Fieke (rijpe, volslanke lerares Duits)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
MarkM
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door MarkM »

Ruimschoots voor mij, zag ik een wat oudere (60+ ?), volslanke dame de winkel in Amersfoort binnengaan. Ze was tamelijk groot, zwart haar in een knot, en droeg een mooie, strakke jurk waarin haar volle billen zich goed aftekenden (bij elke stap gingen de billen beurtelings omhoog). Ik kon het nauwelijks bevatten, zo’n op het oog toch wel chique rijpe dame die zo pardoes op je pad komt met wellicht dezelfde geile gedachten/fantasieën. Te mooi om waar te zijn, niet?
Enfin, in de winkel zag ik haar rondneuzen. Het was niet druk, slechts, twee klanten aanwezig, wellicht omdat het al vrij laat was. Plotseling, bij nader inzien, bekroop mij het gevoel dat ik die rijpere wat deftig uitziende dame ergens van kende. Ik kreeg het Spaans benauwd, want het bleek een vroegere lerares Duits te zijn van het VWO. Ik zal haar fictief Fieke noemen (niet te verwarren met het Duitse ‘ficken’ 😀). Het liefst wilde ik de winkel uitvluchten, maar het was al te laat: zij had mij ook al gesignaleerd en .. meteen herkend.
‘Hallo’, zei ze.. ‘jij bent toch Mark M. van VWO 6 uit .. ? Dat is lang geleden, zeg, vroeger had je nog mooie bruine krullen .. maar je ziet er nu ook nog goed uit hoor!’, zei ze lachend met een ietwat ondeugende blik.
‘Inderdaad, dat ben ik’, stamelde ik een beetje verlegen en enigszins rood aangelopen (voelde mij weer die leerling uit VWO 6).
‘Kom je hier vaker?’, vroeg ze nieuwsgierig.
‘Eigenlijk niet, het is de eerste keer’, antwoordde ik, mij inmiddels herpakkend ‘ben wel beetje nieuwsgierig!’
‘Oh, loop maar even met mij mee, ik weet de weg hier’, zei ze terwijl ze mij weer iets langer aankeek met een zwoele blik en een hand op mijn arm leggend. Na een korte rondleiding eindigden we bij een groot matras in de cinema. Ondertussen had ze me al even iets steviger tegen haar aangedrukt terwijl ze vroeg of ik dat niet vervelend vond. ‘Nee, integendeel, wel lekker!’, zei ik terwijl ik haar spontaan een kus gaf. Hierop begon ze mij hartstochtelijk te tongzoenen. Ik kreeg meteen een flinke stijve, hetgeen ze uiteraard bemerkt had door langzaam maar doelgericht over mijn broek te wrijven. Inmiddels ging ik met toenemend zelfvertrouwen ook een stapje verder en voelde aan haar flinke borsten, weldra onder de strakke BH. Vervolgens beurtelings lekker zuigen aan haar rechtopstaande, fiere tepels. Heerlijk! Zij ademde onrustig en steeds heftiger, haalde ondertussen mijn grote pik te voorschijn. ‘Hmmm, lekkere dikke pik heb je Mark, daar hou ik wel van!’ Zij stak hem ver in haar gulzige mond om vervolgens lekker en nat op en neer te sabbelen afgewisseld met een sterke zuigreflex.
Ik ritste haar jurk voorzichtig los en keek mijn ogen uit bij de aanblik van haar brede heupen, volle billen en dijen. Fantastisch .. supergeil werd ik, om vervolgens over haar broekje te wrijven dat al snel kletsnat werd. Ik ging aan de zijkant naar binnen met 2 vingers, die gelijk ondergedompeld werden in het soppige vocht. ‘Ja, lekker zeg, toe maar, ga door! Even later vroeg ze: ‘Wil je me nu heerlijk klaarlikken?’
In de zaal kwamen enkele mensen dichterbij kijken, maar Fieke wilde er voorlopig niemand bij hebben want ze stond op het punt geheel in extase te geraken en wilde niet afgeleid worden.
Fieke had een flink behaarde kut, weer eens wat anders 😀, heerlijk, het geil droop van het zwarte schaamhaar. Ik slurpte het gretig naar binnen en bewerkte met mijn tong, diepe halen, haar grote geile gleuf. Vervolgens met het puntje van de tong rondjes draaien om de clitorus en tegelijkertijd met twee, naderhand drie vingers diep vingeren. Het duurde niet erg lang of Fieke kwam hevig schokkend en ingehouden gillend klaar.
Erg voldaan keek ze me aan om vervolgens weer gulzig te gaan pijpen. Inmiddels had ik enorme zin gekregen om haar heerlijk en hard te neuken. Ik ging op het matras liggen en zij kwam lekker bovenop mij zitten (cowgirl). Mijn pik gleed soepel in haar grote drijfnatte kut. Zij nam al snel het initiatief, klampte zich met haar handen vast aan mijn handen om zo makkelijker op en neer te bewegen met haar heerlijke, volle kont. Ik pakte haar losjes vast bij haar brede heupen om haar ritme te begeleiden. Het ging steeds sneller en wilder. ‘Ja, lekker zo .. schreeuwde ik, ‘oh wat is dat supergeil.. héééérlijk, oh..oh.. ik kom.. ja, ja .. ik kom oh ik kommmm!!
‘Ik kommm ook .. nu!’ riep ze, en ze neukte wild en diep door tot ze explodeerde in een immense squirt eindspurt.
Fieke heeft na afloop nog lekker mijn dikke pik leeggezogen en ik heb haar heerlijke kutsappen nog opgelikt.
Helaas voor de toeschouwers was er geen participatie, misschien een andere keer. In ieder geval hebben ze wel een supergeile voorstelling kunnen observeren al rukkend met zichzelf.

Groeten, MarkM
DennisGloryhole
Leeftijd: 51
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Fieke (rijpe, volslanke lerares Duits)

Bericht door DennisGloryhole »

Klinkt goed en geil Mark! Mooie ervaring om je lerares van vroeger lekker hard te neuken en te laten genieten
Nette20CmMan
Leeftijd: 58
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door Nette20CmMan »

Allejezus, jullie hebben allebei wel lef zeg…
Had het graag zelf gezien. Bedankt voor het mooie en goed geschreven verhaal!
Groetjes,

Eddy
Nobody58
Leeftijd: 59
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Nobody58 »

Dit is toch geweldig om je juf op een andere manier bezig te zien en dan samen met jou.
maar ze gaf nog wel steeds de leiding ;))
Thekinkyguy
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Thekinkyguy »

Is dit een fantasie of is er iemand getuige van geweest dat dit echt heeft plaatsgevonden ?

Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
MarkM
Contacteer:

Bericht door MarkM »

Helemaal mee eens!👍
Thekinkyguy
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Thekinkyguy »

Fantasie dus! Chat GPT? :lol: Miss handig om dit te vermelden.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
MarkM
Contacteer:

Bericht door MarkM »

Hallo Kinkyguy,
Als je de chats goed had gevolgd, had je ons een domme vraag kunnen besparen.
Groeten, MarkM
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten