Toon respect!!
-
- Geaardheid: panseksueel
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Toon respect!!
Beste (mannelijke) bezoekers,
Wij zijn nu twee maal in de EC Amersfoort geweest
Zoals jullie hebben kunnen lezen was de eerste keer een zeer negatieve ervaring en ons volgende bezoek het compleet tegenovergestelde (zie onze verslagleggingen)
Graag wil ik de mannen die het "niet geheel begrijpen" het volgende op het hart drukken
Als er een stel of vrouw binnenkomt en deze geven aan even rustig rond te willen kijken, geef ze de ruimte
Als een vrouw in welke ruimte, op wat voor manier dan ook genomen, gebruikt of geneukt wordt en je wil graag deel uit maken van de actie, vraag of het okay is en ga niet ongevraagd lopen "graaien"
Een vrouw is namelijk een persoon van vlees en bloed met gevoelens
Het wil ook niet zeggen dat wanneer een vrouw zich (kwetsbaar) aanbiedt dat haar rechten en integriteit achter zijn gebleven in de locker
Als ik het verslag van Suikerpopje terug lees blijkt daar ook weer één of andere hork zich niet te hebben kunnen gedragen met als gevolg dat zij, naar ik heb vernomen, geblesserd thuis zit....
Tijdens ons eerste bezoek werden wij nog net niet besprongen door een stel hijgende hyena's wat gemaakt heeft dat wij rechts omkeerd zijn vertrokken
Ook tijdens ons tweede, waanzinnige, bezoek dacht ook wederom een onverlaat mijn slet ongevraagd te betasten....
Stop hier mee!!
Types als jullie verzieken het voor anderen, maken dat je mensen wegjaagt en een bedrijf als de EC een verkeerde naam geeft
Daarnaast, denken jullie nou echt dat je kans maakt om betrokken te worden in het spel als je je ongevraagd en horkerig opstelt...?
Of zou je misschien meer kans maken als je respect toont en simpelweg vraagt of het goed is als je deelneemt aan het spel....?
Dus "heren", toon respect, geef mensen de ruimte en hou het leuk en gezellig voor een ieder!!
René
Wij zijn nu twee maal in de EC Amersfoort geweest
Zoals jullie hebben kunnen lezen was de eerste keer een zeer negatieve ervaring en ons volgende bezoek het compleet tegenovergestelde (zie onze verslagleggingen)
Graag wil ik de mannen die het "niet geheel begrijpen" het volgende op het hart drukken
Als er een stel of vrouw binnenkomt en deze geven aan even rustig rond te willen kijken, geef ze de ruimte
Als een vrouw in welke ruimte, op wat voor manier dan ook genomen, gebruikt of geneukt wordt en je wil graag deel uit maken van de actie, vraag of het okay is en ga niet ongevraagd lopen "graaien"
Een vrouw is namelijk een persoon van vlees en bloed met gevoelens
Het wil ook niet zeggen dat wanneer een vrouw zich (kwetsbaar) aanbiedt dat haar rechten en integriteit achter zijn gebleven in de locker
Als ik het verslag van Suikerpopje terug lees blijkt daar ook weer één of andere hork zich niet te hebben kunnen gedragen met als gevolg dat zij, naar ik heb vernomen, geblesserd thuis zit....
Tijdens ons eerste bezoek werden wij nog net niet besprongen door een stel hijgende hyena's wat gemaakt heeft dat wij rechts omkeerd zijn vertrokken
Ook tijdens ons tweede, waanzinnige, bezoek dacht ook wederom een onverlaat mijn slet ongevraagd te betasten....
Stop hier mee!!
Types als jullie verzieken het voor anderen, maken dat je mensen wegjaagt en een bedrijf als de EC een verkeerde naam geeft
Daarnaast, denken jullie nou echt dat je kans maakt om betrokken te worden in het spel als je je ongevraagd en horkerig opstelt...?
Of zou je misschien meer kans maken als je respect toont en simpelweg vraagt of het goed is als je deelneemt aan het spel....?
Dus "heren", toon respect, geef mensen de ruimte en hou het leuk en gezellig voor een ieder!!
René
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
- Mike1966
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Toon respect!!
Hier hebben jullie uiteraard helemaal gelijk in en de heren die het betreft weten donders goed dat het zo niet hoort!!!
De vraag is of die ook allemaal op het forum zijn? Actief( ingeschreven) of anoniem. En daarbuiten zijn natuurlijk ook nog bezoekers die het forum helemaal niet bezoeken of lezen.
Maar jullie punt is overduidelijk!!! En aan de heren om dit te respecteren!!
Hoop jullie ook eens te treffen al was het alleen maar om bij aanwezig te zijn!!!
Nog heel veel plezierige bezoekjes aan de EC gewenst!
GG
Mike
Ps ik zal wel te oud zijn voor jullie

De vraag is of die ook allemaal op het forum zijn? Actief( ingeschreven) of anoniem. En daarbuiten zijn natuurlijk ook nog bezoekers die het forum helemaal niet bezoeken of lezen.
Maar jullie punt is overduidelijk!!! En aan de heren om dit te respecteren!!
Hoop jullie ook eens te treffen al was het alleen maar om bij aanwezig te zijn!!!
Nog heel veel plezierige bezoekjes aan de EC gewenst!
GG
Mike
Ps ik zal wel te oud zijn voor jullie
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Hoi hoi
Je verhaal helemaal mee eens.
Wij zijn een stel heb begrepen dat jullie zaterdag naar hilversum gaan klopt dat?
Sylvia en richard
Je verhaal helemaal mee eens.
Wij zijn een stel heb begrepen dat jullie zaterdag naar hilversum gaan klopt dat?
Sylvia en richard
- Erik50
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
En zo is het !!!!! Mooi, goed en meer dan terecht statement !!
Groetjes Erik
Groetjes Erik
Waar een wil is is een weg 

- Louisx
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Helemaal mee eens !
Mooi verwoord
Mooi verwoord
- Rickjsw
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 43
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hi Rene,
Mooi verwoord! Korte recap:
Doe normaal en toon respect! Behandel iedere vrouw met tact en charme! Voor de resultaatgerichte mensen.
Ik kan uit ervaring vertellen dat sociaal zijn loont! Rene en Jenn zijn super als je de moeite neemt ze te leren kennen!
Kun je dat niet? Houd 100 meter afstand!
Mooi verwoord! Korte recap:
Doe normaal en toon respect! Behandel iedere vrouw met tact en charme! Voor de resultaatgerichte mensen.
Ik kan uit ervaring vertellen dat sociaal zijn loont! Rene en Jenn zijn super als je de moeite neemt ze te leren kennen!
Kun je dat niet? Houd 100 meter afstand!
- Chandon
- Leeftijd: 0
Ik wil zo’n boksbeugel ring met de letters r.e.s.p.e.c.t. erop
. Of kom ik nu baldadig over
.
-
- Contacteer:
Nope. het is noodzakelijk bij de harde hoofden. dus pass mij even een 2de setje chandon.
brothers in arms - bad boy bashing.
mensen, Het begint zwaar irritant te worden dat gasten zich niet kunnen beheersen en niet normaal kunnen doen.
Kijk naar een stel
geniet van hun spel
vraag beleefd of je mee mag doen met hun spel
common sense. maar als de geilheid is in de man dan is de wijsheid in de kan. Net als het wijn en het bier btw.
Stel: echter laat je plezier niet afpakken zijn ook goede mensen die wel ok zijn.
mzl
capman
brothers in arms - bad boy bashing.
mensen, Het begint zwaar irritant te worden dat gasten zich niet kunnen beheersen en niet normaal kunnen doen.
Kijk naar een stel
geniet van hun spel
vraag beleefd of je mee mag doen met hun spel
common sense. maar als de geilheid is in de man dan is de wijsheid in de kan. Net als het wijn en het bier btw.
Stel: echter laat je plezier niet afpakken zijn ook goede mensen die wel ok zijn.
mzl
capman
- Suikerpopje
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Ik ben het hier zó mee eens! Ga respectvol met elkaar om. Vraag gewoon. Je bent niet met een pop aan ‘t spelen.. ik ben inmiddels bijna volledig hersteld en hoop die hork niet meer tegen te komen.
Jullie hopelijk wél een keertje!
X Suikerpopje
X Suikerpopje
- Benno
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik heb wel weer zin om met een (suiker)pop te spelenSuikerpopje schreef: ↑25 jun 2023 12:08 Ik ben het hier zó mee eens! Ga respectvol met elkaar om. Vraag gewoon. Je bent niet met een pop aan ‘t spelen.. ik ben inmiddels bijna volledig hersteld en hoop die hork niet meer tegen te komen.
X Suikerpopje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten