Heerlijke introductie

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
MrJ84
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2023 17:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Heerlijke introductie

Bericht door MrJ84 »

Daar stond ik dan vandaag. Behoorlijk gespannen in de shop. De zoemer van de deur gaat en ik loop naar binnen.
Netjes m’n telefoon in het kluisje gedaan zie ik 2 dames en meerdere mannen in de cruiserruimte. Ik ben nog te nerveus om daar te blijven en ga eerst naar de hetero cinema. Opvallend genoeg zijn er uitsluitend mannen om me heen en gaan die daar met elkaar aan de gang. Respectvol en wederzijds, maar niet mijn cup of tea, dus besluit ik naar de cruiserruimte te gaan. Ik werd heel hartelijk ontvangen en er werd zelfs een plaatsje gemaakt voor mij op de bank. Samen met een aantal mannen en 1 vrouw(Lien) keek ik naar een stel dat heerlijk bezig was op het matras.
Het duurde dan ook niet lang of mijn broek moest los omdat het ging knellen. Na een paar minuten kwam het plekje naast mij vrij en nam Lien naast me plaats. Binnen een paar tellen vroeg ze of ze me mocht aanraken. Ja! Antwoorde ik misschien wel erg enthousiast. Heerlijk hij ze me hard kreeg. Na een poos vroeg ik of ik haar mocht likken en ze antwoorde positief! God wat een heerlijk kutje. Misschien mijn grootheidswaanzin, maar volgens mij genoot Lien ook. Toen ik daarna vroeg of ik haar mocht neuken zei ze ook meteen ja. Maar even later veranderde ze het in mag ik jou neuken? Hell yes please! Ik nam plaats op de sexchair en Lien bereed me heerlijk. Ik had niet verwacht dat ik zo zou kunnen presteren terwijl er een aantal mannen toekeek, maar Lien wist al haar aandacht op mij te vestigen.
Lieve Lien, bedankt voor de heerlijke introductie!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten