naaktdag

Bericht door AnneK »

lientje schreef: 02 jun 2023 12:52 🤣😂licht verslavingsgevoelig is Ec hè Benno🤪en dit heerlijke forum houd het actief
Mooi verslag Annek👌🏻
Lief, dankje! 💋
Klein vol geil meisje. Ik houd van zaad over m'n tieten 😏
Oja, PB's lees ik braaf maar beantwoord ik zelden.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Feestje op de naaktdag

Bericht door arnhemse teaser »

Blij dat ik als verrassing in de smaak viel.
Het was dan ook wederzijds genoten
Heerlijke middag.
Veel is al geschreven maar misschien bij de pauze .. inderdaad moe en beetje voldaan gaan we samen naar de bios en ff filmpje kijken … maar al snel heb je wat anders in gedachte en pijpt me heerlijk stijf. Terwijl mijn handen over je billen en kutje glijden komt student binnen.
Ik vraag je op me te komen zitten zodat je student kan pijpen maar na een poosje wordt dat toch ingewikkeld en gaan we heerlijk op het bed .. eerst staand tegen het bed maar daarna doggy style zodat je student lekker kan pijpen en ik je kan neuken waarbij je inderdaad een aantal malen heerlijk klaar komt…
Het was een mooie kennismaking en fijn om van je te genieten … doe graag nog eens mee, Sem of AT in jou verslag. :roll:

En leuk om boogschutter weer eens te treffen, we hadden elkaar 1 X eerder tijdens de ‘ actie’ ontmoet in EC Arnhem maar grappig dat we elkaar toch herkende, leuk en wie weet tot een volgende keer. :!:

En verslag van de maand voor AnneK … X :P

Ec blijft leuk Lientje ;)
AnneK schreef: 02 jun 2023 21:11
lientje schreef: 02 jun 2023 12:52 🤣😂licht verslavingsgevoelig is Ec hè Benno🤪en dit heerlijke forum houd het actief
Mooi verslag Annek👌🏻
Lief, dankje! 💋
Gebruikersavatar
AnneK
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 mar 2023 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Feestje op de naaktdag

Bericht door AnneK »

Het was echt een feestje met je Sem! Lijkt me leuk om je nog eens te eh zien enzo 😇
Klein vol geil meisje. Ik houd van zaad over m'n tieten 😏
Oja, PB's lees ik braaf maar beantwoord ik zelden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten