Lief Suikerpopje..

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Lief Suikerpopje..

Bericht door JohnV »

Nadat ik contact had gehad via de chat met Suikerpopje, die een week geleden aangaf dinsdag 11 juli om 13 uur in Amersfoort aanwezig te zijn, na lange tijd weer eens de stoute schoenen aangetrokken en om 12:45 uur de EC binnengelopen. Het was al druk omdat er in de cruiseruimte een gangbang aan de gang was met Insaura en vriendin. Daar kwam ik echter niet voor en dacht nog even te moeten wachten. Echter, nadat ik me geheel had uitgekleed, hoorde ik allerlei heerlijke geluiden uit de ruimte met de sling komen. Eerst maar eens daar gaan kijken en wat schetst mijn verbazing, ik zag Benno al keihard bezig met een heerlijke dame, in de sling. Zou dat….?? Ik wenste iedereen ( 2 mannen en 1 vrouw) goedemiddag en terwijl ze geneukt werd lachte de dame vriendelijk naar me en vroeg me op welke manier ik binnen gekomen was. Via de chat, hoi , ik ben John…😉..ze wist het meteen en ik wist dat het Suikerpopje was. Ik mocht haar strelen, overal en het was duidelijk dat Benno en Suikerpopje een geweldige klik hadden. Hij bleef haar neuken en tongen, zo geil om te zien. Ik vroeg aan SP hoevaak ze al klaargekomen was…ontelbaar reageerde ze, zeker al 8 keer. Klopte denk ik wel, er lag een hele plas squirtvocht in en onder de sling, Godver, wat geil. Het bleek dat Benno en SP al bijna een uur bezig waren. Ook de man met de baart kwam aan z’n trekken (leuke woordspeling) en na een poosje, toen Benno even op adem moest komen , greep hij z’n kans, likte SP dat het een lieve lust was en neukte haar keihard. SP genoot met volle teugen horende haar gekreun en haar reacties van “ga door..ga door”…
Ik ken mezelf, ben niet meer zo grote neuker als Benno en wilde toch maximaal genieten. Volgens mij begreep SP (geen politieke partij hoor maar Suikerpopje😉) dat want ze trok aan m’n lul maar niet te lang omdat ik zeker nog niet klaar wilde komen…het was heerlijk en ook ontspannen. Ongeveer na een half (voor Benno en SP al meer dan een uur) eventjes pauze, even op adem komen en bekertje water drinken om het vochtgehalte weer op peil te brengen. SP (wat een mooie, lieve en lekkere vrouw is dat toch) wilde nu naar een andere ruimte en het grote bed was bezet voor de gangbang. Dan naar de hetero zaal maar daar, op het bed, lag een lekkere BBW, ook klaar om te pijpen en geneukt te worden.

SP wist echter niet dat er nog meer ruimtes zijn is dit mooie seks paleis. Door naar de homozaal en onderweg even in de zaal met gynaecologen stoel gekeken en waar ik zei dat daar ook gloryholes waren. Oh, wist ik niet, is al lang een geile wens van me om dat een keer te doen, maar niet nu, nu wil ik geneukt worden was haar reactie…
Door naar de homozaal, waar geen enkele homo te bekennen was. Meteen nam SP plaats op het iets te kleine bed en deed meteen haar benen wijdt. Kom maar snel weer in me Benno en dat gebeurde, B3nno had m al weer keihard, wat kan die man neuken. Ik zat naast SP op het bed, trok m’n voorhuid naar achteren en streelde met m’n eikel over SP’s tepel, heerlijk gevoel en haar tepel werd glad en glom van m’n voor vocht. Meteen daarna likte ik m’n eigen sap van haar tepel, enorm intiem moment voor mij en terwijl Benno doorpompte tongden SP en ik met elkaar. Inmiddels kwam ook Sem, met z’n grote en dikke pik er bij. Benno stelde hem aan SP voor en stond z’n plek meteen af aan Sem, die meteen met z’n hoofd tussen SP haar benen dook en haar kutje met z’n tong begon te verwennen. Aan het goedkeurende gekreun beviel het 😉 toch SP…??
Nadat hij het kutje goed had geïnspecteerd mocht Sem z’n lul bij SP naar binnen steken en een mooi spel van geven en nemen ontstond, waar wij, Benno, de man met de baart en ik met volle teugen van genoten. Benno streelde SP, ik hield haar hand vast en de man met de baart werd gepijpt terwijl SP mijn lul in haar hand had, heerlijk.

Nadat Sem zich had teruggetrokken wilde SP weer eventjes een pauze, ik haalde water voor haar en er werd ong 15 min gezellig over en weer gekletst en ja, die collega…😉..toeval bestaat niet hè …

De laatste ronde (het lijkt wel een café, maar wel een hele bijzondere😉) Benno neukte SP nog een keer, Sem werd heerlijk gepijpt, ik werd afgetrokken en na ong 20 min was het genoeg voor SP, ze was bijna 2 1/2 uur bijna constant bezig geweest te genieten, wat een conditie heeft die vrouw. Nog even naast elkaar op het bed gezeten, even napraten en ik voelde hoe drijfnat SP geworden was. Ga je nog even in de douche..?? Nee was haar re@ctie, ik moet straks thuis nog iets belangrijks gaan doen en fris me iets op, kleed me aan 3n ga thuis in bad nog even heerlijk nagenieten.

We gingen aankleden en ik nam zonder klaargekomen te zijn (volgende keer SP??) met een knuffel en een zoen afscheid van haar en een “gedag” naar de mannen.
Wat een heerlijke middag in de EC en wat een lieve en mooie vrouw is SP.

Nadat ik haar buiten nog prettige vakantie had toegewenst, met een big smile de gewone wereld weer in.
Gebruikersavatar
Naamloos
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jul 2023 13:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lief Suikerpopje..

Bericht door Naamloos »

Wat een ongelooflijk geil verhaal! Ik hoop sp nog een keer tegen het lijf te lopen om dit zelf ook een keer mee te maken!

Goed bezig suikerpopje!
Gebruikersavatar
Mariska-1972
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 jul 2023 06:25
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lief Suikerpopje..

Bericht door Mariska-1972 »

Geweldig geschreven! Wat ik al schreef op de chat ben ik jaloers op Suikerpopje 😇
Ik kan niet wachten tot we terug zijn en we die kant op komen voor een heerlijke tijd😛💦

Xxx M
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 72
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Lief Suikerpopje..

Bericht door Poezenbeestje »

Wat een ontzettend spannend verslag !
Daar krijg je toch spontaan zelf zin van :oops: :oops: :shock:
This kitten has delicious claws to play with..
Gerrit Willem
Berichten: 503
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lief Suikerpopje..

Bericht door Gerrit Willem »

Goed verhaal👍
EC waardig. 👊🏻💦
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Lief Suikerpopje..

Bericht door Suikerpopje »

Bedankt lieve John, vond het erg leuk dat je er was. En de volgende keer maak ik ‘t af! X Suikerpopje
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Lief Suikerpopje..

Bericht door Mike1966 »

Wat een heerlijk geile middag is dat voor alle betrokkene geweest! En ook suuper leuk om het verslag te lezen wat deze keer niet uit naam van de twee hoofdpersonen is geschreven!!

En ook ik blijf er ooit op hopen suikerpopje eens in een EC tegen het (blote) lijf te lopen!

En zo gaaf dat de dame die nog nooit gesquirt had nu helemaal “leeg” kan lopen op de EC vloer 🤭😁😊
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 541
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lief Suikerpopje..

Bericht door Benno »

Wat een leuk verslag John. Ik vind het erg leuk om de gebeurtenissen van gistermiddag door de ogen van iemand anders te lezen. En omdat jij vrijwel de hele tijd vrijwel letterlijk met je neus bovenop de actie zat ben jij de aangewezen persoon daarvoor.
Het mag duidelijk zijn dat er door diverse mensen erg is genoten, niet in de laatste plaats door Suikerpopje en mijzelf. 😊
Leuk ook dat de titel "lief Suikerpopje" is. Ik vind haar namelijk ook heel lief. En vreselijk lekker bovendien.
Laatst gewijzigd door Benno op 12 jul 2023 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Edwin2008
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 dec 2017 20:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lief Suikerpopje..

Bericht door Edwin2008 »

Heerlijk verslag!
Topper die SP’er nooit gezicht achter Lilian Marijnissen😂
Nee, zonder gekheid Suikerpopje is een topper, mooi, lief en heerlijk geil.
Love it.
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Lief Suikerpopje..

Bericht door Suikerpopje »

Edwin2008 schreef: 12 jul 2023 16:16 Heerlijk verslag!
Topper die SP’er nooit gezicht achter Lilian Marijnissen😂
Nee, zonder gekheid Suikerpopje is een topper, mooi, lief en heerlijk geil.
Love it.
Hahaha 😜 schatje ben je. Hoop je snel weer te zien!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten