Vrije uurtjes, goed besteed

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
CenE
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Vrije uurtjes, goed besteed

Bericht door CenE »

Als ik naar de EC ga, vind mijn man het geil om achteraf een verslagje te horen over sexapades in de bios.
Vandaag dacht ik, ik schrijf een verslagje voor hem. Zodat hij het op zijn werk kan lezen en niet hoeft te wachten tot hij thuis is. Dit is wat ik hem heb gestuurd vanmiddag;

Aangezien ik ons huisje niet in kon omdat ze aan het spuiten waren ( we zijn aan het verbouwen. Ter info), had ik ineens een paar uurtjes met niks te doen. Op naar de EC.
Bij binnenkomst was Mike1966( die heb al.eerder ontmoet) er al, lekker aan het babbelen met een stel die er voor het eerst waren. En het leek erop dat ze al lekker van elkaar genoten hadden en nu een kleine pauze hadden ingelas. Hoop dat het ze goed bevallen is ( zie verslag van Mike). Denk het wel. 😁
Bij mij moest nog even de knop om dus zoals gewoonlijk, eerst een bakkie. Beetje de sfeer proeven. En ik had geen opwarmpiemel hè. Want ik vind het altijd lekker om met een beetje pijpen mijn bezoekje te beginnen.Er lopen redelijk wat mannen rond.
Aangezien Mike en stel het grote bed bezet hielden, ben ik de hetero cinema ingelopen. Ook daar voldoende mannen aanwezig.
Op 1 van de stoelen zat een man met een lekker uitziende pik te spelen. Na gevraagd te hebben of ik het over mocht nemen, had ik deze man binnen no time lekker leeg gezogen. Hij verontschuldigde zich dat het zo snel was. Maar hij stond voor ik hem in mijn mond nam al op springen.
Op naar de volgende stoel. Voorovergebogen met een pik in mijn mondje, voelde ik hoe vingers zich langzaam een weg baande naar mijn kutje. Dat werd me staand allemaal te lastig dus verhuisden we naar het bed voorin de zaal. Op de één of andere manier is het me gelukt om op mijn rug, hoofd over de rand, voeten tegen de muur naast de tv, te pijpen en ook nog even lekker vanaf de zijkant gebeft te worden. Hoe hij erbij kon, echt geen idee. De man die ik aan het pijpen was waarschuwde me dat hij bijna ging klaarkomen en vroeg of dat mocht. Zolang het maar niet in mijn gezicht is, zei ik. De volgende vraag was of hij dan in mijn mond mocht spuiten. Waarop ik weer vroeg; kan je zo goed mikken dan? Hij dacht van niet. Trok zijn pik uit mijn mond en leunde een beetje voorover zodat zijn pik tussen mijn tieten belande. Ik heb ze toen maar samen geduwd zodat hij me tussen de dames kon neuken. Het duurde niet lang of hij spoot mijn buik onder met zijn warme sperma. Vervolgens op mijn knietjes de aangeboden pikken zuigen terwijl ik lekker geneukt werd. Toen ik de vraag : 69? kreeg hoefde ik daar niet over na te denken. Hij schoof onder me door en ik schoof over hem heen. Lekkerrrrr. En nu komt het: terwijl ik aan het pijpen ben en gebeft wordt, voel ik ineens een pik mijn kutje inschuiven. Ooooh echt heel lekker hoor. Tong op mijn klit, pik in mijn kutje en een pik in mijn mond. Neukend klaarkomen kan ik eigenlijk niet maar zo heerlijk op het randje zweven is zeker niet onaangenaam. Maar ik ben nog niet klaar. Terwijl dit alles gebeurd, komt er een andere man naast de pik die ik aan het verwennen ben staan en neemt het pijpen van mij over. En als je me kent, weet je dat ik heel goed kan delen. Maar dit was een nieuwe voor mij. Dus ik strek mijn arm zodat ik hem kan trekken terwijl hij pijpt. En zo hebben wij deze beffende man samen heerlijk gepijpt en gelikt.
Was wel een heel geil standje 69. Met 4 personen.
Ik had nu ook wel een kleine pauze nodig. Bekertje water, praatje en weer terug op het matrasje. Waar ik een internationaal triootje had. Een Duitser, voor me om te pijpen en een Engelsman achter me om te neuken. De Engelsman had een goede pik en vroeg me of hij te groot voor me was🤣🤣 Waarop ik zei: nope, it fits just right. Man, man man, wat kan die man lekker neuken. Nadat hij was klaargekomen neukte hij gewoon door en kwam een 2de keer. Nu was het voor mij wel genoeg. En na een gezellig babbeltje ben ik richting huis gegaan.
Lief, lk hoop dat je achter je bureau zit terwijl je dit lees. Kom maar snel naar huis
Nee heb je......
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vrije uurtjes, goed besteed

Bericht door Mike1966 »

Wat een heerlijk verhaal over jouw “feestje” heb jij je man gestuurd. Tussen mijn eigen escapades door had ik ook nog even in de hetero zaal gekeken en zag jouw op dat moment inderdaad druk bezig met je internationale trio 😊

Fijn dat ook jij weer een geweldige middag hebt gehad..
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Curly50hot
Leeftijd: 53
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Curly50hot »

Heerlijk verslag E jij heb je weer goed vermaakt 😜💋
Nette20CmMan
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door Nette20CmMan »

Wat een actie weer! Bedankt voor de verslagen, Mike en E.
Groetjes,

Eddy
lientje
Geaardheid: bi
Leeftijd: 52
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door lientje »

Heerlijk om zo je vrije uurtje te besteden in Ec met vol geil genot 👌🏻en ik vermoed dat je thuis lekker verder genoten hebt met je mannetje😉
Bifor2
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Bifor2 »

Het was een feestje om jou met een paar man te verwennen. Ik was degene die je "tussen de dames geneukt hebt" nadat je mij giga lekker gepijpt hebt, dank je. Heb niet alleen van jou genoten maar ook van die andere pikken. Alles voor herhaling vatbaar :P
PaddyWaddy
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door PaddyWaddy »

Ernstig geil verhaal :) Hoogste tijd om de EC eens te bezoeken!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Marc L en 11 gasten