5-10 Mike meets Suikerpop en Benno

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

5-10 Mike meets Suikerpop en Benno

Bericht door Mike1966 »

Speciaal op verzoek van Benno heb ik de honeurs het verslag van vanmiddag te maken 😊

Lekker Geneukt!!

Einde verslag
😁😊😁😊
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 05 okt 2023 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: 5-10 Mike meets Suikerpop en Benno

Bericht door Miepet »

Eindeloos plezier 👍
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 531
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 5-10 Mike meets Suikerpop en Benno

Bericht door Benno »

Top verslag!
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: 5-10 Mike meets Suikerpop en Benno

Bericht door Suikerpopje »

Hahaha!!!!!
Fuzzie
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jul 2023 11:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 5-10 Mike meets Suikerpop en Benno

Bericht door Fuzzie »

1e helft verslagje
Ik was al een poosje in de EC en langzaam aan begon het al vol te lopen met mannen. Een beetje verspreid overal, en er heerste een relaxte sfeer. Een aantal mannen waren
met elkaar aan het spelen. Rond twee uur kwam suikerpopje en benno binnen. Na een beetje kletsen ging het stel zich klaar maken voor verdere actie .suikerpopje had een mooi zwart satijnen jurkje aangedaan. Wel was door haar rug gegaan, maar wilde toch komen om verwend te worden en te genieten. Sp(suikerpopje) ging op het grote bed liggen en keek naar Benno van kom maar op. Benno ging er gelijk op , en allebei waren ze aan het genieten, onder tussen had sp ook al een pik gevonden om te in haar mond te doen. Ik haar hand had ze ook al een pik te pakken . Het was een geile boel geworden. Mike was ondertussen ook al lekker bezig met suikerpopje. Ze werdt afwisselend gebeft en geneukt en gevingert door Benno en andere.Suikerpopje lag super te genieten. Toen werd er een pauze ingelast.En voor mij was het tijd om te vertrekken. Het was een gezellige middag iedereen bedankt voor de gezelligheid zeker Suikerpopje en Benno.......2e helft weet ik niet, maar ik denk net zo gezellig , misschien kan iemand daar een verslagje van schrijven







.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 5-10 Mike meets Suikerpop en Benno

Bericht door Chandon »

Jij schrijft tenminste nog wat. Ik heb al weken niks meer geschreven behalve in een 10 blz tellend topic te duiken 😜
Mike1966 schreef: 05 okt 2023 14:53 Speciaal oo verzoek van Benno heb ik de honeurs het verslag van vanmiddag te maken 😊

Lekker Geneukt!!

Einde verslag
😁😊😁😊
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: 5-10 Mike meets Suikerpop en Benno

Bericht door Suikerpopje »

Fuzzie schreef: 05 okt 2023 17:13 1e helft verslagje
Ik was al een poosje in de EC en langzaam aan begon het al vol te lopen met mannen. Een beetje verspreid overal, en er heerste een relaxte sfeer. Een aantal mannen waren
met elkaar aan het spelen. Rond twee uur kwam suikerpopje en benno binnen. Na een beetje kletsen ging het stel zich klaar maken voor verdere actie .suikerpopje had een mooi zwart satijnen jurkje aangedaan. Wel was door haar rug gegaan, maar wilde toch komen om verwend te worden en te genieten. Sp(suikerpopje) ging op het grote bed liggen en keek naar Benno van kom maar op. Benno ging er gelijk op , en allebei waren ze aan het genieten, onder tussen had sp ook al een pik gevonden om te in haar mond te doen. Ik haar hand had ze ook al een pik te pakken . Het was een geile boel geworden. Mike was ondertussen ook al lekker bezig met suikerpopje. Ze werdt afwisselend gebeft en geneukt en gevingert door Benno en andere.Suikerpopje lag super te genieten. Toen werd er een pauze ingelast.En voor mij was het tijd om te vertrekken. Het was een gezellige middag iedereen bedankt voor de gezelligheid zeker Suikerpopje en Benno.......2e helft weet ik niet, maar ik denk net zo gezellig , misschien kan iemand daar een verslagje van schrijven







.
Fijn dat je er weer bij was Fuzzie! 😘
youngboy1992
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jan 2015 15:59
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 5-10 Mike meets Suikerpop en Benno

Bericht door youngboy1992 »

Het was super gezellig met Benno en Suikerpopje
Ik was trouwens de laatste die suikerpopje nog een beurt kon geven
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast