4 juli
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
4 juli
Alle heren bedankt voor de uitermate “gezellig “ samen zijn met mijn sub. Inde hetero bioscoop was het een hete boel. Tip. Als we er weer zijn…… heren neem dan condooms mee. Er was er nu maar 1 met condoom. Pijpen ging wel goed
- Mike1966
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: 4 juli
Hahaha die komt mij bekend voor 
Ook al een keer meegemaakt, staat op het forum een verslagje over! Wel heren met belangstelling maar geen condooms bij zich! Toen heb ik mijn voorraad maar aangesproken want de dame was na mijn activiteit zeker nog niet verzadigt……….. en er waren zeker wel heren die ook even wilde genieten maar die uiteraard van haar begeleider geen toestemming kregen dat zonder CD te doen!
Dus als goedwillende bezoeker de mede bezoekers voorzien van het kleinnood

Ook al een keer meegemaakt, staat op het forum een verslagje over! Wel heren met belangstelling maar geen condooms bij zich! Toen heb ik mijn voorraad maar aangesproken want de dame was na mijn activiteit zeker nog niet verzadigt……….. en er waren zeker wel heren die ook even wilde genieten maar die uiteraard van haar begeleider geen toestemming kregen dat zonder CD te doen!
Dus als goedwillende bezoeker de mede bezoekers voorzien van het kleinnood
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten