Do. 23 nov, zaad gezocht
- Ochtendlicht
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Do. 23 nov, zaad gezocht
Op donderdagmiddag 23 november komt dit stel naar EC Amersfoort. Het exacte tijdstip zullen we tegen die tijd nog in dit topic delen, maar we gaan nu uit van het einde van de middag.
De dame hoopt dat er veel lieve mannen komen die hun zaad over haar heen willen spuiten.
Beschrijving van de dame:
Een echte milf van midden 30, brunette met plussize figuur. Mooie hangborsten cup D met grote tepels. Brede heupen en flinke kont.
Do's en don'ts
Ze wil vele mannen aftrekken en graag het warme zaad over haar borsten en bovenlijf ontvangen.
Verder wil ze die dag geen seksuele handelingen verrichten of ontvangen. Ze zal dus niet pijpen, en wil ook geen vingers in haar kutje. Haar wens is om zich te kunnen richten op het aftrekken van zoveel mogelijk pikken.
Ze wil geen zaad in haar gezicht.
We vragen iedereen vriendelijk om alleen mee te doen als je je hier in kunt vinden en haar wens te respecteren. Op het moment dat er iets anders gebeurt of op andere handelingen wordt aangedrongen, dan verstoord dat de flow met als resultaat dat ze er genoeg van heeft, de sessie afbreekt en de douche opzoekt.
We kijken erg uit naar ons bezoek en hopen dat heel Amersfoort en omstreken zich zal verzamelen om haar meer zaad te geven dan ze ooit gekregen heeft.
De dame hoopt dat er veel lieve mannen komen die hun zaad over haar heen willen spuiten.
Beschrijving van de dame:
Een echte milf van midden 30, brunette met plussize figuur. Mooie hangborsten cup D met grote tepels. Brede heupen en flinke kont.
Do's en don'ts
Ze wil vele mannen aftrekken en graag het warme zaad over haar borsten en bovenlijf ontvangen.
Verder wil ze die dag geen seksuele handelingen verrichten of ontvangen. Ze zal dus niet pijpen, en wil ook geen vingers in haar kutje. Haar wens is om zich te kunnen richten op het aftrekken van zoveel mogelijk pikken.
Ze wil geen zaad in haar gezicht.
We vragen iedereen vriendelijk om alleen mee te doen als je je hier in kunt vinden en haar wens te respecteren. Op het moment dat er iets anders gebeurt of op andere handelingen wordt aangedrongen, dan verstoord dat de flow met als resultaat dat ze er genoeg van heeft, de sessie afbreekt en de douche opzoekt.
We kijken erg uit naar ons bezoek en hopen dat heel Amersfoort en omstreken zich zal verzamelen om haar meer zaad te geven dan ze ooit gekregen heeft.
- Bijlagen
-
- 7200843e-fffa-433c-b396-797ab4167159.jpg (76.04 KiB) 5834 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Ochtendlicht op 01 nov 2023 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Do. 23 nov, zaad gezocht
Ik hou het in de gaten. Einde van de middag moet lukken. Net die dag voor werk naar het zuiden.. 

-
- Leeftijd: 22
- Contacteer:
Dat gaat een hele drukke middag worden met zo'n lekkere oproep!
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Graag hoor! Begin van de avond zou mooi zijn, ik ben erbij. Prachtige dame trouwens 

-
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
Hou ik in de gaten! Ben ik graag bij 

-
- Leeftijd: 28
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Staat genoteerd, ik kijk uit naar jullie komst!
-
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
Ik wil best een tijdje onthouden om vervolgens mijn sperma over je heen spuiten...
Maar dat moet ik wel weten hoe laat jullie er zijn. Ik moet vanuit mijn werk naar de EC komen. Dat vergt wat planning en 30 minuten rijstijd.
Kan je aangeven of jullie er om 16.00/17.00/of meer richting 18.00 aanwezig zijn.
Tot dan.
DeDikkeKlodder
Maar dat moet ik wel weten hoe laat jullie er zijn. Ik moet vanuit mijn werk naar de EC komen. Dat vergt wat planning en 30 minuten rijstijd.
Kan je aangeven of jullie er om 16.00/17.00/of meer richting 18.00 aanwezig zijn.
Tot dan.
DeDikkeKlodder
- Ochtendlicht
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Contacteer:
Lekker dat je veel zaad over haar heen wil spuiten.
We verwachten er om 16 uur te zijn op donderdag 23 nov.
-
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
Super, dank voor jouw antwoord. Nou...dat wordt opsparen! Cockring mee zodat ik zo veel mogelijk vers en warm sperma over je borsten kan spuiten.Ochtendlicht schreef: ↑14 nov 2023 09:00 Lekker dat je veel zaad over haar heen wil spuiten.
Tot dan!
D.
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Nice, i will be there from 18... Hope you Will be still thereOchtendlicht schreef: ↑14 nov 2023 09:00 Lekker dat je veel zaad over haar heen wil spuiten.
Gebruikers op dit forum: Test4566 en 17 gasten