Donderdagavond kom omstreeks 19:00 uur langs met mijn vriend Thekinkyguy. Ik hoop dat er nog wat mannen zijn die mij er onder willen spuiten. Ik zal weer op mijn knietjes zitten om jullie zaad te ontvangen
Tot donderdagavond
Xxx Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s
Ik wil alle, ongeveer 25, mannen bedanken die gisterenavond lekker over mij heen hebben gespoten! Het was weer een hele grote glibberboel van zaad op mijn lijfje! Heerlijk…ik hoop dat jullie weer genoten hebben. Ik zou het leuk vinden dat jullie een klein verslagje maken.
Het was lekker druk toen wij arriveerden. Wij willen de leuke bedrijfsleidster weer bedanken voor de goede zorgen.
Mijn vriend en ik hebben weer genoten. Het was een erg goede en ontspannen sfeer!
Groetjes Lottemooi & Thekinkyguy
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s
Het was een heerlijk kennismaken gister bij EC Amersfoort. Wist van tevoren niet dat je zou langskomen, maar eenmaal in de bios gezeten kwam je naast me zitten.
Klaarblijkelijk ben je een bekende in deze cinema want de mannen stonden en masse klaar om je te plezieren met veel zaad. Zelf stond ik al even klaar en je ging met duidelijk veel plezier en kunde aan de gang met mijn stijve pik. Ook de ballen werden niet vergeten en je zorgde ervoor dat je handen goed warm en ingesmeerd met glijmiddel waren.
Heerlijk ook om de mannen om je heen te zien staan en ze dan te zien komen over je. Ben zelf bi top dus een goede harde pik valt voor mij niet te versmaden. Zo geil om ze te zien komen en het ook te zien aankomen als ze er dichtbij zitten.
Wat me verder nog opviel, was het duidelijke maar fijne contact. je had oog voor iedereen en was geduldig waar het nodig was.
Conclusie: ik kom zeker nog eens terug om van je zalige handen te genieten en je lekker onder te spuiten. Tot snel!
1.98m zwemmer, bi top en naturist als het weer het toelaat.
Ervaring met clubs, sauna's en bioscopen in binnen- en buitenland. Altijd zin in een (thuis)feestje of date met de juiste klik.
Lotte, ik had je vorig jaar zomer al een keer mogen meemaken maar toen was je in je eentje op pad gestuurd. Nu waren jullie gezellig met zijn tweetjes. Ik heb je toen twee keer ondergespoten en dat smaakte naar meer.
Ik had gisteravond het geluk dat ik de allereerste van die 25 was die jou onder mocht spuiten. We bevonden ons helemaal vooraan in de hetero cinema en jij trok mij tegelijkertijd af met nog een andere man. Met je rechterhand trok je mij en met je linkerhand was je met hem bezig. Het zaad kwam er bij mij ietsje sneller uit dan ik had verwacht, maar het was dan ook erg lekker en ik was een tijdje niet meer gekomen.