Mike 12-10 met Curly Ron en anderen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Mike 12-10 met Curly Ron en anderen

Bericht door Mike1966 »

Waarschuwing: ondanks voornemen het beperkt te houden is het toch weer een uitgebreid verslag geworden.

Ik heb even getwijfeld of ik weer een verslag zal schrijven. Maar omdat ik het stel en de aanwezige heren niets tekort wil doen maar ook omdat ik er van overtuigd ben dat niet actieve forum leden en niet forum leden middels verslagen misschien overtuigd kunnen worden ook eens naar een EC te gaan. Ik doel dan op mannen, vrouwen en Stellen van welke geaardheid ook omdat, uit positieve verslagen, kan blijken hoe het er binnen aan toe KAN gaan. Op die manier help ik die mensen misschien over de soms “grote stap heen om ook eens binnen te treden in deze bijzonder maar regelmatig ook zeer aangename omgeving.

Anders dan anders was ik deze dag afgereisd naar EC Amersfoort met een uitnodiging op zak. (Voorkennis) En wel door Curly die mij uitgenodigd had om deze middag samen met haar FWB Ron en nog twee genodigden aanwezig te zijn om mee te “spelen” 😁met dit leuke en lekker geile stel. Omdat ik al vaker wat met dit stel beleefd heb en dat absoluut naar meer blijft smaken ging ik er graag op in.
Verder waren er voor de middag geen aankondigingen, wat uiteraard niets zegt over wie er wel of niet zullen zijn of komen (vele verslagen van mij bewijzen dat dit niets zegt) , het leek een rustige middag te worden……

Uiteraard was ik zoals gewoonlijk direct met de opening van de EC al aanwezig :-)
Normaal is het zeer gezellige, lekkere en geile stel er ook al bijtijds maar, dit keer hadden ze voor hun EC bezoek nog een andere “verplichting” waardoor zij wat later arriveerde.
Het was qua drukte volgens mij een heel normale naaktdag, niet extreem druk maar wel een aantal heren aanwezig waaronder Issy92, die ik met enige regelmaat in de EC tegenkom.
Bij binnenkomst van Curly en Ron is er uiteraard direct aandacht voor dit spontane stel. Curly is zoals altijd leuk gekleed opgemaakt en ziet er weer uit om op te vreten! Iets wat ik deze middag ook meerdere keren zal proberen te doen ;-) Als het jurkje uitgaat word het allemaal nog lekkerder, een fantastisch, wat kinky, outfitje met vele riempjes en een paar netkouzen maken haar fantastische verschijning compleet. Ron, die altijd de lead heeft bij Curly dirigeert haar direct naar de sling en een stuk of 6 man volgen ons. Ons is in deze het stel , Issy en ik waar later Joost nog bij aansluit. Wat absoluut niet wil zeggen dat niet “genodigden” niet mee kunnen en mogen doen met dit zeer geile stel.

Curly word in de sling geplaatst en Ron duikt direct op zijn knieen tussen haar benen! Even de vochtigheidsgraad meten met zijn mond 😊 De overige gevolgde heren (een stuk of 6 a 8 ) nemen plaats rond de sling. Ron heeft zijn geile meissie al snel goedgekeurd en begint met zijn forse pik haar lekker te neuken terwijl Issy92 en ondergetekende aandacht geven aan haar clitje en tepels. Ook nu moesten we de hoogte van de sling nog even aanpassen aan de ideale neuk hoogte. Met vereende krachten regelen we dat zonder dat Curly de sling hoeft te verlaten. Voorzichtig benadert een enkele van de andere heren ook haar borsten. Ron neukt er stevig op los zoals ik van hem wel gewend ben. Niet alleen voorzien van een vors stuk gereedschap maar ook in het bezit van een geweldige neuk conditie en een uitstekend uithoudingsvermogen weet hij Curly altijd wel te bekoren! Na een aardig poosje Curly zo geneukt te hebben geeft hij het stokje over aan mij. Ook ik doe dapper een stevige duit in het zakje waarna ik het stokje weer over geef aan Issy. Ook Issy weet wel raad met Curly haar heerlijke kutje waarna Ron het weer overneemt. Het rondje herhaald zich en één van de strelende en/of kijkende heren wil ook wel een rondje mee draaien en neukt Curly haar zalige kutje. Na een uurtje of zo is het tijd voor rust en vocht aanvullen in de centrale ruimte voor Curly. Niet te lang want dat vind Krul meestal zonde van de tijd en ook Ron ziet zijn meissie liever horizontaal 😊druk met het verwennen van pikken en met een lekkere pik in haar zalige soppende kutje.

Gedurende de korte pauze sluit ook Joost aan bij de door Curly uitgenodigden en gaan we verder op het centrale matras. Er gebeurd veel, heel veel waarvan Curly haar squirt momenten bij mij inmiddels legendarisch zijn. Ron weet zijn Krul altijd heerlijk overvloedig te laten squirten! Niet door middel van handen of vingers, wat ook gebeurt maar, zeker ook door met Krul hun “trucje”, zoals ik het noem, uit te voeren al neukend! En squirten kan deze heerlijke dame!!!
Daarbuiten draait de carrousel rustig door waardoor Curly eigenlijk geen moment kent zonder pik in haar heerlijke kutje en het grootste deel van de tijd ook 1 of meer om op te sabbelen 😊
Afwisselend word ze geneukt tot op een gegeven moment Ron aangeeft dat Krul de nodige pikken moet pijpen terwijl hij haar achterlangs op z’n hondjes neukt. In plaats van met haar hoofd over de rand van het matras word ze dan ook in die positie geplaatst en neem ik liggend op mijn rug plaats. Het past allemaal net en terwijl Ron lekker door neukt krijg ik een geweldige blow job vol passie en geiligheid. Mijzelf tot het uiterste inspannend om het klaarkomen zolang mogelijk uit te stellen word ik toch tot het punt van ontlading gebracht door Curly haar pijp kunsten. Luid kreunend ga ik over het randje van genotben laat mij zaad los! Voor Krul zeker niet het teken om meteen te stoppen, teasend blijft ze mijn pik bespelen, zo lekker dat ik even niet meer weet hoe ik het heb. Dankbaar maak ik plaats en op “gezag” van Ron neemt Issy mijn bevoorrechte plek in. Issy die mij en Krul had laten weten haar wel even helemaal suf te neuken ( ik had hem gewaarschuwd dat dat zeker niet ging lukken) word in rap tempo door Krul klaar gepijpt.

Als ik alles nog helder heb was er toen weer een rust moment met koffie waarbij Krul getest werd of ze koffie kon drinken terwijl Joost haar vakkundig beft. Conclusie, het is mogelijk maar niet eenvoudig 😊
Daarna weer terug op het matras Krul op haar rug hoofd over de rand waarna de neuk en pijp carrousel weer opgestart word 😁 de heren die vriendelijk en niet opdringerig waren en ook actie bereid waren kwamen aan de beurt, andere hielden het bij kijken en wat strelen.
Ron weet Krul weer vakkundig zover te krijgen dat ze bijna smekend vraagt om te mogen squirten en het vocht vliegt dan ook weer in het rond. Zo mooi om te zien hoe zij samen dat speciale moment weten te bereiken! Daarna gaat het allemaal gewoon weer door, matras droog wrijven en volgende actieve man aan voor en achterzijde van die heerlijke Curly. De genodigde doen wat ze kunnen geassisteerd door een enkele toevallige bezoeker maar voor Curly lijkt het nooit genoeg te zijn ;-) (onverzadigbare “mannensloopster” 😊🤭)
Als de klok aangeeft dat het einde van deze heerlijke middag ten einde gaat lopen test Ron nog 1 keer zijn uithoudingsvermogen en neemt Krul keihard op het matras waarna ook hij zich voor het eerst deze middag luidruchtig ontlaat. Ook hij moet nu even bij komen maar geeft aan dat er nog wel wat tijd is voor een actieve man om Krul nog eens heerlijk te nemen. Snel word er nog een kort rondje gedaan en dan neemt Krul met wat te drinken, vocht aanvullen blijft belangrijk) nog even plaats op de love seat waar zij nog even snel een pik of drie pijpt en er nog een "dappere" man Curly een laatste bef beurt geeft. Dan is toch echt de tijd gekomen voor het stel om te gaan douchen en aankleden. Net afgedroogd en al aan het aankleden grijpt Ron toch nog even snel zijn kans om Krul al staand te laten squirten op zijn vingers. :-)
Ondertussen word er gezellig gebabbeld en gelachen zoals het eigenlijk de hele middag al ging alvorens er afscheid word genomen. Er heerste een heerlijk ontspannen sfeer in de EC amersfoort deze middag met uiteraard dank aan Curly en Ron maar ook aan alle andere aanwezige om er weer een heerlijk geile middag te mogen beleven.

Misschien toch weer een wat lang verslag geworden. Sorry voor degene die daar niet van houden.
Maar om ruim drie uur bijna non-stop actie met wat detail te verwoorden, wat ik graag doe, blijkt best lastig voor mij :-)
Zo realiseer ik mij nu al dat ik sommige zaken niet benoemt heb of vergeten ben maar de essentie is en blijft dat het een meer dan heerlijke middag geweest is.
Ik hoop dat vele het toch tot het eind gelezen hebben, reactie eronder is leuk maar, belangrijker ik hoop andere, misschien minder actieve lezers te overtuigen dat het bezoeken van een EC een heerlijke middag kan opleveren vol met gezelligheid, humor, geiligheid en indien gewenst actie. Een beetje geluk, beleefdheid, normen en waarden tonen kunnen zeker helpen om actief betrokken te raken bij de actie. Een goed voorbeeld daarvan was een man die ik nog niet eens genoemd heb maar, hij kwam erbij was belangstellend geïnteresseerd vroeg netjes en kreeg toestemming….. volgens mij is hij heerlijk gepijpt en heeft hij ook de kans gehad Curly lekker mogen neuken. Waarna hij weer uit beeld verdween maar bij zijn weggaan netjes gedag zij en iedereen een fijne middag wenste..... Tsja zo hoort het toch!
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Curly50hot
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Mike 12-10 met Curly Ron en anderen

Bericht door Curly50hot »

Mike lieve schat wat heb je dat weer heerlijk verwoord her was ook heerlijke middag ontspannen en geil bedankt voor je mooie geile verslag en natuurlijk ook de andere mannen bedankt 💋💋💋
RonT61
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door RonT61 »

Was weer een topmiddag....bedankt voor het verslag en je geile aanwezigheid.
Was zalig, geil en zeker voor herhaling vatbaar.
Stevie74
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Stevie74 »

Wat een mooi verhaal Mike. Ik hoop binnenkort ook zo eens een show te mogen mee bewonderen en misschien zelfs te mogen mee beleven. :)
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Mike,
Je mooie verslag gelezen.
Perfecto dat jullie een geile middag hebben gehad Ron & Curly.

Groeten,

Dave
Mike1966
Leeftijd: 58
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Stevie74 schreef: 13 okt 2023 19:13 Wat een mooi verhaal Mike. Ik hoop binnenkort ook zo eens een show te mogen mee bewonderen en misschien zelfs te mogen mee beleven. :)
Dank je, ik hoop dat mijn verslag(en) je hebben kunnen overtuigen ook eens te gaan. Gewoon een keer een paar uurtjes plannen en met een beetje geluk en beleefdheid kom je een heel eind.
Succes
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Mike,
Wij kennen elkaar niet.
Afgelopen tijd ben ik weinig naar EC geweest o.a. door hoge werkdruk.
Ron en Curly ken ik redelijk goed.
Perfecto altijd gezellig en genieten...
Goed weekend.
Gr.
Dave
Erikversa
Leeftijd: 36
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Erikversa »

Ik (lange sportieve man met tattoo’s😉) heb helemaal in het begin even deelgenomen aan dit heerlijke schouwspel bij de sling. En kan volmondig bevestigen dat Curly echt super geil is om te neuken. Ook om te zien hoe andere mannen haar heerlijk neuken en hoe ze ervan geniet. En Ron,…. ik mocht willen dat ik jou uithoudingsvermogen zou hebben.

Ik hoop snel weer eens deel uit te kunnen maken hiervan.
hotdutchm
Leeftijd: 61
Contacteer:

Bericht door hotdutchm »

Heerlijk spannend verslag en zeker een extra stimulans om dat voornemen om de EC een keer te bezoeken eindelijk eens uit te voeren. En dan maar hopen dat er zo'n heerlijk geil stel aanwezig is. Lekker toekijken en als het toegestaan wordt doe ik graag meer. Wie weet tot snel in Amersfoort.
Gezonde man, bouwjaar 1961, zoekt contact met stellen en vrouwen voor avontuur in de cinema. Intiem geschoren, dol op sexy lingerie, Hygiënisch en discreet!
Issy92
Leeftijd: 30
Contacteer:

Bericht door Issy92 »

Weer een mooi verhaal Mike
Vanaf nu ga ik iets meer trainen 😋😋
Uithoudingsvermogen moet zeker naar boven om curly bij te houden ❤️