Verslag 1e keer erotic cinema Amersfoort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Geet
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Verslag 1e keer erotic cinema Amersfoort

Bericht door Geet »

Alleraardigst ontvangen door de 2 dames in de shop en uitleg gekregen over het hoe en wat in de cinema, betaald en handdoek mee en toen door de deur naar het grote onbekende, meteen in het donker... :D lockers gevonden , kleren uit (want naaktdag😄) deurtje dicht en sleutel om gedaan, dan begint de grote ontdekkingsreis erg spannend, hetero zaaltje zaten half gevuld met mannelijke bezoeker en het was er erg gezellig zo te zien, daarna naar het kamertje tussen de twee filmzalen daar werd ik gecomplimenteerd met mijn formaat😀, als bedankje heb ik me lekker laten trekken en pijpen door 2 bezoekers en het eerste zaad laten komen, daarna even in een gloryhole gestaan en twee stukken gereedschap liefkozend behandeld die mij werden toegestoken, erg geil allemaal, maaar ben toch minder bi dan ik voorgesteld had.. ga liever weer als er een dame mee is, dat is toch meer mijn persoonlijke voorkeur, deze week nog een gangbang doen en dan weer ant werk einde vakantie
Cd Petra
Geaardheid: panseksueel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Verslag 1e keer erotic cinema Amersfoort

Bericht door Cd Petra »

Altijd leuk en fijn om te horen hoe fijn mensen het hebben bij EC en zich direct al op hun gemak voelen wat uiteraard ook de bedoeling is maar in veel cinema’s soms niet zo is . EC is gewoon voor mij de aller fijnste cinema waar je heerlijk jezelf kunt zijn …… ook in het geval van mij als Crossdresser. Volop aandacht maar iedereen is respectvol en vraagt eerst voordat ze aan me zitten en dat vind ik wel zo prettig .

Hopen dat je vaker weer komt want ik wil dat grote speelgoed van jou wel eens bewonderen 😜

💋 Cd Petra
Geet
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Verslag 1e keer erotic cinema Amersfoort

Bericht door Geet »

Idd een fijne eerste indruk gekregen! Maar je mag wel een pm doen voor wat meer inhoudelijke informatie 😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten